Jump to content

Майстор въздушно окачване?


netsurfer

Recommended Posts

Колега, пусни ми на лично шасито, букви на двигател, кватро ли си? Да видя номера според мен, който ти трябва и какво още ще ти трябва. Може да пуснеш и линк към някоя от обявите, на които си се спрял за да се опитаме да помогнем. :D:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, купуваш си компресор и ако се окаже че не е от него, тогава кво?

Закарай колата в Порше да направят диагностика. Ако кажат компресор го поръчай при тях и като дойде и всичко е наред тогава го плащай. Ако не е от него им го остави за спомен. Това ти го казвам от опит, иначе ще си купуваш части докато се открие проблема. А и тези части, които купуваш /от Ибей/ не се знае какви са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пусни ми на лично шасито, букви на двигател, кватро ли си? Да видя номера според мен, който ти трябва и какво още ще ти трябва. Може да пуснеш и линк към някоя от обявите, на които си се спрял за да се опитаме да помогнем. :puke::gmorning:

Ето този - http://cgi.ebay.de/Kompressor-Audi-A8-Luft...=item5d28fcd27d

Продава само компресори :f_ck_you:

Пиша ти л.с. с данните, иначе колата е средата на 2005-та фейслифт с 4.2 бензин 334 коня кватро :)

Добре де, купуваш си компресор и ако се окаже че не е от него, тогава кво?

Закарай колата в Порше да направят диагностика. Ако кажат компресор го поръчай при тях и като дойде и всичко е наред тогава го плащай. Ако не е от него им го остави за спомен. Това ти го казвам от опит, иначе ще си купуваш части докато се открие проблема. А и тези части, които купуваш /от Ибей/ не се знае какви са.

Еми Сакар са си оторизиран сервиз, колата седя там 24 часа, не ми пречи и до Порше да я закарам да видим и те какво ще кажат, даже в понеделник сигурно това ще направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По шаси автомобилът ти излиза, че е 2006г. Номерът, който трябва да бъде за нея е 4Е0 616 007 В или по старият номер 4Е0 616 007, това е за 6 и 8 цилиндрови двигатели. Другите номера 4Е0 616 007 А и 4Е0 616 007 С са за 10 и 12 цилиндрови мотори, според ЕТКА-та не са за твоят автомобил. Задължително трябва да се подмени и релето на компресора, при неговата подмяна номерът му за поръчка е 8К0 951 253. Обявата която си изпратил не е за оригинална резервна част, а алтернативна, дали ще свърши работа - дано, цената даже е по-малко от това което си написал около 800 лв без доставката, друго което ми прави впечатление е, че те наблягат на този номер 4Е0 616 007 А и че става за другите номера компресори, не знам дали ще стане? :) Иначе казват, че е на същата фирма, която произвежда и оригиналните резервни части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ALLROAD е под 400 долара от щатите, но незнам дали за а8 е същият.

Има голяма вероятност в сервиза или да не могат да диагностицират проблема, или да искат да те дернат 2500лв... говоря от личен опит.

Аз на моя Мерц. този компресор го смених профилактично като стана на 100К километра, понеже беше станал шумничък и ме беше страх да не ме остави някъде. Преди 2 години, барабар с релето беше 800 лв. Сега е още по-евтин.

Питай продавача от Ибей изрично дали ще стане за твоята кола.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ALLROAD е под 400 долара от щатите, но незнам дали за а8 е същият.

Има голяма вероятност в сервиза или да не могат да диагностицират проблема, или да искат да те дернат 2500лв... говоря от личен опит.

Аз на моя Мерц. този компресор го смених профилактично като стана на 100К километра, понеже беше станал шумничък и ме беше страх да не ме остави някъде. Преди 2 години, барабар с релето беше 800 лв. Сега е още по-евтин.

Питай продавача от Ибей изрично дали ще стане за твоята кола.

От олроад не става, различни са а и с доставка от САЩ не ми се занимава, като сложиш шипинг, митници и става колкото от немския ибей.

А може ли някой да ми пише къде да отида да ми го сменят? Някой майстор в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка си купих един стар за 600 лева и ми го смениха в Емкомплект 33. За сега е ОК, качва налягане, температурата е под 100 градуса дори когато качва от dynamic към лифт, тих е. Наложи се малко промяна в начина на захващане, защото е от дизелово, но всичко стана. Няма никакви грешки. Релето и бушона ги бях сменил мината седмица и работят коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

@netsurferЗдравейте@netsurferЗдравейте колеги. Имам нужда от съвет. Имам ауди А8 със следния проблем: При работещ двигател и на място светна ха и зелената и жълтата лампа на окачването. Обадих се за платформа за да я закара до сервиз и пред сервиза,при свалянето на колата на заден ход се вдигна, като беше паднала само предницата. Прегледаха я, изчистиха грешките на компютъра и казаха, че всичко е наред. След две седмици ми се случи същата ситуация. Някой имал ли е подобен проблем, също така някакви съвети? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...