Jump to content

AUDI 100/A6 C4


IRON MAN

Recommended Posts

Ето нещо и от мен, за което трябва да сме благодарни на колегата jiko58.

Един вид цялостно ръководство за C4 моделите, включващо ръководства за ремонт и доста информация - тук (на руски).

А относно линка на колегата RTM го има същото и в Zamunda (на руски).

Също така ЕВАЛА за темата пичове !!!

Редактирано от vladirysia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ето нещо прясно. Още е нависоко в раздела, но като падне не ми се мисли за тия който не го знаят.

Конденз в купето(ПОТЕНЕ на стъклата)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма май отделна тема за С5, за това тук си позволявам да сложа този ПДФ - технически и всякакви спецификации на С5. На мен лично ми помогна немалко да си отговоря на някои общи въпроси.

2_7_sedan.pdf

2_7_sedan.pdf

2_7_sedan.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Понеже ми е актуална темата, ще споделям всякаква информация за AAN мотор.

Надявам се, че това е правилното място за това.

Извадка(21-12) от Workshop Manual - Audi 100 след 1991 година.

Работно допустимо налягане на турбината.

Надморска височина / Външна температура© / Налягане(bar)

0-1600 / 0 / 1.840 - 2.000

0-1600 / 20 / 1.990 - 2.100

0-1600 / 30 / 2.030 - 2.150

Твърди се, че ако горните норми се постигат, но липсва пъргавост(performance) под 2500 оборота, да се провери cut-off valve (blow-off) и да се замени.

Ако горните стойности не се достигат, да се смени временно west gate и да се замери наново.

Ако въпреки всички тези промени липсва производителност, да се замени турбината.

Аз бих добавил, че тези тестове е логично да се правят единствено, когато е сигурно на 100%, че турбо пътищата не изпускат въздух.

П.П. Слагам линк към този PDF, ако на някой с AAN предстоят ремонти, там има всички данни.

http://www.s2-audi.co.uk/workshop/aan/aan.pdf

Тестване на дебитомер (MAF) (Английски)

Подмяна на BOV (Blow Off Valve) (Английски)

Подмяна на термостат (Английски)

Поправяне на осветлението на дисплея за външна температура (Английски).

Преправяне на бобини от 1.8Т за 2.2Т (Английски, pdf)

Редактирано от ithilieth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<!--quoteo(post=1236967:date=Jun 17 2010, 19:59:name=mshbul)--><div class='quotetop'>Цитат(mshbul @ Jun 17 2010, 19:59) <a href="index.php?act=findpost&pid=1236967"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Пропуснал си 1 бензинов - ААЕ. Това е най-слабия, ни най-безпроблемен мотор.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Нямам снимки на всички,вие ако имате ги поствайте.Идеята ми е да се развива темата и в даден момент админите да позамитат плявата и да остава само инфото.

Нагласил съм още неща ама отнема доста време.

Ако правите някакви ремонти,поствайте тука а дори и да има тема ще добавим и нея.Темата да стане нещо като справочник и по лесно да си открива ме нужните неща.

Надявам се съм ясен и да не се налагам да спамим повече.

1T AUV 2.5 tdi

post-54780-0-63433500-1304107105_thumb.j

Редактирано от lokke
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

БИБЛИЯ на ТУРБО маниаците или всичко за принудителното пълнене.

Aka - Maximum boost by Corky Bell.

Редактирано от ithilieth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко нагледно инфо за скоростните кутии на нашите коли:

023511375.jpg?r=0

023511377.jpg?r=0

023511378.jpg?r=0

023511379.jpg?r=0

А ето и една хубава снимка за да може при проблем сами да си представите къде се падат тия неща когато кутията е на място.

023511376.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си ролката на алтернатора с такава с фрайлайф - върти само в едната посока.

Пиша, защото се оказа, че по каталог не може да се намери каква ще стане.

Мотор АЕЛ, алтернатор BOSCH 0 123 515 012 - 120A.

Ролката, която ми сложиха е CARGO 230303.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Има и още един дизелов агрегат на 100/С4 той е 2.5 тди 115 кс.с код на мотора АВР.Двигателя е 5 цилиндров редови,а интересното при него е че тои се произвежда през 1991г. и е парвият им за това купе.Фабрично автомобила излиза сас 6 степенна скоростна кутия механична с код ARX.А компютъра е най-орязания и дава най-малко инфо за работата на мотора.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ако някой разполага с инфо за предавателните числа на ск.кутии на Ц4-ките да помогне :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CPU, моята. Много е къса бе колеги. Мисля поне 5-та да я пипна малко.

А ако имаш инфо за няколко добре дошло та да мога да се ориентирам какво трябва да търся вт.ръка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предавателни числа за: 100/S4/A6/S6(4A,C4) Avant/Sedan – Quattro

За ориентир към година и мотор:

100/S4

100,S4.JPG

A6/S6

A6,S6.JPG

Легенда:

5S/6S – пет/шест степенна ръчна скор. кутия;

4А – четири степенна автоматична скор. кутия;

HA – заден диференциал.

За най-сигурно,проверете кода от колата!

Предавателни числа – тук има повече кодове от горните и някои заместители:

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

CBN/6S: - слага се на V8 и на някои от първите модели на S4.

Diff – 37:9=4,11

1 – 28:8 = 3,50

2 – 34:18=1,88

3 – 33:25=1,32

4 – 30:29=1,03

5 – 29:36=0,80

6 – 26:38=0,68

П.П. Би трябвало, да не липсват, за Quattro версиите, но ако съм изпуснал някоя, казвайте, да я добавим. За DJY не можах, да намеря нищо, ако има някой инфо за нея, да слага.

Редактирано от kkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...