svilko83 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Здравеите колеги имам следния проблем колата ми е нисичка отпрет и вирната от зад и отпред доста се мята по неравности та ако можете да ми кажете които е сменял предни амортисьори какви да си взема газови или маслени,ас искам малко да се повдигне и да вози нормално какви да са?? БЛАГОДАРЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Аз сложих SACHS колега! Много доволно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Sachs. Това са твоите, вземи си каквито трябва да бъдат за твоят модел и двигател. С тях не може да вдигне каросерията. За този модел слизат само с газови от завода производител. За повдигане вече си помисли за пружини. Като се сменят амортисьорите си смени опорите горе на макферсона, ударните тампони и прашниците, може и пружините в твоят случай. Аз си смених без пружините всичко преди две години и съм забравил за тях от тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 На моята кола са Боге, червени, 1BE окачване, не знам дали това са оригиналните. Заден десен изпусна и смених задните с Боге Аутоматик, сини, 2 г. гаранция. Много съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
recaro_7 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Вземи си БОГЕ,колега.Аз от няколко месеца съм с 4 газови на гореспоменатата фирма.С две думи,качих се в груга кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 bilstein с пружини Eibach Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Казвайте и цифри за тия амортисьори?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 bilstein с пружини Eibach1+ bilstein може и нормални пружини ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Да съживя темата на колегата. Предстои ми смяна на прашници+шокови тампони+обикновени тампони на предните амортисьори. Какви инструменти ще ми трябват освен скоби за пружината и има ли начин да се нанижат отгоре новите без да свалям целия амортисьор? Ще го действам на крик в гаража. Колата е 96г авант 1.9 ако има значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Минков Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 На 5.08.2010 г. at 15:20, recaro_7 написа: Вземи си БОГЕ,колега. Аз от няколко месеца съм с 4 газови на гореспоменатата фирма. С две думи,качих се в груга кола По -меко ли вози На 19.04.2021 г. at 14:57, railfan написа: Да съживя темата на колегата. Предстои ми смяна на прашници+шокови тампони+обикновени тампони на предните амортисьори. Какви инструменти ще ми трябват освен скоби за пружината и има ли начин да се нанижат отгоре новите без да свалям целия амортисьор? Ще го действам на крик в гаража. Колата е 96г авант 1.9 ако има значение Сменял съм задните и двата. Премахва се целия амортисьор и тогава се сменят. Има две или три гайки в багажника под корите(трябва да ги махнеш) и отдолу се маха болта. Та и предните ще са на подобен принцип само дето отпред няма кори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 (Редактирано) Манипулацията е извършена успешно. Ако ще се прави в гараж, и колата ще е повдигната само от едната страна, приготвяте си и щанга кози крак, за да се подпира шенкела при ваденето и слагането обратно после, защото е под напрежение цялата предница така, иначе няма изкарване на магарето. Инструментите: камък/ключ 16, 18, лула 18, шестограм 6, скобите, секач, щанга, майки и много болки в кръста+втори крик Последователността: повдига се колата, откача се гумата, развива се магарето(големия болт, държащ амортисьора за долния носач, 18, който се закучва защото има напрежение и трябва повдигане нанякъде за да освободи със щангата), избиваш се назад, откачат се горните 2 носача, които влизат в шенкела(държи ги дълъг болт 16, ако скоро не е избиван тук също ти се разказва играта), едва след като тези неща са освободени, отваря се капака и се развиват горните 3 болта държащи цялата конзола на амортисьора. След това се опитвате да го извадите, става с доста таманене. След като го имате изваден, свивате пружините и гайката на горния тампон е на лула 18, като се държи с шестограма на контра, иначе няма да се развие и ще се върти с цялото стъбло. Сменя се и се сглобява по обратния ред. Обратно конзолата с амортисьора влиза много трудно и пак с много майки на долния носач(тук пак играе щангата ;). С втория крик се надига шенкела, за да може да се вкарат горните носачи обратно. Повтаря се и за другата страна. Накрая реглаж задължително. Няма друг начин да се сменят. В сервизите за подобно нещо взимат около 100-15 лв труд, в гараж отнема едни 4-5 часа на двама среднотехнически подготвени Дано темата е полезна за колегите, на които това предстои. ПС ако се прави на подемник е по - лесно, но тогава ще трябва да се повдига с висок хидравличен крик шенкела, за да се нанижат горните носачи. Редактирано 2 Юни 2021 от railfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване