kapitango Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 (Редактирано) Прегледах форума, имаше подобни теми но никой не е обяснил по- детайлно как се прави (или поне аз не открих). Та понеже и на мен ми се наложи да подменя въпросния лагер реших да направя няколко снимки и да ги кача с кратко обяснение. Първо изваждате стария лагер. За целта със звездогаечен ключ 17 развивате болта, който се намира в карето на кардана и с две щанги отделяте двете части на кардана. Както виждате на снимката те са на щлици. Ако искате за ваше спокойствие можете да бележите точно как са били съединени двете части и после да ги съедините без да има опасност да ги завъртите една спрямо друга. Това не е задължително, понеже двете части на кардана са балансирани по отделно и след това се сглобяват, така, че както и да ги сглобите няма опасност да се получи дебаланс. Аз откъснах останалото от маншона и стойката на лагера за да ми е по-лесно да го извадя. Исползвах най-обикновенна скоба, стана много бързо. Незнайно защо, този висящ лагер не се продава като отделен компонент а само в комплект с целия кардан и цената поне за мен изобщо не е приемлива. За щастие има подобни лагери на други автомобили на цени от 30 до 60 лв. в зависимост от производителя и марката автомобил. Аз се спрях на лагер от BMW 525 tds E34 произведн от Febi Billstein- Germany. Закупих го за 53 лв. от първия магазин за авточасти, в който влезнах. При този вариант инженерите са предвидили възможността самия лагер да може да се изважда от леглото и е сменяем. Ето как изглеждат двата лагера (ясно личи кой е новия и кой стария) и каква е разликата: За да стане новия BMW-лагер на Audi ще ви трябва и парче шина, две болтчета с гайки 8мм(здравина поне 8,8- 10), бормашина, свредла 9мм и 11мм. Аз имах под ръка шина с дебелина 5мм. и широчина 25мм. Хващате един чук, по-здрави клещи (Аз счупих едни) и придавате на шината следната форма И разпробивате 4-те отвора на разстоянията, които съм посочил: Ето как седи новата планка върху лагера: Почиствате я, грундирате, боядисвате и е готова за монтиране. Набивате с подходящ дорник (32-34мм) новия лагер (ВНИМАВАЙТЕ ДОБРