Jump to content

Майстор въздушно окачване?


netsurfer

Recommended Posts

Да знаете някой добър майстор на въздушни окачвания? Беше се прецакало релето и помпата разботеше постоянно, смених релето, ама сега пък дава грешка за пропуск на гориво и искам някой който разбира да я види, че така клекна, че в гаража не мога да я паркирам :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам, ама сигурно имаш претенция да не е на 500 км :hilezh:

За предпочитане :hilezh:

Че колата така не бих я карал ...

Забравил съм да кажа, че става въпрос за София :hilezh:

Пп - гориво да се чете въздух :flehan:

Редактирано от netsurfer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал Светльо в Порше Запад,

В общи линии както разбирам компресора ти е за смяна или ти е изгорял бушона за компресора и той пак е за смяна. Освен ако не е удряна. Цялата кола пада долу доколкото разбрах или само предницата?

От форума може да потърсиш Дробчо, сигурно и той има нещо в предвид , по точно някого

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал Светльо в Порше Запад,

В общи линии както разбирам компресора ти е за смяна или ти е изгорял бушона за компресора и той пак е за смяна. Освен ако не е удряна. Цялата кола пада долу доколкото разбрах или само предницата?

От форума може да потърсиш Дробчо, сигурно и той има нещо в предвид , по точно някого

Дам, като гледах ваг-ком-а след смяната на релето компресора тръгва да работи, чува си се, но не помпи въздух / не вдига налягане/ дава грешка за изтичане на въздух, а сега гледам бушона е заминал, но къде се намира той?

Утре сигурно ще мина през сакар, че са ми на близо, поне бушона да сменят и да я закачат на тяхната апаратура да видим какво ще излезе.

А иначе е low rider - клекнала е до земята :lol: Утре ще я снимам :hilezh:

Редактирано от netsurfer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е това Ауди? Най-вероятно има пропуск на въздух от някъде и системата не държи налягане, за това компресорът работи постоянно, докато изгори бушона или загрее самият компресор има пределна температура, след което изключва и трябва малко да се охлади, има много варианти, но трябва да се разпита компютъра и да се погледнат някои стойности, за да се прецени откъде идва проблема. Може да има проблем и със сегмента на буталото на компресора и той въобще да не вдига налягане, но това са само предположения. Бущонът най-вероятно ще изгори отново почти веднага, трябва да се намери проблема. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, записаха ми час в Сакар за четвъртък, ще отида да я видят, да споделят мнение и после ще реша какво да правя. Аудито е средата на 2005-та - фейслифтнато ... В момента изглежда така :respekt:

A евентуално някой да знае къде се намира бушона за конпресора, до колкото разбрах от тази тема е 40 ампера и е някъде скрит :hilezh:

62757_1613693066713_1367901657_31643976_1570622_n.jpg

Редактирано от netsurfer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, записаха ми час в Сакар за четвъртък, ще отида да я видят, да споделят мнение

Имам съсед със същото и до няколко дни ще му залепя стикерите лично защото обеща да стане фен.

Същото го сполетя преди месец и утре ще го попитам.

Няколко форумци видяха изкекерчената А8--ца и се смяха, но то не е за смях. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, електромоторът на компресора се захранва през 40А предпазител като минава през реле, което се управлява от компютъра на тази система. Хубаво е да се погледне и самото реле как е. Трегерът за тях е един и същ и се намира отпред в ляво под/зад таблото. Поствам ти снимки:

Предпазител

020708325-big.jpg

Реле

020708361-big.jpg

Самият управляващ блок има също предпазител 5/10А, през който се захранва, трябва да се провери и той. Той се намира отпред вдясно/отстрани на таблото. Ето ти снимка и на него:

020708505-big.jpg

:respekt::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, електромоторът на компресора се захранва през 40А предпазител като минава през реле, което се управлява от компютъра на тази система. Хубаво е да се погледне и самото реле как е. Трегерът за тях е един и същ и се намира отпред в ляво под/зад таблото. Поствам ти снимки:

Предпазител

020708325-big.jpg

Реле

020708361-big.jpg

Самият управляващ блок има също предпазител 5/10А, през който се захранва, трябва да се провери и той. Той се намира отпред вдясно/отстрани на таблото. Ето ти снимка и на него:

020708505-big.jpg

:heiss::jump::multi:

:hilezh::flehan: :flehan: :hilezh:

Глагодаря много колега

Убих се да търся къде е това, разглабях какво ли не :) Значи под мокета или над него в таблото?

