Jump to content

Recommended Posts

Ако малко разбирахте от радиотехника щеше да ви в ясно че няма как да стане дистанционно прехвърляне на енергия в смислени количества. Безжично зарядно по съвременния смисъл е такова което зарежда без да включваш кабел но изисква контакт с бобината на апарата. Което всъщност е един трансформатор от две половини една на масата и друга в телефона. Разбира се с лошо КПД но пък е модерно.

Това което се продава в ЛИДЛ всъщност е приставка към всякакъв телефон за да стане с безжично зареждане. Бобината се лепи отзад и се включва в буксата на телефона за зареждане и като го поставиш на майката става безжично но не и безконтактно зареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, alexvan said:

ценообразуването

https://trafficnews.bg/tehnologii-dzhadzhi/news/84626/
 

 

Бате, това “ценообразуване” се появява всяка година след появата на актуалният айфон. Нали не очаквате да го продават на 500$, щот все пак говорим за едни мноооого сериозни пари за маркетинг които удобно не се калкулират.

 

21 hours ago, Spunky said:

Хубавото на безжичното е, че само го хвърляш върху чарджъра и това е, вместо да вкарваш кабел

 

Аз лично не намирам особена разлика за мен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност най-хубавото на безжичното и това, че е Qi стандарт, е че сега повечето телефони ползват общ стандарт за зареждане и ще се появи навсякъде. Както и с която и да е друга екстра, присъствието в айфоните я прави масова.

 

Макар и в последните години от двете различни платформи за зареждане, Qi водеше с голяма преднина пред Powermat, отсъствието на айфоните и несигурността какъв стандарт ще изберат, ограничаваше заведения, летища и подобни, да сложат единия от стандарите. Старбъкс сложиха Powermat, но се оказа грешния избор. 

 

Дори сега, Powermat готвят промени, които ще ги направят съвместими с Qi телефони...

 

Та в много близко бъдеще, ще можем да си зареждаме телефоните навсякъде, без кабели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Следващата иновация на Епъл ще бъде да намалят батериите до минимум защото няма нужда от яка батерия като има зарядни навсякъде.

Следващия ХХ модел ще е с 6 камери отзад, 2 отпред и обоняние.За да си познава собственика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, TiL написа:

Тоя ъпдейт няма ли да идва вече ве?

 

Тука е вече iOS 11 и е само 1.89GB - теглете ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@grizzlyта те вече ги намаляват :D

https://www.kaldata.com/телефони/новите-iphone-8-и-iphone-8-plus-имат-по-слаби-батерии-259461.html

Цитат

Капацитетът на акумулаторната батерия в новите айфони е осезателно намален: младшият модел iPhone 8 има 1821 mAh батерия, а старшият Phone 8 Plus – 2675 mAh. Телефоните от предишното поколение iPhone 7 и iPhone 7 Plus имат по-мощни батерии – 1960 и 2900 mAh.

 

Apple заяви, че автономната работа на новите Phone 8 и iPhone 8 Plus е “на практика същата”, като при предишните модели.

Последното изречение много ме кефи :hilezh: Същото, ама за повече пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера (по случай рождения му ден) и синът ми има Apple iPhone 7 Plus 128 GB, от който първите му впечатления са много добри. Знаете ли дали вградената навигация на този телефон може да работи off-line и ако не, коя навигация е най-добре да си свали за работа off-line?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nickgaidarov said:

От вчера (по случай рождения му ден) и синът ми има Apple iPhone 7 Plus 128 GB, от който първите му впечатления са много добри. Знаете ли дали вградената навигация на този телефон може да работи off-line и ако не, коя навигация е най-добре да си свали за работа off-line?

HERE безплатна, има онлайн подобно на мапса, може да си изтеглиш карти за офлайн режим

Редактирано от kvm_88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, kvm_88 said:

HERE безплатна, има онлайн подобно на мапса, може да си изтеглиш карти за офлайн режим

Благодаря и на теб!

И нещо интересно, поне за мен. Оказва се, че явно тези телефони ги проследяват по летищата, защото преди около час синът ми се обади от Терминал 2 в София и сподели, че при регистрирането му за полета до Глазгоу са му искали Verification Code на телефона. Той им го е показал и са проверили, че този телефон не се издирва и са го чекнали за полета. Явно тези телефони минават за луксозни и сигурно ги крадат доста, за да правят такива проверки...:hilezh:

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/19/2017 at 22:41, grizzly написа:

Следващия ХХ модел ще е с 6 камери отзад, 2 отпред и обоняние.За да си познава собственика.

 

Колкото и каквито и камери да са - все ще са "най-доброто виждано" до момента ;) 

Продължавам да се придържам към марката, но ми се струва, че доста отдавна загубиха фокуса и иновацията от ябълката поне по отношение на телефоните... 8 и Х го потвърждават.... нищо съществено ново на практика... единствено цената. 

