Jump to content

Airbag Igniter: Driver Side (N95)


Recommended Posts

Търсих ,прочетох и приложих всичко написано и не и не, лампата загасва и светва след 2 сек пак!!!

Традиционна грешка

00588-airbag igniter driver side N95

32-00 resistense too high

запоих кабелите към обувките под седалката , сложих резистор 3 ома на двата кабела , не на кафявия разбира се на другите 2 под седалката на шофера ,изтривам грешката , лампата неизменно светва след 2 секунди .Новия запис на гешка е

00588-airbag igniter driver side N95

32-00 resistense too high

01217 side airbag igniter driver side N 199

33-10-resistense too low-intermittent

Мамака му ,свалях волан прегледах всички връзки мерих лентовия кабел ,на всички клеми ,на обхват 200 ома 016 изписва на мултицета ,сравнявах с лентов кабел на \vw bora /съпротивлението е такова ,пръсках със спрейове .

Давайте идеи, kolata e A6 2000 1.9 tdi

От обувка до обувка където имам видимост премерих всичко .

Въпроси ?

Колко е съпротивлението на между 2 та кабела под седалката на шофера ,като кафявия не го броим изобщо.При мен на мултицет е еидеално късо ,къде по дяволите отиват в седалката тея жици?За какво\ са ?

Модула за управление на Airbag къде седи на А6 ?

Какво пропускам ?

Зимата светва един два пъти лампата но след изтриване не се палеше отново,пролета светна мисля че валеше дъжд , светна след едно палене и после няколко пъти опитвах да я загася но не можах.

Днес имах време и направих написаното по горе .

Идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имах подобен проблем на Б4-та си,макар че тя е само с една възглавница.Грешката,която се получаваше беше точно същата.И аз като теб мерих лентов кабел/сервизите веднага набеждават него за проблема/,букси и т.н. и привидно всичко си беше наред,докато не сравних с друга кола.Какво установих-оказа,се че всеки модул на AIRBAG трябва да има някакво точно определно съпротивление измерено директно на клемата му.Какви са конкретните стойности не знам,но като измерих моята възглавница във волана се оказа,че си е променила съпротивлението и дава "пълно късо",а това не трябва да е така/сравних го с друг автомобил/ и се бърка електрониката.Намерих си възглавница от друга кола,която не даваше "пълно късо" при измерване и проблема изчезна.Та съвета ми е,първо си разкачи всички възглавници и ги замери с омметър,ако някоя ти отчете "пълно късо" я изключи и на нейно място може да пробваш да сложиш резистор с определена стойност/каква точно е тя,обаче не знам/,за да излъжеш електрониката на колата и грешката трябва да изчезне.:hilezh:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо като идея,благодаря много . На Б4 проблема може и да е от зацапана пластина която контактува за клаксона, медна е и пластината и щифта който се натиска в нея посредством пружина .КОнтакта трябва да е много чист, никакви смазки освен ако не са специални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би тук се крие отговора на всички загатки ,ако някой не го мързи за точен превод на всички важни неща едва ли ще имаме проблем със скапаната лампа на еърбега , все пак човека е от оторизирзн ВАГ сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имам намерение да сложа и снимки при отстраняването на проблема но ако съм глас в пустиня нищо няма да се получи ,повечето теми с проблеми седят отворени ,което почти не помага .Има доста писано по темата но конкретно какво съпротивление се търси в отделните елементи на системата на еърбега .Секретно ли е какво ли ? Рано или късно всеки опира да проблема и се почва писането.

Намерих в нета отстранен проблем със съпротивление 4.7 ома, ще го пробвам по късно.

Обобщение на направеното до момента ;

-под седалката на шофера жълта букса ,разкачване изваждане на всеки пин и без разколачване на пресовката на кабела с обувката запояване на малкия участък гол кабел към пина ,малка финна спойка.Ефект никакъв

-съпротивление на двата кабела е пълно късо ,общо при мен са три ,четох че кафявия кабел не се пипа ,на останалите 2 сложих резистор 2.7 ома ,закопчах букасата ,скан с vag- rsult

00588-airbag igniter driver side N95

32-00 resistense too high

01217 side airbag igniter driver side N 199

33-10-resistense too low-intermittent

втората грешка е нова ,тоест не се променя старата а се натрупва нова???

разглобяване на волана ,кутията със спиралата е залепена с поялник ,което означава че е лекувана.

при мерене с мултицет на обхват 200 ома показание на всички пинове 016 ома ,на пиновете на спиралата има шунтираши пластини само на пиновете на ербега ,опаа сега се сетих че махнах само единия шунт което означава че меренето на лентовия кабел не е верно .

махнах добавеното съпротиление ,остава само първата грешка.

Помагайте

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото не ми оправя ербега

Сега по същество ,380 ома на кабелите под седалката ли,по точно разкачена букаса и мерене съпротивление на двата кабела без кафявия идващи от седалката ?

Преди спиралата ? колко ома , на пиновете които отиват към ербега ли,паралелно или успоредно ?

Клаксон имам

Давай по подробно че съм идиот :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , не се драпайте така! Целта е да си помогнем.

Значи втората грешка се е получила в последствие и е за седалката. Относно първата грешка - да това е шофьорския AirBag. Имай в предвид че всеки един пиропатрон като се извади буксата почва да дава накъсо. Има едни пластинки вътре в буксата , които го окъсяват. Предполагам , че е направено за да не гърмят от статично електричество(но само предполагам). Та значи към проблема:като се включи буксата тя трябва да отдели тази пластина от двете пинчета. При често вадене и слагане на тази букса тя вече не отделя пластинките и се получава тази грешка(дълго се борих със Сеата докато установя това). Решението - намираш от автоморга (примерно Емо в Кумарица) една букса за пиропатрона и я сменяш. Другия метод (не се препоръчва) е да извадиш пластинката. Тя само е заклещена в леглото на пиропатрона. Но пак повтарям - НЕ се препоръчва. Дано съм помогнал!

Поздрави! :)

P.S. Инсталацията под седалката си я възстанови без съпротивление. Там не си имал проблем. Появил се е след намесата ти.

Редактирано от BaCeTo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм отстранил проблема .

Други идеи?

Конкретни параметри на еърбег системата никой ли не е срещал?

Съпротивление на отделните елементи.

Преди години когато съм ходил в юнитрейд съм виждал много специални севизни книги .Толкова ли е секретно и всичко да опира до метода - проба грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко стара тема вече, но имам спомен, че четох в менюъла на ВАГ-КОМ преди време, че в определена година на определени модели, сканирането на модула за Еърбеците може да им навреди. Ако евентуално си сканирал колата си и тя е от тези в които се случват тези проблеми, може от там да идва драмата. Разбира се, надявам се да не е така.

Офтопик:

Кефи ме подписа ти и дори ми препоръчаха да се обръщам към теб при проблеми. За сега такива нямам, но последния ред е адски верен! Спирането е по-важно от тръгването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм отстранил проблема .

Други идеи?

Конкретни параметри на еърбег системата никой ли не е срещал?

Съпротивление на отделните елементи.

Преди години когато съм ходил в юнитрейд съм виждал много специални севизни книги .Толкова ли е секретно и всичко да опира до метода - проба грешка.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...20&start=20 ето ти линк към моята тема. А прекъснат ли ти е кабела, или не си го отварял изобщо??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Ще използвам темата на колегата да задам своя въпрос.Днес сутринта като изкарах колата лампата на airbag-a ми светна.Веднага проверих грешката и ми изписа :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 959 655 J

Component and/or Version: Airbag 8.4EP 1002

Software Coding: 0010602

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Грешката не е 32-00, както при колегата buzzi.Знам, че преди да взема колата е правена процедурата с резисторите на шофьорската седалка.Въпроса ми е - дали тази грешка е свързана отново със седалката ми или идва от някоя друга възглавница ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...