upda7e Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 Здравейте колеги!Потърсих , но не видях по-подходящо място от този раздел за темата ми , ако не е на правилното място , моля да ме извините.Така интересувме всичко свързано с този мотор , знам , че не е малко , но си нямам и на идея нищо за него.Какъв разход дава , колко е надежден , каква е подръжката (тук вече на цялата кола , до сега никога не съм карал Ауди) , динамиката му и т.н.т С какво превъзхожда 90 и 110 коня мотрите?И ако някой знае , какви пари вървят запазените екземпляри (или иначе казано средната цена за този модел и двигател?)е съм много благодарен на всеки отзовал се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz29 Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 За този мотор има толкова много информация ползвай ТЪРСАЧКАТА !!!!!!!!!!!че ми се повръща от тези теми за 1.9 и 2.5 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 Ето едно мнение на колегата daks , за което съм напълно съгласен "Моторът 1.9 ТДИ след 2001 г. е с 101 и 131 к.с. Последният е бърз и икономичен, а другият само икономичен. И двата са достатъчни за А4 всъщност, но за предпочитане е 131 коньовия вариант. Изключително динамичен и еластичен е, а в комбинация и невероятно икономичен. Носи съвсем успешно и куатро, но е рядка комбинация. Дърпа безпроблемно и по-големи купета като Пасат и А6 комби. Характерни проблеми си няма, само иска добро масло и гориво. Един от най-успешните Ауди-двигатели е и може би един от най-оптималните като съотношение вървеж-разход на световно ниво. Категоричен фен съм на тоя мотор и дори бих го нарекъл шедьовър на автомобилостроенето. Звучи пресилено, но е аргументиран факт. Намериш ли такъв на доказани реални км. под 250 000, купувай без значение цената или екстрите на колата! Успех! "А превъзхожда 90 и 110 коньовите версии с това ,че има 4 броя помпа дюзи(благодарение на което върви много и харчи малко ), които са малко по скъпи(около 800-1000 лв едната),но втора употреба вече са по 100 -200 лв.Другите консумативи като цени са колкото на по старите версии - турбо - 1500лв , демпферен маховик -800 лв .Просто търси запазен екземпляр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
upda7e Публикувано 7 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 (Редактирано) Мерси колега! Редактирано 7 Септември 2010 от upda7e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k22 Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 А превъзхожда 90 и 110 коньовите версии с това ,че има 4 броя помпа дюзи(благодарение на което върви много и харчи малко respekt.gif ), които са малко по скъпи(около 800-1000 лв едната),но втора употреба вече са по 100 -200 лв.Другите консумативи като цени са колкото на по старите версии - турбо - 1500лв , демпферен маховик -800 лв .Просто търси запазен екземпляр....Те това е основния проблем на 116 и 130 коня. Родните майстори толкова малко разбират на ДВГ с една помпа, че на дюза-помпа са жива скръб. Не си слагай таралеж в гащите. 110 коня са много достатъчни за А4. И на доверие от наши автоджамбази не купувай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts