qckk Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 (Редактирано) Колеги на последак все по-често започнаха да ми влизат трудничко скоростите и това е основно след като колата загрее(или просто си правя такава илюзия).Чел съм,че имало някакви втулки,които се износвали и затова така се получвали,но не съм много сигурен,Колата е 1.8 АДР 96г. .П.С Най-трудно и почти винаги влиза задна.Като казвам трудно имам впредвид,че не е меко както преди,а не,че трябва със все сила да ригаш лоста.П.С 2 Интересното е,че като сменям и е в обороти влизат трудно примерно карам на 1 с 40 и вкарам 2ра,на 2ра с 60 и вкарам 3та и така ако от 4та вкарам 3та и карам с 60 си е супер меко,но ако е на 3та с 60 и вкарам 2ра трудно влиза. 3та,4та,5та влизат меко,но 1ва и 2ра са най-зле. Редактирано 16 Юни 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 А съединителя мек ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 (Редактирано) Мне дори си е твърд в сравнение с вектрата на баща ми.Мек ли трябва да е ?И какво разбираш под мек?Не се натиска меко педала ако това имаш в предвид,но отделя малко горе. Редактирано 16 Юни 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Колега, и при мене почти винаги когато е студена колата първа и задна влизат малко трудно, но после се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 При мен е обратното като е студена влизат лесно :} Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Колега, и при мене почти винаги когато е студена колата първа и задна влизат малко трудно, но после се оправяХабсолютно същото е и при мене. Да няма нещо общо с маслото на скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 (Редактирано) Повечето който познавам с ауди А4 казват че влизат трудно, аз съм чувал за някакви гумички или тампони бяха че се размествали нещо такова, не ми се вярва да е от маслото. То ако е от маслото няма ли и другите скорости да влизат трудно ? Редактирано 16 Юни 2010 от Smokas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Точно и аз някакви втулки съм чувал,че имало,които с времето се износвали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанасов А4 Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 (Редактирано) И моята задна не е по-различна, но май и съединителя е намесен. Има теми по този въпрос, ама така и не ми стана ясно... хубаво ли е да се сменя маслото на скоростната кутия или не, има мнения че така скоростите влизали по-добре, други казват че не се сменяло, било правено да изкара до края.... но както всички знаем тези коли карат 2-ри живот при нас. Ако е хубаво да се смени от къде се сменя то ако каже някой му подарявам едно коте с каквато украска каже Редактирано 16 Юни 2010 от Атанасов А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 От пробката отдолу на ск.кутия се източва,а се налива отстрани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanchodj Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Колега провери маншончето от долу под скоростния лост като махнеш кожата ще го видиш,поне на баща ми на Ауди-то беше от това трудно влизаха първа и втора често вклучваше трета и четвърта... погледни за всеки случай може да е от това.Просто гумичката се износва.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Колеги ако имате промяна в влизането на скоростите при топъл и студен двигател това е от маслото в скоростаната кутия.Преди при мен като загрее и започваха да влизат малко по-трудно от когато е била студена,но след като смених маслото нещатата са съвсем други не само в това отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Мне дори си е твърд в сравнение с вектрата на баща ми.Мек ли трябва да е ?И какво разбираш под мек?Не се натиска меко педала ако това имаш в предвид,но отделя малко горе.Съединителя трябва да е мек (т.е. да се натиска леко). С износването/остаряването се втвърдява. Освен това отлепянето горе означава износване. Съвсем наскоро смених моя поради превъртане, но имах и останалите симптоми - твърд съединител, отлепящ горе и затруднено включване на скоростите.Освен съединител не е лошо да видиш и за нивото на масло в скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 По въпроса за съедителя и по специално къде ти отделя на тези автомобили това не е критери.На мойта преди 4 месеца го сменя и стария имаше около 1 мм. до нитовете и след смяната положението на педала пак си е същотото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 По въпроса за съедителя и по специално къде ти отделя на тези автомобили това не е критери.На мойта преди 4 месеца го сменя и стария имаше около 1 мм. до нитовете и след смяната положението на педала пак си е същотото.Прав си колега и аз го сменях скоро съединителя и отделяше много ниско точно 10 км. след смяната после пак си доиде на същото място доколкото знам се саморегулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Първо мисля да започна с по-евтините вариянти като маслото и и тия маншончета,а после ще скачам и на съединителя.А как да проверя маслото?На канал ли трябва или има и друг начин?Тия маншончета по какво се познава,че са износени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 И моя отделя горе до колкото знам е нормално, а така ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Не се притеснявайте, на всички Аудита съединителя отделя горе. Ако искате да проверите дали не е заминал опитайте да потеглите на 2-ра предавка. Ако не можете и усетите, че приплъзва тогава сте за нов, но иначе ако си потеглите няма проблем. Относно проверката на маслото, задължително трябва да е на канал иначе на мен ми се струва мисията невъзможна както е скоростната кутия отстрани на нея има пробка която се отвива тя е шестограм мисля че беше 17 или 18 (доста голям), ако нямате става и със по къс болт 17 или 18 като му завиете две гайки и с главата му оттвиете шестограма. Тази същата пробка е за доливане на маслото. Нивото на маслото не трябва да е приблизително до ръба на пробката, но разбира се зависи и дали сте наравно, което е много препоръчително в тази ситуация. Колкото и да е нивото не трабва да е по-малко от това че като бръкнете да си навирате пръста повече от първата свивка (става въпрос за показалеца) , което ще рече около 8-10мм под ръба доколкото знам това е минимума. За маншона нямам идея, но аз съм махал кожата и отдолу има една бяла пластмаса която е някакъв вид ябълковидно съединение, което има на него улейчета които в същност са като някакви пътечки като превключвате скотостите (поне на мен така ми изглеждаше) та въпросната пластмаска при мен е доста износена и тезъ пътечки са се разбили и даже зачупили, което ме кара да си мисля че там има някакво запъване отвреме на време, но е само предположение.Успех с ремонтите и ако някой знае повече да не се срамува да споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 При мен е обратното като е студена влизат лесно :}Колеги ако имате промяна в влизането на скоростите при топъл и студен двигател това е от маслото в скоростаната кутия.....Аз също залагам на масло.Преди да го източиш провери нивото, за да си сигурен, че нямаш някъде течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Не трябва да се сваля кората отдоло за да имаш достъп до скоростната кутия, или трябва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Моя си отделя горе също,но на скоро тръгнах на 3та вместо на първа нещо се бях заблеял и разбрах,че съм на 3та чак като реших да вкарвам 2ра погледнах си оборотомера гледам 2к оброоти и се шашнах Иначе и аз неска си махнах кожата от лоста и отдолу имам същото ябалковидно съединение бяло и мойте са си бая износени и имаше нящо като леко изронена пластмаса та си мисля,че е точно от тая джаджа.А за маслото в сервизите правят ли я тая операция(смяна на масло на ск.кутия понеже не съм чувал,а нямам канал...Не мисля,че е от съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Всичко правят в сервизите. Къде качествено, къде не толкова, ама правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Никакви кори не свалят отдоло,само се сваля страничната кора до лявото колело за да се налее маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Мен ме е страх от сервизите иначе до сега 100 пъти да бях отишъл,но колкото пъти съм ходил в сервиз и съм слушал майстора толкова пъти съм съжалил.1 "майстор" ми 15 мин ми обясняваше,че катализатора ми бил запушен и трябвало да се махна(нито миришеше,нито ми спъваше вървежа) ама айде викам си да го махнем и резултата е никакъв нито върви повече нитио нищо само дето е по-шумна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Колеги а дали някой знае от къде можем да вземем въпросната бяла пластмаска която според мен ми запъва скоростите? Дали се продава някъде и дали е възможно да се подмени? Не съм много наясно, но тези дни ще махна кожата пак за да видя как беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване