Jump to content

"чип тунинг" на а4 б7 2.0тди


Recommended Posts

тръцко (Методи) не ми говори кои е смотан след като караш А6 с кожен салон, но пестиш десет лева от филтър за купе, гънеш тръби на коляно за да не дадеш пет лева на някоя фирма със свестен тръбогиб и носиш сандали с чорапи.

ПП: А въпросното АЦЕ върви на едно с 3,0 тди, ако не вярваш питай знаеш кого.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Доста несериозно изказване ама тебе си те знаеме.

Е да, доста по-сериозно и разумно е да си даваш парите на диагностици с китайски вагком и непознати :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръцко (Методи) не ми говори кои е смотан след като караш А6 с кожен салон, но пестиш десет лева от филтър за купе, гънеш тръби на коляно за да не дадеш пет лева на някоя фирма със свестен тръбогиб и носиш сандали с чорапи.

ПП: А въпросното АЦЕ върви на едно с 3,0 тди, ако не вярваш питай знаеш кого.

Филтъра е 60 и си го купувах 2 години но леко активния въглен не вършеше работа. Затова си направих нещо което върши. Тръбите ми ги гънаха в Ем комплект с машина. Сори ама джапанките за сватба ми бяха за пране.

Да бе ясно, сигурно само с чип с гаранция от некой батка с дино.

А да толкова ясно обяснено се надявам дори ти да го схванеш, ако не пак ще повтаряме.

Редактирано от тръцко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, доста по-сериозно и разумно е да си даваш парите на диагностици с китайски вагком и непознати :hilezh:

Странно от къде знаете че е и с китайски вагком.Големи пророци голяма работа сте.Само незнам вече колко много е коментирано това нещо колко много е изсписано и пак се говорят глупости.В колко анкети се е доказвало че Брезел е предпочитан мапер и колко много хора са чипосвали колите при него.Но всеки си знае и си носи глава на раменете,но при положение че не си ползвал неговите услуги как прецени че е боклук неговия софтуер.Странни екстрасенси сте :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, доста по-сериозно и разумно е да си даваш парите на диагностици с китайски вагком и непознати :rolleyes:

Не и келеша и брезел след онези две теми в тунинг форума дето се хранеха като каруцари дори ако са последните два тунера на земята няма да отида до тях или да ги препоръчам на някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е 60 и си го купувах 2 години

как стигна толкова бързо до това съдбоносно решение? Кажи защо махна чипа.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно от къде знаете че е и с китайски вагком.Големи пророци голяма работа сте.

Пророк съм защото знам колко струва истинския вагком или пък един KTS колко струва.

Мапвайте си онлайн колите и си ги карайте, брезел и без това чипва предимно дизели, дето така или иначе нищо не става от тях :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как стигна толкова бързо до това съдбоносно решение? Кажи защо махна чипа.

Нали ти казах на скайп, няма кой да напише един свестен чип. Въпреки, че моя не е от БГ е същия като на тукашните тунери. Просто всички са копирали от едно място преди години.

Ти ше ми доеш некъв чувствителен и раним ве Метка. :hilezh::owned::lol:

Епа не го ли забелеза тфа на омв-то :rolleyes::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AERO, що не вземеш да си купиш едно 3.0TDI и да го насадиш на А4ката, хем ще е тествано на стенд до отказ, хем софта ще е писан специално за него, хем ще е пробван от има няма милион човека :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така да обобщим: плюс или минус е да си туриш чипс на 2.0TDI :hilezh:

плюс: kelesha има дино (по твърдения от тунинга за 5к лева) :hilezh:

минус: brezel фърля боб :hilezh:

така че на колата ти нищо неможе да и стане, единствено може да стане...или пък да не стане ма може и да няма гаранция... и най вероятно ще е копи пейст!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извода е, че всеки има глава на раменете и сам си изкарва парите, за да може да прецени къде и как да си прави колата. Не виждам защо всеки път и във всяка тема споровете са едни и същи. Достатъчно е говорено и писано, не само в нашия форум, нека не се започват пак тея безсмислени спорове, достатъчно се усра темата на човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, ако може някой да ми обясни каква ще е разликата в "чиповете" на едно А4 1.9TDI '96 на 560 000 км и едно А4 1.9TDI '00 на 340 000км и двете AFN ? Господата "чипери" ще пратят по мейл за 200лв. или ще префлашнат/презапоят за 300лв. един и същи софтуер , или нещо бъркам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предлагам да оставим темата на човека и ако някой може да му помогне да му помогне... това с 6те страници писано може да го прочетете в който си форум пожелаете въпросите са едни и същи отговорите са едни и също както jimi каза всеки носи глава на раменете колата си е негова той си решава при кого ще мапва чипва рефлашва тунингова и колкото и още термина да са измислени по въпроса!!! колегата е пожелал мнение от ауди фенове запознати с плюсовете и минусите от ефекта след чипването независимо от това кой го е направил... а тук се почва отново с насаждане на мнение кой е по по най... аз сам за себе си съм избрал но никога няма да кажа той е най добрия... другия нестава...

Редактирано от кокито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже много защитници на Брезел се явиха тука, аз пък ще кажа че мойта кола я прави Келеша и честно казано останах много доволен, както от отношението му, така и от крайния резултат!Не се наемам да коментирам кой е по добрия, макар че за себе си имам отговора, просто се замислете(ако изобщо имате представа де), какви успехи има единия и какви другия, демек как се е доказал на практика, а не от приказките на тоз и оня, оооо как ми тръгна колата и ала бала!Примерно вижте рекорда на клас А на драга кой го държи и кой е правил колата и те така!Джими го каза много хубаво, всеки сам си решава, но аз примерно ако бих си правил чип, ще търся мнения на хора които знаят за какво става въпрос или поне малко от малко са компетентни в областта, щото пак казвам, "лелеееее така тръгна да върви, чупи ми кръста" и тем подобни са меко казано нулев критерий за качеството на свършената работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото пак казвам, "лелеееее така тръгна да върви, чупи ми кръста" и тем подобни са меко казано нулев критерий за качеството на свършената работа!

Aз това вече го казАх... :)

Не само броя на положителните мнения е важен.

Хубаво е човек да погледне и кой, аджеба, какво е писал в тях. :)

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо скачаш сега...

Струва ми се, че общо-взето сме на едно мнение. :hilezh:

Не знам на колегата-автор на темата колко му се изясни положението, но аз мисля, че е най-добре да комуникира с гореобсъжданите тунинг-специалисти самостоятелно.

И тогава да вземе някакво по-конкретно решение... Ясно е, че от тук много ясно няма да му стане... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...