Jump to content

Трудно влизане на скоростите


qckk

Recommended Posts

Колеги на последак все по-често започнаха да ми влизат трудничко скоростите и това е основно след като колата загрее(или просто си правя такава илюзия).Чел съм,че имало някакви втулки,които се износвали и затова така се получвали,но не съм много сигурен,Колата е 1.8 АДР 96г. .

П.С Най-трудно и почти винаги влиза задна.

Като казвам трудно имам впредвид,че не е меко както преди,а не,че трябва със все сила да ригаш лоста.

П.С 2 Интересното е,че като сменям и е в обороти влизат трудно примерно карам на 1 с 40 и вкарам 2ра,на 2ра с 60 и вкарам 3та и така ако от 4та вкарам 3та и карам с 60 си е супер меко,но ако е на 3та с 60 и вкарам 2ра трудно влиза. 3та,4та,5та влизат меко,но 1ва и 2ра са най-зле.

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Мне дори си е твърд в сравнение с вектрата на баща ми.Мек ли трябва да е ?И какво разбираш под мек?Не се натиска меко педала ако това имаш в предвид,но отделя малко горе.

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и при мене почти винаги когато е студена колата първа и задна влизат малко трудно, но после се оправя

Хабсолютно същото е и при мене. Да няма нещо общо с маслото на скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето който познавам с ауди А4 казват че влизат трудно, аз съм чувал за някакви гумички или тампони бяха че се размествали нещо такова, не ми се вярва да е от маслото. То ако е от маслото няма ли и другите скорости да влизат трудно ?

Редактирано от Smokas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята задна не е по-различна, но май и съединителя е намесен. Има теми по този въпрос, ама така и не ми стана ясно... хубаво ли е да се сменя маслото на скоростната кутия или не, има мнения че така скоростите влизали по-добре, други казват че не се сменяло, било правено да изкара до края.... но както всички знаем тези коли карат 2-ри живот при нас. Ако е хубаво да се смени от къде се сменя то ако каже някой му подарявам едно коте с каквато украска каже :rotcol:

Редактирано от Атанасов А4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери маншончето от долу под скоростния лост като махнеш кожата ще го видиш,поне на баща ми на Ауди-то беше от това трудно влизаха първа и втора често вклучваше трета и четвърта... погледни за всеки случай може да е от това.Просто гумичката се износва.

Поздрави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако имате промяна в влизането на скоростите при топъл и студен двигател това е от маслото в скоростаната кутия.Преди при мен като загрее и започваха да влизат малко по-трудно от когато е била студена,но след като смених маслото нещатата са съвсем други не само в това отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне дори си е твърд в сравнение с вектрата на баща ми.Мек ли трябва да е ?И какво разбираш под мек?Не се натиска меко педала ако това имаш в предвид,но отделя малко горе.

Съединителя трябва да е мек (т.е. да се натиска леко). С износването/остаряването се втвърдява. Освен това отлепянето горе означава износване. Съвсем наскоро смених моя поради превъртане, но имах и останалите симптоми - твърд съединител, отлепящ горе и затруднено включване на скоростите.

Освен съединител не е лошо да видиш и за нивото на масло в скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за съедителя и по специално къде ти отделя на тези автомобили това не е критери.На мойта преди 4 месеца го сменя и стария имаше около 1 мм. до нитовете и след смяната положението на педала пак си е същотото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за съедителя и по специално къде ти отделя на тези автомобили това не е критери.На мойта преди 4 месеца го сменя и стария имаше около 1 мм. до нитовете и след смяната положението на педала пак си е същотото.

Прав си колега :D и аз го сменях скоро съединителя и отделяше много ниско точно 10 км. след смяната после пак си доиде на същото място доколкото знам се саморегулира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мисля да започна с по-евтините вариянти като маслото и и тия маншончета,а после ще скачам и на съединителя.А как да проверя маслото?На канал ли трябва или има и друг начин?Тия маншончета по какво се познава,че са износени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявайте, на всички Аудита съединителя отделя горе. Ако искате да проверите дали не е заминал опитайте да потеглите на 2-ра предавка. Ако не можете и усетите, че приплъзва тогава сте за нов, но иначе ако си потеглите няма проблем.

Относно проверката на маслото, задължително трябва да е на канал иначе на мен ми се струва мисията невъзможна :D както е скоростната кутия отстрани на нея има пробка която се отвива тя е шестограм мисля че беше 17 или 18 (доста голям), ако нямате става и със по къс болт 17 или 18 като му завиете две гайки и с главата му оттвиете шестограма. Тази същата пробка е за доливане на маслото. Нивото на маслото не трябва да е приблизително до ръба на пробката, но разбира се зависи и дали сте наравно, което е много препоръчително в тази ситуация. Колкото и да е нивото не трабва да е по-малко от това че като бръкнете да си навирате пръста повече от първата свивка (става въпрос за показалеца) , което ще рече около 8-10мм под ръба доколкото знам това е минимума.

За маншона нямам идея, но аз съм махал кожата и отдолу има една бяла пластмаса която е някакъв вид ябълковидно съединение, което има на него улейчета които в същност са като някакви пътечки като превключвате скотостите (поне на мен така ми изглеждаше) та въпросната пластмаска при мен е доста износена и тезъ пътечки са се разбили и даже зачупили, което ме кара да си мисля че там има някакво запъване отвреме на време, но е само предположение.

Успех с ремонтите и ако някой знае повече да не се срамува да споделя :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е обратното като е студена влизат лесно :}
Колеги ако имате промяна в влизането на скоростите при топъл и студен двигател това е от маслото в скоростаната кутия.....

Аз също залагам на масло.

Преди да го източиш провери нивото, за да си сигурен, че нямаш някъде течове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя си отделя горе също,но на скоро тръгнах на 3та вместо на първа нещо се бях заблеял и разбрах,че съм на 3та чак като реших да вкарвам 2ра погледнах си оборотомера гледам 2к оброоти и се шашнах :bia: Иначе и аз неска си махнах кожата от лоста и отдолу имам същото ябалковидно съединение бяло и мойте са си бая износени и имаше нящо като леко изронена пластмаса та си мисля,че е точно от тая джаджа.А за маслото в сервизите правят ли я тая операция(смяна на масло на ск.кутия понеже не съм чувал,а нямам канал...Не мисля,че е от съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви кори не свалят отдоло,само се сваля страничната кора до лявото колело за да се налее маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме е страх от сервизите иначе до сега 100 пъти да бях отишъл,но колкото пъти съм ходил в сервиз и съм слушал майстора толкова пъти съм съжалил.1 "майстор" ми 15 мин ми обясняваше,че катализатора ми бил запушен и трябвало да се махна(нито миришеше,нито ми спъваше вървежа) ама айде викам си да го махнем и резултата е никакъв нито върви повече нитио нищо само дето е по-шумна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а дали някой знае от къде можем да вземем въпросната бяла пластмаска която според мен ми запъва скоростите? Дали се продава някъде и дали е възможно да се подмени? Не съм много наясно, но тези дни ще махна кожата пак за да видя как беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...