apekov Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Ако имаш нужда от помощ пиши, ще помогна с каквото мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 За момента издирвам правилната схема. Таблата са от 99г., но с червена подсветка и аналогов часовник. При моето имам две големи букси и една малка за часовника. И ще ми трябва човек с Vag tacho за имобилайзера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 и аз почнах тази процедура . набавил съм всичко без датчика за температура на маслото и датчика за ниво на течност в казанчето за чистачките. Моля колегите които имат идея кои са тези датчици да дадат линк или парт номера на датчиците, за да ги закупя. за окабеляването се надявам на помощ от можещи хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Прочети пост 26 и 35 в тази тема на колегата REISTAR и много неща ще ти се изяснят. Кабелчето за масления датчик е малко по-назад от този за налягането, има си кабелната обувка но е привързан в снопа със свинска опашка. Син/бял мисля че беше цвета на проводника и излиза на букса под ЕКУто при мен беше черна буксата. Консултирай се с колегата KCV по модел и година на твоята кола ако има схема да помогне - много е точен и не пести знанията и нифото с което разполага за себе си - . От там до таблото трябва да пуснеш кабел. В моята букса на таблото имаше свободно пинче, което внимателно го извадих и го преместих на нужната позиция - умишлено не казвам коя е защото не знам дали на всички табла е една и съща. Относно датчика за нивото на течността за чистачките аз го дадох на маса за да не свети чека. Колата донор имаше отделен датчик за нивото на течността, но в други теми пише че има помпи с три извода на които единия служи за това ниво. Не сум свалял подкалника да видя при мен как е, оставих го за лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Прочел съм цялата тема няколко пъти . Колегата за който говориш ги свързва на по стар модел табло. Аз съм с по ново табло със синя и зелени букси и такова към взел с дисплея. Ще се справим някакси. Ще се чуя и с KCV да го видя кога има път към София. Преди монтажа трябва да сложим новия дисплей на таблото че оригинала е заминал. Възможно е моята помпа за чистачките също да е с 3 крачета тъй като колата е производство 98 , първа регистрация 99 година. Редактирано 18 Ноември 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Щом колата ти е 98г. таблото ти е като моето. буксите са зелена и синя 32пин. и ена червена 20пин. Ако е така таблото е същото като моето, така че това, което ти казах е напълно вярно и написаното в темата ще ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Точно така , Буксите са синя и зелена 32 пинови , таблото е VDO само не те разбрах къде е датчика за налягане и от къде да дръпна кабел за датчика за температура на маслото . Разбрах само че излизал на букса зад компа на колата. Редактирано 18 Ноември 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Слушай внимателно няма да повтарям.... Буксата за налягането е свързана на датчика, тръгваш по кабела назад и стигаш до едно разклонение където кабела за Т на маслото е прегънат и около тръбите за маслоохладителя има едно гофре и там с една свинска опашка е захваната заветната обувка. Неудобно място е и не се вижда като го гледаш отгоре, а трябва да го напипаш. Нямам снимка да ти пратя за да се ориентираш. Та този кабел излиза при мен на черна букса под ЕКУто, но спира до там. От там трябва да прекараш един кабел до съответния пин на зелената букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Мерси няма да го търся въобще . Директно ще проверя дали излиза на черната букса зад ЕКУ-то . Ако излиза всичко друго е ясно. Иначе сменях маслоохладителя , както и картерната вентилация и за да се бръкне там и да се види какво що , трябва да сваля всмукателните колектори , което мнооооооооого ме мързи и ще стане само в краен случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Емо, нека първо смениме FIS дисплея на новото табло, да навържеме червената букса и както ти казах, ще изкараме двата кабела в моторния отсег. Единия ще го вържеме на маса (за казанчено на чистачките), а на другия ще сложа съпротивление, за да ти стои стрелката на oil temp на средата. Когато всичко по таблото е ОК, ще продължиме с датчиците. Стъпка по стъпка, ще стане както трябва. Най-мразя проекти през глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Ще ви следя какво правите, мойто табло е същото. Само аз съм с дизелово, но предполагам нещата са идентични. Аз също ще започна със смяна на фис, чак след това ще почвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Моето също е на дизел и мога да помагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Пламка знаеш без тебе съм за никъде. Аз днеска отивам до кр.