Jump to content

Монтиране на борд компютър А4 Б5


Recommended Posts

и на мен не ми е много ясно ,но всяка кола мисля си има модул за възглавниците които помни краш дата и прочие :hilezh: там е адаптацията към новото табло,интересно дали сега възглавниците ни работят :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този модул едва ли е в таблото, vag com не хваща никакви грешки по въпроса, ако възглавница не работи би трябвало да има грешка airbag disabled

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колегата няма нищо против да ползвам неговата тема.Един път на Б4-ката слагах ауточек с борд но сега ми се иска да сложа на А4-ката тя е Фейска и има полвин ФИС дисплей какво табло да търся или само цял ФИС,зор ли прехвърлянето при това положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

След като сложиш новото табло, километрите на колата запазват ли се или на таблото се изписват километрите на колата от която си взел таблото?

И ако не се запазват има ли начин това да се промени, да се върнат старите- оригинални километри?

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминатите километри се помнят от таблото,така че новото табло ще е с нов пробег.Може да го направиш да показва твоя пробег,но ще ти е нужно Ваг Тахо и човек който да може да се справи.Обикновенно такива хора са търсени от джамбазите за промяна показанията на пробега на продаваните коли.

Аз си смених моето табло преди година ,но се появи кофти проблем - след като го кодирах към радиото ,за да показва най-горе станциите,започна да ми прекъсва радиото,касетофона на моменти през различен интервал от време и някаква недоловима от мен причина.Някой знае ли нещо по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в инструкцията на ваг кома този обикновеният при вкарването на софт кодинка може да сложиш показанията на старото табло еднократно но четох че се полочавали други странични дефекти и аз съм със показанията на новото . а с по новите ваг комове е детска игра (връщането на километражите е подсъдимо в някои страни като германия)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в инструкцията на ваг кома този обикновеният при вкарването на софт кодинка може да сложиш показанията на старото табло еднократно но четох че се полочавали други странични дефекти и аз съм със показанията на новото . а с по новите ваг комове е детска игра (връщането на километражите е подсъдимо в някои страни като германия)

Ясно разбрах благодарско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колега имах същия проблем с едно табло с ФИС аз. Аз съм с А4 Б5 97' но се води 96година моето по ВИН-а. Значи при мен като закачих таблото пак така 3 линии светнаха и ми направиха тест с ВАГ-КОМ-а и се установи, че проблема е в ФИС-а, дисплея не работи, за това изкарва това. Иначе зумера си работи и изписуква. Значи пробвах да сложа същото табло на друга кола пак 97' дето е с V6 мотора най-големия дето фабрично излиза с такова табло, но и като ги разменихме при него се получава същата работа, окончателно от 3 места като пробвахме и тествахме проблема е в дисплея. Таблото е за смяна на дисплей с лентов кабел. Дано да съм ти бил полезен с моя опит.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

и наи накрая и при мен лентовият кабел се отлепи :steinigung: , проблема е че пистите са отдолният краи и китаиски няма. За напред които си взема табло с дисплеи да обърне внимание на лентовият кабел трябва да е от лявата страна ,а не отдоло :zustimm:

Редактирано от REISTAR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

и наи накрая и при мен лентовият кабел се отлепи :steinigung: , проблема е че пистите са отдолният краи и китаиски няма. За напред които си взема табло с дисплеи да обърне внимание на лентовият кабел трябва да е от лявата страна ,а не отдоло :zustimm:

Колега нещо ми се струва, че пишеш глупости с извинение! Лентовия кабел си е отдолу!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-2735-0-66064400-1335082446_thumb.jp

за този модел има резервни дисплеи почти навсякаде и цената им е от 50 да 300 лв а на модела на VDO с кабел отдоло засега не съм намерил резервен .кабела на единият се запоява а на другият се лепи с електропроводимо лепило.Във форома продават дисплеи на добри цени но за този варянт за сега нямат решение :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ето тук още малко инфо за таблата!

И отговор на въпроса "Може ли табло без дисплей да се замени с по ново" тук

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

и аз да питам малко за тоя фис :rolleyes:

таблото е от англичанка, производство 07.95, колата и тя 95-та. Software code стана 04144, WorckShop code беше 65535 смених с кода от старото табло 02819 и до тук :birthday:

1. на местото на индикатора за габарити отзад на таблото има някакъв вид тапа..тогава по какъв начин показва, че са включени гбарити?

2. датчика за температура на маслото го купих от ауто плюс, същия който и колегата REISTAR е показал на снимка, намерих и свободен кабел, син с бяла лента, движи в един шлаух с кабела за налягане на маслото. Кабелчето е с обикновена кабелна обувка а датчика е някакъв особен тип завършек, дали има ли някакъв преходник или нещо подобно към обувката и къде вътре в купето да му търся другия край?

3. предполагам тези ранните фис-ове не показват отворени врати или да?

4. искам да проверя дали таблото отчита коректно, като разкачих кабелите на датчиците за нивото на маслото и налягането...но нито една лейка не светна <_< , само като замостих двата пина в буксата към казанчето за охладителна течност отчете нередност, как да проверя маслените датчици?

5. има ли някаква яснота по помпата за пръскалките, какъв номер е, че в моята влизат три кабела за разлика от снимката на колегата?

и все пак :respekt: за темата и другите разяснения колеги

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

габарити няма ,самата платка няма пътечки -тапата се издърпва без да се върти слагаш си лампичка като другите за осветление на таблото два кабела към някоя друга и си готов.2 кабелната обувка се слага на една страна перпендиколярно на датчика ,преход не знам да има.3 вратите са на по новите и на малкия борд .4 за маслото е доста интересно и аз пробвах теста но не светна , при смяна на маслото при изтекло масло от двигателя колата я запалих за около 3 секунди лампа не светна ,сложих старото табло оригиналното без фис дисплеи резултатат беше същият ,отидох в бош и ми казаха че всичко е наред и че трябвало да падне много налягането за да светне лампата .Друг колега със същият двигател 1.8т щеката му не закачаше маслото въобще и лампата му светваше само на острите завои :hilezh: .пета точка незнам три кабела два захранващи и един сигнален маи не може да се сбърка нищо пробваи :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-2735-0-66064400-1335082446_thumb.jp

за този модел има резервни дисплеи почти навсякаде и цената им е от 50 да 300 лв а на модела на VDO с кабел отдоло засега не съм намерил резервен .кабела на единият се запоява а на другият се лепи с електропроводимо лепило.Във форома продават дисплеи на добри цени но за този варянт за сега нямат решение :gruebel:

Вече има и лентови кабели за тези дисплеи: Моят сайт :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
  • 10 months later...

... след като го кодирах към радиото ,за да показва най-горе станциите...

Как се кодира радиото и таблото за да показва станциите на дисплея. Радиото е Концерт, таблото е с голям ФИС, колата Б5 феислифт.

Редактирано от zili
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Така си мисля,че няма да стане. Трябва да се знаят изводите на буксите- ето един PDF.

колега ако се навърташ още около темата ,дай ми моляте някъж деистващ линк за ПДФ файла :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Темата е стара но да се похваля и аз с монтирането на табло с ФИС, огромни благодарности на автора на темата, също така на колегата HellFire и на колегата KCV :respekt: :respekt: :respekt:. За тези които не знаят на дисплея се изписва и показва лейката на маслото, когато кабела от датчика се даде на корпус. Лейката се появява след няколко секунди и зумерчето почва да пищи. Имам едно съмнение за датчика за външната температура. На старата букса единия кабел е кафяв/жълт, а другият му край е кафяв - маса. Колегите пишат че се ползва само кафяв/жълт, който се връзва на пин 5 на 20 пиновата букса със същия цвят. Според мен не трябва ли и кафявия проводник от старата букса за термометъра да се свърже на маса или той е свързан на някой друг съединител предварително към маса.

Редактирано от apekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...