Едното т.н. "безжично" зареждане, което в никакъв случай не е game-changer а просто nice-to-have екстра. 

Иначе маркетинговата им стратегия е безгрешна - избор между миналогодишния телефон с 2 екстри повече vs. нов модел с 5 екстри повече на 1,5 пъти по-висока цена :D Респект. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста десетилетия вече колите са с 4 гуми и относително еднаква форма. (само дизайнът се мени :hilezh:

Вярно, че от 90та до днес максималната скорост на много от тях се е удвоила и дори утроила, за сметка на разхода. "Лошата рлектроника" се появи и в колите, радиокасетофонът отпадна преди десетилетие, а разни нови неща се внедриха, за да ги направят по-сигурни... Но принципно колите продължават да имат фарове, капак, 5-6 джама, покрив, багажник, стопове и 4 гуми... и ауспух.

 

Не съм чул много хора да се жалват, че вече 30 години няма коли с 16 гуми, че фаровете са си на същото място или че формата на колата сега и преди 30 години е най-общо казано сходна и дори еднаква.

 

Извинете за лекото лирическо отклонение - да се върнем на темата, че новият айфон е безбожно скъп, а не предлага нищо ново спрямо предишния :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при телефоните ли еволюцията бе същата за последните 20 години, като при колите?

И при конкуренцията ли развитието е със същата скорост като при ябълката през последните 3-4 години?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако се замисля какви бяха телефоните преди 20 години и сега - определено телефоните са по-напреднали от колите :)

Смартфони има от около 10 години...или поне достатъчно смарт, за да ги асоциираме с днешните (да, говоря за първия айфон)

 

Ето този (https://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_9300) от 2004та го помня, че ми се струваше МЕГА вълшебен ... по спомен беше на цена от 900-1000 лева (които тогава бяха една много сериозна сума).

За времето си беше супер як....ама не работеше особено добре :)

 

13 години по-късно имаме супер яки телефони (не изключвам самсунгите, нищо че не ги ползвам) ... правят 15 000 пъти повече неща от тази нокия... и цената не съм сигурен дали е по-висока предвид инфлацията, а и предвид това, което предлагат на фона на тази нокия...

 

 

Редактирано от redalex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е... но да не забравяме че смартфоните са продукт комбинация от хардуер и софтуер.

Докато хардуера при всички производители следва някакъв път на еволюция - къде по-бавно, къде по-бързо (за което има заслужена критика към Епъл последните 3-4 години), то софтуерът е доста по-гъвкав, Епъл имат прекрасната база и концепция да комбинират свой хардуер със свой софтуер, които гарантирано работят чудесно заедно.... но толкова малко ново се случва със софтуера последните години, че според мен е просто жалко...

File Manager-a е един много закъснял пример за това какво трябва да се случва прогресивно, а не се или твърде бавно, твърде късно... 

Имаше големи очаквания към нови функции, вкл. свързани със сигурността и защитата на лична информация от iOS 11... повечето до момента не са реализирани. Вместо това за пореден път ни "радват" променени фонтове и иконки... шарени бонбонки.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎12‎.‎9‎.‎2017‎ г. at 11:55 PM, Spunky said:

Телефона е по-малък и с по-голям дисплей, това е най-важното. Моя 7+ също беше почти $1000 та не е никакъв шок тая цена

 

Абе шок си е цената. 7+ 128GB ми струваше под 1900 лв пазаруван от Apple. 10-ката гледам е 2300 лв в apple.de. 
Ами разликата е некви си 21%. И тва за 64GB. :wall:

 

Смятай ако беше лек автомобил, да ти го увеличат с толко следващият модел.  :hilezh:

 

 

Тоест, решили са, че всъщност вече ще имат 2 телефона, а не един, както си беше до сега.

 

За момента не виждам нужната разлика, оправдаваща цената на 10-ката. На този физически размер съм от 6+. От 5.5" на 5.8". Мерси ебаси. Смятам, че съм свикнал вече. Яд ме направо. Можеха да ми сложат 7" в размерa на плюса, тогава може би щях да се замисля за премиум в премиума. :)

 

 

Редактирано от Cherepaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой питаше на 5s как е иос11... едно приятелче се оплаква, че започнал да му цикли. Трябва да изровя моята и да я ъпдейтна да видя как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни му ъпдейта да ти го счупят.

На мен ми се струва много тъпо да си купя 256Гб хард и да знам че ще го изхвърля в кофата след 2-3 години. Защото Саймън така е казал.

Това в новия Айфон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой питаше на 5s как е иос11... едно приятелче се оплаква, че започнал да му цикли. Трябва да изровя моята и да я ъпдейтна да видя как е.

Аз го направих вече - ни циклене, ни миклене. Гладко и мазно, поне за ограниченото време, през което го тествах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...