Docho Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 (Редактирано) Не съм го заглеждал, цената я споменаха някъде в темата преди да пристъпя към смяната.Темата ти е много полезна,поздравления.А цената по-напред в темата видях,че за нов тампон е около 90 лева.Вероятно обаче трудно се намира запазен тампон втора ръка... Редактирано 30 Септември 2011 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k r u m Публикувано 3 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2011 Преди време май в руски форум гледах как братушките са решили проблема - местото на износения тампон се почиства добре, центрова се и се пълни с подходящ силикон , мисля че ще се получи добре и за около 15-20 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crafter Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Колега, златен си. Преди две седмици я извърших манипулацията и още не мога да се нарадвам. Стария лост като го извадих и изпаднах в тих ужас. Износен, ама износен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 28 Април 2012 Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 Огромно ЕВАЛА на колега за темата Аз имам същия проблем, вчера разглобих, но имам един въпрос, който не ми е ясен и ще съм ви много благодарен ако ми обясните Може ли да се подмени само този тампон(който проверих нов струва 3лв.), а не целият лост? Има ли начин за развиване и за изваждането му, следователно подмяната с нов?Предварително Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Април 2012 Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 (Редактирано) И къде точно ти казаха/излъгаха/,че този гумен тампон струва 3 лева?Първо,той наистина може да се смени,но заводски е едно цяло с металната стойка на лоста и всичко върви,като една цяла резервна част.По спомен цената беше нещо от порядъка на 90 лева с едноседмична доставка до България.Целия здрав механизъм на лоста излиза 25-30 лева в автоморга и не си струва да го взимаш нов.И не шляпай там грес,като мен,защото аз така скапах моя. Редактирано 28 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 28 Април 2012 Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 И къде точно ти казаха/излъгаха/,че този гумен тампон струва 3 лева?Стиви ауто, се казват, като ми казаха, че се поръчвал от Германия и се чакало за доставката..Но щом всички колеги са си сменили изцяло лоста, а не само тампона, къде съм тръгнал да се правя на тарикат аз Значи, ще търся по-моргите 2ра ръка Много ти Благодаря колега, Много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 19 Май 2012 Доклад Share Публикувано 19 Май 2012 И къде точно ти казаха/излъгаха/,че този гумен тампон струва 3 лева?Първо,той наистина може да се смени,но заводски е едно цяло с металната стойка на лоста и всичко върви,като една цяла резервна част.По спомен цената беше нещо от порядъка на 90 лева с едноседмична доставка до България.Целия здрав механизъм на лоста излиза 25-30 лева в автоморга и не си струва да го взимаш нов.И не шляпай там грес,като мен,защото аз така скапах моя.Грес не се слага,но силиконова смаска която щади пластмасата и гумата се слага .Фабрично има такава смазка,но след около 18-20 години се е втвърдила и прилича на парафин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) Може ли да се подмени само този тампон(който проверих нов струва 3лв.),Отговарям и на двамата !Да, има част която струва 2 лева и 50 стинки, и Не - не е тази която ти трябва на теб !Гледали са зегерката на пластмасата ! Редактирано 21 Май 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baretata 80 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Колеги сега гледам темата и се сетих как като сменях кожата на лоста пластмасата на чбълката която я затапва да не мърда играеше навсякъде Евала на момчето това не съм го знаел Много ми помогна и да питам има ли смисъл да се реже скоростния лост или изчислението на германците за дължината или е достатъчно къс? Мерси а и колко горе долу струва това цялото с лоста тампона и тн. втора ръка и какви са признаците, че е здраво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 6 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Няма особен смисъл да режеш, ще увеличиш само усилието при смяна на скоростите.В моргите е около 20 лева тая част, хубаво е да я видиш преди това колко играе докато е на колата.Като го свалиш огледай колко е износено и така ще разбереш струва ли си да го взимаш или да търсиш от друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Евала, точно такава тема ми трябваше!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 (Редактирано) Някакъв шанс снимките от първия пост да се покажат? Имам съмнения, че при мен номер 8 (прорязаното търкалце) от схемата не е на мястото си и скоростния лост искача нагоре понякога? Редактирано 19 Октомври 2014 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Ще потърся в архивите дали ги нямам снимките.Нещо хостинга... го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Някой може ли да качи снимките наново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 На 6.09.2010 г. at 13:30, SunShine написа: Симптом: При изключен от предавка скоростният лост се движи прекалено хлабаво. Решение: Закупуване на нов тампон чрез продуктов номер или намирането на такъв от морга. (аз избрах вторият вариант поради факта че има избор и може да се провери износеността + по-ниската цена) Резервната част преди почистване: след почистване Пациента: Демонтиране: Отвива се топката на скоростния лост: Маха се декоративното капаче: Отвива се винтчето (горе дясно) което държи основата на кожения кожух към пластмасата: Вече е възможно махането на кожата от скоростния лост: За да се осъществи място за работа: Положението не е никак цветущо, все пак стара кола: Развиваме двата болта посредством камък 13мм Махаме двете пластини, също и железните "неща" Вече има достъп за развиване на основата посредством два ключа 10мм Демонтираме лоста като не забравяме да вземем втулката (в случай че не сте я взели от моргата) Поставяме втулката на мястото и: Почистваме боклуците и започваме с монтажа на "новия" скоростен лост: (аз лично съм с тънки пръсти и видях малко зор сам при нанизването на болта и поставянето) С малко сръчност и търпение всичко си идва на мястото: Следва обратния ред за сглобяване, тук няма какво да добавя оставям картинките сами да говорят: Хубаво е да се намаже ябълката с някакъв вид грес, аз лично ползвах бяла бързо оборотна тефлонова грес Motip Монтираме обратно кожата: След което завиваме малкото винтче да не се движи свободно, поставяме капачето и завиваме топката: Подреждаме инструментите за следващо ползване: И имаме вече напълно стабилен и не клатушкащ се скоростен лост Време за ремонта: около 40 минути, на мен ми отне повече време заради снимките и туткането около тях за да станат добре. Прилагам малко снимки как е търкал в леглото си износения тампон. За да се види точно къде и как се е износил след толкова години ръчкане: Благодаря на всички писали в темата тук както и на Емо от Нови Искър за резервната част плюс Васко Литълред . Без вас нямаше да я има тая тема и щях да си ходя неук Колега евала, обаче без снимки нищо не се разбира и ше строша някоя пластмаса, можеш ли да ги качиш пак (тегаво като поста е от преди 6 години...) или просто да споделиш стъпките за смяна на кожата на ск. лост на А4 1999 фейс лифт? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Ще потърся снимките и ще ги кача на ново. А дали е еднакво с А4, не се наемам да коментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Не знам за А4, но става от Корадо (старото) и е с 30% по-къс ход на лоста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Така е на А4 '96, имам и механизма на лоста, почти е като нашите http://prikachi.com/images.php?images/800/8830800m.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Здравейте колеги, Вчера смених тампона заедно със самия лост на Б4-ката с такъв от А4, 97 година, едни и същи са по номер и се вграждат в А4 до последната година но не при всички двигатели. Използвах този сайт за да видя в кои модели се поставя този тампон - https://audi.7zap.com/en/rdw/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts