Jump to content

SEMA 2005 - От първа ръка


Recommended Posts

http://www.prospeed.bg/galery.php

Имам и два часа видео. Ще се качва утре на един сървър на любезният Росен Коларов от Data.bg, за да може да се гледа от всякъде. Мисля да го кодирам в DivX 6.0, защото е най-качествен и икономичен формат. Моля, да не ми се сърдите, ама ще трябва май да си сваляте последната версия на кодека...

Ще пратя линкове с още снимки и с видеото - снимах и едно маняшко drift състезание на D1 лигата - то по-скоро беше демо на един специален плац, ама как вдига адреналина!!! Още имам изгоряла гума между зъбите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радост за очите и душата!

Използвам възможността да поздравя Ники Златков и той да си припомни кога е управлявал Ауди 80 с десен волан и "ХХ" номера/1994 г./!!! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има качени още 50 снимки...Сега се разправям и с видеото, което все не ми харесва или като обем или като качество...Мамка му, защо нямат всички по 10 мегабита, та да го кача направо в DV формат и да не се скапва качеството...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много отдавна съм се вкарал в тези размисли - още преди 3 години, като бях на Test Drive в HMS във Фрайбург - още тогава бяха спретнали ТТ с (тогава) новия 3.2 VR6, но с две сладки турбинки :respekt:

Тогава беше Concept V6 500 и беше 560 коня с KKK турбини:

http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime.php?kategorieid=1#

Сега са го докарали до 690 със Garrett GT2860RS...

http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime....kategorieid=13#

И това ще стане, ама първо да направим Ur Quattro-то да върви...2.5 L5 20V, със GT40R или GT42RS...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това ще стане, ама първо да направим Ur Quattro-то да върви...2.5 L5 20V, със GT40R или GT42RS...

Кое е това Ur-Quattro ?? :bia: Някакъв нов вътрешен проект :respekt::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ur-Quattro е измислен израз от тъпите германци за всички първи quattro-та. Така поне аз съм разбрал до момента... Не съм прочел да става дума за конкретен модел. Даже бих казал, че колата на gsb е Ur-Quattro, както разбира се и бившата на колегата М.

ur директно преведено е "пра" и се използва точно както в българсия за пра дядо, пра баба, така и в немския по същия начин.

Ако греша, моля да ме поправят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я погледни Wizi Wiziev каква препратка е дал- за Ur :bia:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=8032

А бе принципно е така, но поне американците наричат Ur Quattro късата база на Audi Sport Quattro, която пък от своя страна намира приложение в ралиджийската Група Б под името S1, което също е доста рядко използвано...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ur-Quattro е измислен израз от тъпите германци за всички първи quattro-та. Така поне аз съм разбрал до момента... Не съм прочел да става дума за конкретен модел. Даже бих казал, че колата на gsb е Ur-Quattro, както разбира се и бившата на колегата М.

ur директно преведено е "пра" и се използва точно както в българсия за пра дядо, пра баба, така и в немския по същия начин.

Ако греша, моля да ме поправят!

За който не го марзи да 4ете ето ТУК

за който малко го мързи

First the answer to the most common question: What does "ur" mean? Well, it's the name of the first city built by man, in Mesopotamia (present day Iraq) and it's used frequently in German to mean "original". Back when it was launched, the quattro was the quattro and that was that - but since then so many Audis have used the system and been called "quattros" that afficionados have taken to calling the original car the "ur-quattro". Germans often refer to them as "uris". Audi stealership parts departments are very fond of asking: "Yes, but what sort of a quattro - an Audi 80, 90, 100?". "NO!," you scream at them," a real quattro!"

за който съвсем го мързи

UrQuattro - това е само един конкретен модел, а имено Audi Coupe Quattro, но с ТУРБО! мотор и с раздувки по калниците.

Налага се да има UrQuattro, защото 1985 година от Ауди решават да предложат и евтина алтернатива на шампионския автомобил - това е колата с койато някой от вас са ме виждали - Audi Quattro, но с атмосферен двигател и без раздувки по калниците.. всъщност само задното гърне и симпатичния надпис Quattro на багажника и на задното стъкло, както и склонността и да се изправя като моторетка и да се телепортира първитв няколко метра при старт от място я отличават от масовото Audi Coupe GT.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе принципно е така, но поне американците наричат Ur Quattro късата база на Audi Sport Quattro, която пък от своя страна намира приложение в ралиджийската Група Б под името S1, което също е доста рядко използвано...

Васко.. грешиш!

Ur Quattro e немска измищльотина и си е наименование то4но на ДЪЛГАТА база.. на първите Quattro!

късата база дори не е внасяна официално в щатите, тя се появява години по-късно и си е известна точно като SportQuattro.. от нея са произведени 2хх бройки и е адски рядко срещана.. двигателя е 5 цилиндров, 20 клапанов, НО с АЛУМИНИЕВ блок (първото АУДИ с алуминиев блок) и 306HP.

ето това е UrQuattro

това е от по-касните модели UrQuattro с 20v мотор

ето го тук и SportQuattro.. добра цена държи, а? :bia:

не се сдържах да ви покажа една картинка която според мен неможе да се коментира.. савършенство отвсякъде

post-43-1131700009_thumb.jpg

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

img11070nk.th.jpg img11081bo.th.jpg img11150nt.th.jpg img11140ms.th.jpg

"На франкфуртското автомобилно изложение през Септември 1983 Ауди представя Audi Sport quattro. "Късият" както често с удоволствие е наричан, бил изпълнен с високи технологий. Двойка валове с по 4 клапана на цилиндър доставяли 225кВ/306 коня. С това Sport quattro бил първият толкова мощен немски автомобил в серийно производство.

Инжинерите успели в шпагата между един абсолютно спортен автомобил и един автомобил за ежедневието, който може спокойно да се движи в натоварено движение из града."

Произведени са ТОЧНО 220 парчета. Цената е била 203'850DM, което го прави също така и най-скъпият немски автомобил до това време. Произвеждан е от 1983 до 1985.

Сори за пред последната снимка, не намерих време да я обърна след като я качих на компа от фото апарата и после вече беше ъплодната.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва го снимах преди няколко седмици когато бях на футболен мач и в стадиона имаше магазин на Ауди. Вътре седяха това зверче и някаква нова безлична RS4... Ето я и темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адашче виж сега.Знаеш че американките нещо според мен са ....... Я си разрови архива и виж повечко ТТ или Купе или ...абе нещо с 4-ри кръга отпред тия не са ли правили???

Абе по-малко - все пак Америка е - много red necks, много негър и просто това ги кефи. Гледат европейските коли и само цъкат - скъпи им са и това е...А не се замислят, че амеркианските камиони харчат 2 пъти повече и че след една година са избили инвестицията...Прости ора, простиии.... :respekt::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе по-малко - все пак Америка е - много red necks, много негър и просто това ги кефи. Гледат европейските коли и само цъкат - скъпи им са и това е...А не се замислят, че амеркианските камиони харчат 2 пъти повече и че след една година са избили инвестицията...Прости ора, простиии.... :respekt:  :bia:

Абе аз май забравих да пратя линк за видеото:

http://hosting.data.bg/bmw/prospeed

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва го снимах преди няколко седмици когато бях на футболен мач и в стадиона имаше магазин на Ауди. Вътре седяха това зверче и някаква нова безлична RS4... Ето я и темата.

Wiziiiii

колко охрана има това магазин4е.. направо немога да спя сега.. ако се промакна в това звер4е.. и само да му пипна скоростния лост и немогат ма настигнат след това :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...