Jump to content

Проблем с 2.5 TDI


BorislavT

Recommended Posts

Колата е А4 1999 година и в последно време създава доста проблеми .При каране в градски условия не гори масло,но извънгразско започва да гори(към 0.4 л на за 600 км).Първо смених филтъра на картерните газове , спря временно да гори но след това пак започна да гори маслото.След това свалих турбото и го занесох на стенд в Пловдив.Там казаха ,че турбото е в много добро състояние , но пак гори масло.Пак смених филтъра на картерните газове като този път сложих от този на по-новата модификация но пак продулжава да гори масло.Единствената разлика е ,че преди да го сменя като отворя капачката за маслото на двигателя духаше и то силно ,а сега това изчезна.Някои ако има някакви предложения моля да ги сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно от някъде изтича.Вероятно като не си бил сменил филтъра за картерните е "надуло" някое уплътнение и сега лее от там.Течове по мотора има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на секи капак на главата има гарнитура към самата глава ,а и дюзите имат уплътнения към същия капак.При запушен филтър те първи потичат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ще рече градско караш я 1000 километра градско и не гори масло а като излезеш извън града гори така ли да разбирам или караш по скоро смесено защото и гумичките на клапаните може да са ти заминали

Редактирано от stevo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...