поляна да оправя още малко колата и после съм свободен. Взел съм таблото , фиса , лостчето и поялната станция. И само чакам да кажеш кога почваме. Ще опитам да отлепя и стъклото на таблото докато съм там Емо, нека първо смениме FIS дисплея на новото табло, да навържеме червената букса и както ти казах, ще изкараме двата кабела в моторния отсег. Единия ще го вържеме на маса (за казанчено на чистачките), а на другия ще сложа съпротивление, за да ти стои стрелката на oil temp на средата. Когато всичко по таблото е ОК, ще продължиме с датчиците. Стъпка по стъпка, ще стане както трябва. Най-мразя проекти през глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 А защо ще се отлепя стъклото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Ами Данчо това табло с фиса му е пукнато леко стъклото и ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Е та сменни целия корпус със се стъклото, би трябвало да пасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Тази вечер, двамата с Емо на по биричка в къщи,ето каква я свършихме. Сменихме издухания FIS дисплей и сглобихме таблото (с вече сменената от нас преди 3 седмици червена подсветка, с бяла такава): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 И малко снимков материал и от мен http://pics.data.bg/albums/39791/tablo-a4-b5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Да попитам нещо, при подобна интервенция от съвсем друго същество и автомобил, бях свидетел на пръскане с силиконов спрей за табла и тапицерия.Човека напръска циферблатите и всичко отвътре лъсна като ново. Дали влияе този спрей на ел. компоненти отзад нещо или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 От каде се снабдихте с нов ФИС, моят и той е за смяна, и какви диоди използвахте за бялата подсветка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Емо си поръча FIS-а от е-вау. Чакахме го 3 седмици да пристигне, но си струваше. За светодиодите използвах SMD-та 5000 келвина. Но, сътворихме и една хитрина. Не сменихме всички светодиоди с бели, а оставихме под стрелките червените. На малките циферблати (температури, гориво и волтаж) се наложи да активирам фабричната заготовка, за да мога да поставя там допълнителни бели за циферблатът, а текущите да останат червени за стрелките. Така избегнахме "порозовяването" на стрелките, когато отдолу им се поддава бяла светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) Би ли споделил за по-невежите като мен, какво означава да ''реактивираш фабричната заготовка'', по принцип един колега беше правил такова нещо с неговия дисплей и аз съм решил, като ми дойде ФИСа, да сменя червените светодиоди с бели но само там където са белите полета а на червените за оборотомера и на километража след 150, да си свети в червено. То не че магисталите по северната част на страната позволяват да се кара с над 140. Има второстепенни пътища далеч в по-цветущо състояние от колкото магистрала Хемус да речем, но това си е друга тема. Редактирано 22 Ноември 2015 от apekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) Би ли споделил за по-невежите като мен, какво означава да ''реактивираш фабричната заготовка'Разбира се. На таблото има още поне 15-тина места, където може да се запои фабрично светодиод. Аз, използвах тези, които съм оградил с червено. Там фабрично няма запоени. Но, даже и да запоиш светодиоди там, те няма да светнат. За това е нужно да възстановиш и захранващите писти към тях. Ето и жокер. Запояваш 10 килоОма съпротивление където съм заградил с червено, и запоените нови светодиоди на местата оградени с жълто светват. Редактирано 22 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Е та сменни целия корпус със се стъклото, би трябвало да пасне.От старото ми табло корпуса със стъклото е различен не става. Нооо тези дни ще обиколя моргите да видя какво може да се намери. А и не искам да стои таблото с тези мили + километри. Не ми допада. Трябва да намеря километраж само в километри . Ииии някой да ми прекодира километрите от старото табло в новото. Ти нямаш ли път към София да ми ги прекодираш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Ахаааа разбрах вече какво означава. Благодаря за инфото ще ми е от полза като разкостя моето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts