stanimir.mih Публикувано 3 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2010 здравейте. търся някой да помогне.преди дни пътувах извънградско и минах през един водосток, който беше повдигнат с около 10-15 см, с доста висока скорост, при което колата подскочи.след няколко км каране при подаване на по-рязка газ колата започва да подскача. това подскачане го има и при приминаване през неравности.(който са доста чести в пътната мрежа). Забелязах, че то изчезва при натискане и пускане на съединителя.ходих на майстор, повозихме се малко, прегледа е отдолу и установи: - няма разкъсвания на тампоните на двигателя, ск. кутия и др. - няма проблеми по предното окачване, поне външно видими счупванияПонеже съм лаик на тема ремонти на автомобили бихте ли споделили някакви предположения за евентуална повреда.Благодаряп.с. Колата е АУДИ 80 1.8 91 год., карборатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 3 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2010 Да не са ти гръмнали амортисьорите щом така ти сее. Погледни ги ако са маслени потърси маслени течове. Опитай натисни калника и виж как се държат. Ако се заклати повече от един ход нагоре със сигурност е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimir.mih Публикувано 3 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2010 Не са амортисьорите. То колата щеше да се клати постояно, дори и на сравнително гладък път. А и при прегледа може би щяха да се забележат течове. Подскачането е по скоро като предърпване на двигателя, което спира след натискане и отпускане на съединителя.Предполагам, че проблема е именно там, но искам да съм сигурен, за да не се раглабя напразно.Пък и дисковете не съм запознат колко вървят като цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimir.mih Публикувано 7 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 (Редактирано) проблема е решен, и то само за 15 лв.иначе ето за какво става въпрос. Ходих днес и при друг " майстор", след кратко возене и последвал преглед констатира: проблем в скоростната кутия, най-вероятно някаква ос, предаваща движението от двигателя към скоростната кутия е с разбит лагер. това съответно не подлежи на ремонт,затова нова "втора употреба"(ок. 150-200лв.).добре ,че брадчеда е инструктор и отдели малко време да е погледне. Проблема бе скъсана гарнитура между карборатора и , тука не съм сигурен как се казват ама..., всмукателните тръби на двигателя.При по-разко подаване на "газ" мотора се разтриса и оттам се отваря дупка през която смуче въздух и разрежда горивната смес и т.н. При подскачане по дупките същата работа.Та това ми струва само 15 лв. и 1.30 часа губене на време на брадчеда. Редактирано 7 Юни 2010 от stanimir.mih Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 7 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 На това му викат, "къде го чукаш, къде се пука". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 7 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 Този тампон си е консуматив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Този тампон си е консуматив особенно кат си с газовица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване