Yordan Ichev Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Здравейте колеги,Обърнах форума, но така и не разбрах дали някой е ходил на майстор за да му подменят малкото радиаторче на парното. Ако някой е патил да даде препоръка, към кои да се обърна, без да ми трака нещо по таблото след интервенцията и на горе-долу нормална цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Здравейте колеги,Обърнах форума, но така и не разбрах дали някой е ходил на майстор за да му подменят малкото радиаторче на парното. Ако някой е патил да даде препоръка, към кои да се обърна, без да ми трака нещо по таблото след интервенцията и на горе-долу нормална цена?Стенли от Горна Баня е твоя ,човек аз извърших тая процедура миналата година и сам много доволен цената беше около 250 лв вси4ко.Има му координатите в форума аз маи му имам телефона:0888892305 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go6eto86 Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Здравейте колеги,Обърнах форума, но така и не разбрах дали някой е ходил на майстор за да му подменят малкото радиаторче на парното. Ако някой е патил да даде препоръка, към кои да се обърна, без да ми трака нещо по таблото след интервенцията и на горе-долу нормална цена?Колега аз миналата година го сменях цялото табло се сваля не е много трудно моята е с климатроник сваля се и тялото на климатроника и радиатор4ето е там.Моето беше сменяно и преди но за 40 лв взех ново и до сега никакви проблеми.САМ си свалях таблото и сам го качих вярно трудна работа но се справих всеки ден след работа за 2-3 дена и сега всичко е ок.Не обичам да ми се ровят в колата и затова реших да се справя сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 250 лв. е ужасно висока цена Помисли сам да го направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wave Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 мога да кажа че имах мн сериозен проблем с парното на колата малкия радиоатор ми бе6е задрастен като канализация с тиня...гворя за ауди а3 1.8 бърз лесен,фикасен и евтин начин мога да предложа...махат се трабите кадето влизат в таблото взима се една кофпомпа и се сипжа се малко топла вода сас те4ност за промиване на радиатори ако разбрахте за какво говоря и с епромива радиатора аз така си опражих моя радиатор и вече имам парно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeterG Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 Явно с настъпването на зимния сезон темата ще е все по-актуална.Миналата зима страдах от същия проблем и с една промивка на радиаторчето с водна струя от чешмата напред назад неколкократно се оправи и имаше топло.Сега с няколкото по-хладни дни се пробвах и се оказа че почти няма парно. Повторих операцията отново, но този път поне 10 промивки в двете посоки и отново имам отлично парно.Извода:Трябва да се промие двигателя, а не само радиатора на парното. Характера на отлаганията показва, че те са основно ръжди и утайки от блока, а радиаторчето като място с по-малки сечения и по слаб поток на водата дава възможност за утаяване и намаляне неговата ефективност. За свдение колата е на 10 год. и винаги е карана с качествен антифриз. При първа възможност ще го направя със съответноте препарати за промивка.За мене смяната на радиаторчето свързано соколо 200-250 лв. а също и сваляне на цялото табло има смисъл само ако радиаторчето е спукано и тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 250 лв. е ужасно висока цена Помисли сам да го направиш.За съжаление на повечето места цената за смяна на това радиаторче когато се налага сваляне на таблото е между 200 и 250 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 (Редактирано) В нашия сервиз цената за труд е 180 лв, като разглобяването и сглобяването е много прецизно, колегата е много наясно с нещата точно в тази част. И пипа много внимателно. Самото радиаторче струва 92 лв на Хелла - произведено във Франция (с отстъпка идва на 75 лв за съфорумци) или 32 лв на Ван Везел - произведено в Италия (с отстъпка идва на 26 лв за съфорумци).Ако все още има интерес - обадете ми се - 0895 678 489 - Жоро. Редактирано 8 Септември 2010 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 8 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 Пиша за хора, които след време ще имат този проблем.Майстори има много и всички искат различни суми.. въпрос на договорка. В крайна сметка намерих майстор, които ми свърши работата почти за без пари, но това беше защото брат ми му е кум . Радиаторче си купих за 50лв от Ауто плюс, не си спомням марката, някакво немско беше. Дори и да не е сега има парно, като мине време ще пиша ако пак се запуши .Колегата PeterG, при мен случая е по-особен. 2 зими карах без парно и опитвах какво ли не. Първо беше термостат, после промивка на радиаторчето, след това промивка на двата кръга на охлаждащата система, промивка с пароструйка, промивка с маркуча директно вързан в чешмата и под налягане, промивка с какви ли не препарати сменях антифриза 5-6 пъти заради опити с такива, защото след това не става за нищо. В краина сметка след всяка промивка загрявахме колата, като карах над 3 хил. оборота. Тогава парното тръгва и си казвам "ей оправихме го" ама не. На следващия ден като карам нормално пак нямах парно. Извадих изходящия маркуч от радиаторчето и го видях, че има съвсем лека струика при запален двигател без да се подава газ. Колкото повече вдигам оборотите, толкова повече струята се засилва от повишеното налягане.От какво се е получило е въпроса. Аз мисля, че е от една добавка за оплътняване на течове по охладителната система, дали от предишния собственик, дали от джамбазите незнам. Теча след време си се показа от един маркуч и си го оправих де.Извода - когато има течове от охладителната система, не слагаите добавки, защото правят големи поразии след време.Успех на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване