Jump to content

VW Tuareg 3.0TDI '06 vs. Mercedes ML320CDI '06



Recommended Posts

Здравейте колеги, мой колега се двоуми между тези два автомобила от анкетата. Кой от тях е по-добрият избор според Вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Поне на външен вид - Туарега (МЛ-а е най-грозното нещо на планетата) , иначе избора зависи от състоянието на двете коли и от вкуса на приятеля ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туарега - най-красивия джип на всички времена, почти на едно с Рейндж Роувър. Двигателя е великия 3.0 V6 дето ползва и АУДИ, а от него оплаквания просто няма. Просто не виждам място за колебания. На мен Туарег с 3.0TDI ми е мечта от както си появи на пазара тоя кола.

Редактирано от limona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за външен вид и Туарега моеш да го наречеш уголемен Голф и няма да си далече от истината така, че това е доста относително. Аз съм фен на Туарег по простата причина, че е истински джип а не позьорски сув. Има добри дори отлични офроуд възможности, но явно поради това на асфалта не е блестящ нито като поведение нито като комфорт в сравнение с другите подобни. Мисля че е най-тромавата машина в класа си. Но за мен един джип първо трябва да е джип а после всичко друго. Ако ми трябва автомобил за асфалт ще си взема обикновена кола. Туй е мнение на лаик нямал удоволствието да кара подобна машина.

ПС: Ачо кажи за Х5 ве кво се бавиш :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МЛ-а е най-грозното нещо на планетата

Ти пък колега нищо не каза :steinigung: Хайде да отразиш, че на теб не ти харесва иди дойди ама такава квалификация. Може би си имал предвид """""""""""""най-грозното"""""""".

А по отношение на конкретния въпрос - не знам какви са качествата на Туарега, но за мен лично МЛ бих го предпочел пред който и да е автомобил от такъв клас, ако разбира се са произведени в близки години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък колега нищо не каза :steinigung: Хайде да отразиш, че на теб не ти харесва иди дойди ама такава квалификация. Може би си имал предвид """""""""""""най-грозното"""""""".

А по отношение на конкретния въпрос - не знам какви са качествата на Туарега, но за мен лично МЛ бих го предпочел пред който и да е автомобил от такъв клас, ако разбира се са произведени в близки години.

Трябва да отговориш на въпроса "ЗАЩО? ... би го предпочел... ?"...

Така че, и ти нищо не каза. :steinigung:

P.S. Aз съм фен на Баба Куна Аргирова от с. Чукурово. 'Щот' мно'у мЪ кефи! А вий... Вий сте прости, ако не ви!

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък колега нищо не каза :steinigung: Хайде да отразиш, че на теб не ти харесва иди дойди ама такава квалификация. Може би си имал предвид """""""""""""най-грозното"""""""".

Естествено че говоря за себе си... Не мога да обобщя и да кажа че на всички хора не им харесва МЛ. Всеки си има право на мнение. Просто аз (и някои от приятелите ми) го имам за най-грозния автомобил след Fiat Multipla :steinigung:

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да дам компетентно мнение за сравнение между двата джипа,но не мога да си представя че има хора които харесват дизайна на Туарега повече от на МЛ-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на външен вид - Туарега (МЛ-а е най-грозното нещо на планетата) , иначе избора зависи от състоянието на двете коли и от вкуса на приятеля ти.

За новия ли Туарег става на въпрос , че на него май са му махнати понижаващите предавки , а външния вид е променен доста и за мен е най-безформения СУВ на пазара .

Лично мнение - единствените смислени автомобили в най-безсмисления клас са Рейндж Роувър и Х6 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение - единствените смислени автомобили в най-безсмисления клас са Рейндж Роувър и Х6 .

Това ми хареса :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

х6 е пък точно възможно най-смислената машина.....ебахти недоразумението

и айде да не отваряме и темата за рейнджовете че и те са хубави ама само отстрани да ги гледаш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение - единствените смислени автомобили в най-безсмисления клас са Рейндж Роувър и Х6 .

Искаше да кажеш, Х5 нали? Х5 наистина е най-добрата машина в този клас (пак според мен), обаче Х6 дори и производителите и не знаят нейното предназначение... За града не става защото е голяма, за семейство не става защото е с 4 места (на задните ако си по-висок ти опира главата), за офроуд също не става защото просто не става, а за писта (състезания) не става защото е с висок център на тежестта... Само за гъзария става тази кола.

Всеки има право на лично мнение и нямам намерение да ти го променям.

Тук може да се видят офроуд "качествата" на Х6: http://vbox7.com/play:9fbc2135

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах за ML-а. По мои виждания това си е истински автомобил. Казвам го не защото съм чул от някой, че било така. Имал съм такъв за служебен в продължение на година и знам, че е нещо истинско. Карал съм и Туарег с точно този двигател и впечатленията ми никак не са добри. Пластмасарник си е и това е. Има една странна жабка отгоре на таблото, която при отваряне може да те стресне, така гадно изкача. Лъха си на евтинко от тоя джип. ML-а е друга галактика. Това според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отговориш на въпроса "ЗАЩО? ... би го предпочел... ?"...

Така че, и ти нищо не каза. :hilezh:

Ако проследиш внимателно какво съм написал, то ще видиш, че говоря за визията...............за нищо друго. Не знам качествата на двата автомобила, поради което в тази насока мнение не мога да изкажа. А аз лично защо бих предпхочел МБ, ами защото просто съм фен на марката.

:blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

х6 е пък точно възможно най-смислената машина.....ебахти недоразумението

и айде да не отваряме и темата за рейнджовете че и те са хубави ама само отстрани да ги гледаш.....

Имах в предвид, че ми хареса логиката му за безмисления клас - тоест Туарег и МЛ, хем на са точно офф-роад, хем са тромави (нямам в предвид вървеж в права линия).

Рейнджа и Х6 са двете крайности - просто са по-близо до по-смислен клас коли :hilezh:

П.С. Аз лично не се виждам някой ден в кола от този клас, така че не мога да дам обективно мнене.

Редактирано от mitaka_f1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да дам компетентно мнение за сравнение между двата джипа,но не мога да си представя че има хора които харесват дизайна на Туарега повече от на МЛ-а.

Въпрос на вкус бе друже, колко пъти да ти го казвам? Не може да съдиш някой за вкуса му. :hilezh:

Има приятел, който не харесва красивите жени. Трябвало да има нещо изчекнато в лицето и тогава му харесвало. Свят широк, хора всякакви. Това е. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хем нe са точно офф-роад,

Сигурен ли си че Тоарега не е офроад?

По темата - въпрос на вкус е МЛ е по нов и е мерцедес, тоарега е доста луксозен за джип, но пък има ефтина емблема. Важно е и състоянието на конкретната кола.

ПП: На мен не ми изглежда пластмасов големия голф

131_0907_03_z%202009_vw_touareg_tdi%20interior.jpg

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като човек който не е карал туарег и мл ще кажа че съм подкарвал ауди Q7 4.0 10 цилиндров змей направо ми взе акъла тая кола въпреки че нямаше къде да и усетя кончетата, на мене тиарега ми допада мерцедесът нещо няма излъчване и линия като в никакъв случай не се съмнявам в качествата му , но ако си говорим за джипове Г класата е истината имам роднина който от години само тва кара , а той е човек с пари и не жали досега само г класата му издържа на карането раправал ми е че ГЛ-а го е скапал за нула време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаше да кажеш, Х5 нали? Х5 наистина е най-добрата машина в този клас (пак според мен), обаче Х6 дори и производителите и не знаят нейното предназначение... За града не става защото е голяма, за семейство не става защото е с 4 места (на задните ако си по-висок ти опира главата), за офроуд също не става защото просто не става, а за писта (състезания) не става защото е с висок център на тежестта... Само за гъзария става тази кола.

Всеки има право на лично мнение и нямам намерение да ти го променям.

Тук може да се видят офроуд "качествата" на Х6: http://vbox7.com/play:9fbc2135

Не имах впредвит точно Х6 . За Рейнджа е ясно - високопроходим и луксозен - ок . Но идва въпроса - караш ли си изобщо колата , по чукарите някога. Ако да , и си див алпинист - ок . Но това са 5-10% от клиентите - другите какво - взимаш си 2,5 тона кораб с понижаващи предавки и блокаж на диференциалите , за да катериш ... бордюрите ... За това казах Х6 - другия вариант . Достатъчно високо за дупките на пътя,бордюрите и ЦЯЛАТА пътна мрежа + доста доволна динамика и супер красив дизайн (особено задницата в сравнение със останалите джипарки)

Тоя смотан епизод на тъп гиър си е един от ... многото глупави епизоди - ти ако тръгнеш на комедиино шоу да вярваш :stupid: Ако искаш влез в офроуд форума , там един мъж с Х6 50и ходи да се катери по калищата ... както и да е , не искам да обръщам темата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерцедесът нещо няма излъчване и линия

Този грозен МЛ няма абсолютно никакво излъчване :lol: Туарега не е лоша кола, ама според мен трилъчия си е друга галактика............както каза един колега по-горе :stupid:

Редактирано от 4kraga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене ML-а е правилният избор. Единия ми шеф има точно въпросния Таурег и съм го карал още като беше на 65 км, а в МL-а само съм се возил. Ми к'во да ти кажа Таурега върви добре, МЛ-а по добре, външния дизайн на Таурега не го коментирам(в Перник вече са се изказали по този въпрос "Ебати голуемио Голф" :lol: ). Дизайня на интериора на Таурега не е нищо впечатляващо, а на МЛ-а направо те пленява. В Таурега някакси си личи по-ефтината пласмаса по таблото, като я погледанх и първото нещо което си помислих е как не са се променили нещата кой знае колко за 15 години сравнение с мойто Б5. Мойто мнение е, че МЛ-а доста по-стилен и изискан.

ПП. Фен съм на Ауди и има само един Мерцедес който съм си мечтал да притежавам и товае точно този МЛ :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Турега си ме кефи и с добро оборудване си е много хубав. Вътре въобще не е евтино и таблото и копчелъка са много приятни и интересни.

с 3.0TDI вече е ок защото с 2.5 ПД беше и е трагедия, много е тежък и динамиката му е слаба като на японски джип с дизелов мотор. На задните седалки мястото е оскъдно багажното е ок. Имам преки впечатления от 5.0 V10 TDI (313 Hp) огромни очаквания и не чак такава точилка каквото предполага 10 цил мотор разхода е :lol: 3 ТДи или 3.6-4.2 бензини са по- рентабилни. Чесно казано бих го предпочел пред Q7

+ най-добър екато офроуд възможности

+ относително по ефтин от алтернативите

-vw имиджът не издържа снобски претенций т.с ако много те сърби не е твоята кола

ML бил грозен :P В мерца е чудно интериора и супер ергономичен ,седалките са изключително удобни има страшно много светлина а мястото отпред и отзад е почти разточително .5 човека ходихме до Гърция и въобще не си пречихме като се има предвид че шофера е 1.90см АЗ също място бол. Багажника е огромен.Кото цяло цялата кола е много съразмерна и премерена. ПРи 150 км на темпомат разхода е 11-ка на равно

Дразни мястото на лоста за ск и че не е цветен дисплея за позиция на ск. а има само каренце като на евтин хартиен календар не е цветничко като на а6 примерно. Вози много добре и направо си е даже бърз за душегуб например :bia: Въздушното окачване не ми харесва като настроики на комфорт се люлееш като пиян, на спорт почва да вози като смарт може и да е било заради 19-ките ама надали абе по-добре е от туарега ама не с много и въобще не е типичния мерк. Скоростната кутия превключва много меко и разтоварва мотора сериозно има 7 предавки vw 6

И изводът от цялата работа .... :P ъъъ Х5

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам защо си мислите, че Туарегът е по-добър за офроуд. И двете еднакво не стават, особено с въздушното окачване, което ще замине за нула време. И МЛ и Туарег имат бавни и блокаж на раздатката, обаче 90% от шофьорите им никога няма да се възползват от тези "екстри". Точно затова новите модели няма да ги имат.

За мене МЛ има един недостатък -изключително лошия обзор като за джип. Други минуси са скъпата поддръжка и високата цена, ама к'во да се прави - Мерцедес.

Туарегът е по-тесен и е по-стар модел. Освен това е прекалено тежък, неслучайно при новия модел се хвалят, че са го олекотили с 200 кила.

Нито Туарег, нито МЛ бих си купил без гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...