релето ми го смениха в Сакар, утре ще погледна бушона, иначе този 10А го гледах днес и е ОК.

Имам съсед със същото и до няколко дни ще му залепя стикерите лично защото обеща да стане фен.

Същото го сполетя преди месец и утре ще го попитам.

Няколко форумци видяха изкекерчената А8--ца и се смяха, но то не е за смях. :respekt:

Благодаря много, питай какво е излязло при него.

Мойта дори ме кефи така - low rider style :) Ама не може да се кара, много друса и е прекалено ниска

Редактирано от netsurfer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е съвсем същото, но на Мерцедесите ги има същите проблеми - ако има утечка на въздух, компресорът почва да работи постоянно и евентуално или гори самия компресор, или бушонът му :steinigung:

Както колегата drob4o е написал, даже да се вдигне след смяна на релето или бушона, се ослушвай дали компресорът не работи постоянно - в такъв случай изпуска въздух отнякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички е еднакво. Основен производител Wabco. При загуба на въздух преди да запише грешка компресора се включва много често. Като запише грешка го спира, ама вече е късно, поне за релето. Компресора си има датчик за температура, като загрее много пак се гаси от компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко отивам към Сакар, вчера с едни приятели сменихме бушона, на много гадно място е :rolleyes:

Компресора работи, бръмчи, но налягането не се качва, записва само една грешка - lower limit exceeded ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - скоро май си влязал със задницата в дупка, щото на снимката задницата ми се вижда паднала. Вероятност има за възглавница ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана?

Още е там, обаждах се следобяд - още търсели проблема :)

По - скоро май си влязал със задницата в дупка, щото на снимката задницата ми се вижда паднала. Вероятност има за възглавница ....

Не съм ... по принцип задницата пада повече, защото трябва да завива с предните гуми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ... по принцип задницата пада повече, защото трябва да завива с предните гуми

Виждал съм много такива. Няма нищо общо със завиващите предни гуми. Рено Сафран е с активно окачване още от далечната 1990 год. , за разлика от Ауди, които го въведоха с модела D3, 2003 год. Или компресора е много износен, може и да е затопена главата му отпред или има проблем в задницата. Говоря само по наблюдения от снимката, не държа на точност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми се обадиха от сакар - проблема бил в компресора, цена на нов 2500+ лева пък и го нямали на склад.

Какво да правя? Нов, втора употреба или ако е възможно ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво да ти кажа, като гледам май нистина за него не се предлага ремонтен комплект. Дано само са уцелили диагнозата. Ако си намериш къде могат да ти го ремнтират и с какво пробвай, но дали ще успешно не знам. Втора употреба трябва да си търсиш, задължително с уговорки да се върне ако не работи, защото не се знае състоянието на втората употреба.

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих в ebay в германия нов за под 1000 лева, в понеделник ще поръчвам и после остава въпроса къде да го сменям, защото в Сакар работят само с части купени от тях ...

А казаха, че моя си работи, но турбината / перката е превъртяла и затова не създава налягане, бих пробвал и някъде да го направят, но нямам идея къде ...

Редактирано от netsurfer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената изглежда добре, само внимавай чети внимателно в е-бей, какво идва, ново или старо. За смяната ако искаш мога да ти съдействам! Пиши на лично. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената изглежда добре, само внимавай чети внимателно в е-бей, какво идва, ново или старо. За смяната ако искаш мога да ти съдействам! Пиши на лично. :flehan:

Мерси, ще пиша следваща седмица, ето какво пише в обявата:

This is a O.E.M. compressor for the air suspension of AUDI A8 , model D3.

You don´t have to re-use your factory plug and intake tube with this new unit.

The new unit comes with thermo sensor (G290), air fittings and vibration isolators. And also with all original electrical plugs.This means comletely assembled and ready to install, like an original spare part.

It is 100% new OEM product.

OEM part number in Germany: 4E0616007B, 4E0616005F, 4E0616005D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ние имаме няколко таквиз Ауди-та, та едното беше с такъв проблем и след диагностика в Порше запад му смениха "незнам точното наименование но му викат нивомер-и", компресора бръмчи ама не помпа. Незнам колко ми е от полза инфото но да споделя.

Ако греша за наименованието колегите да ме поправят. Успех :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...