vasilbonev Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Здравейте колеги , вчера в града колата ми "повърна" около литър антифриз през капачката на разширителния съд. Температурата показваше 90. Вентилаторите не са бяха включилии. Днес след малко по агресивно градско каране (бързах много) - същата случка. Температурата не се е вдигала над 90. - даже никога не съм я виждал над тази стойност. Просто паля зима/лято - 10-15 мин. и плавно си стига 90. И ни нагоре ни надолу. Но тези дни какво и става незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsoba Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Ако си с 2.6, доколкото съм чел проблеми с гарнитурите на главите не са рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilbonev Публикувано 6 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Нямам теч на масло, няма признаци за пресичане. Антифриза си е с червеникав цвят, без пяна и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsoba Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 А маркучите /които излизат от главите/ колко са твърди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Здравей колега провери следните неща.1.Когато колата е загряла на 90г. виж дали радиатора е загрят.2.Ако не е провери термостата дали отваря ще има разлика в топлината на маркуча.3.Ако и тук всичко е 6 отиваш на повредени датчици.Щях да забравя ако по горните 3 точки точки няма проблем смени капачката на разширителя.Ако си долял 1л. ме смнява, че колата прегрява обикновенно изхвърля към 3,4 когато прегрее.От там си мисля, че проблема може да е в капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilbonev Публикувано 6 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Здравейте колеги, днес след 3 часа изследване на охладителната система на Ауди, установих следното:НЕ включват вентилаторите на радиатора! Нито на 1-ва, нито на 2-ра степен.След помощни схеми проверих всичко по веригата. Проблемите се оказват основно 3. 1. към релетата (1,2 степен, намират се в моторното където е буксата за диагностика) не идваше напрежение. По схема се захранват след 60 А бушон (който никъде не открих къде се намира).2. резистора за степените не работи и е наврян някъде под ляв фар/казанче за чистачките ... няма намиране без сериозно разглобяване.3. Термометъра на таблото не показва никога повече от 90. До 90 работи перфектно след това се закотвя и не мърда. Още не съм решил проблема с него. Ще го тествам с променливо съпротивление за реакция. Ако се държи както трябва ще сменя датчика.Сега временно съм направил захранване на релетата от друго подходящо място. Датчика на радиатора (проверен - работи) който командва 2-те релета съм го направил да прави байпас на на по високата температура и да включва вентилаторите на по ниската температурна стойност но на 2-ра степен за по сигурно.За сега се държи системата отлично. Като имам време ще оправям дреболиите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2010 И дано не си прегрял, защото едно избиване на водата заради загряване си е доста сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts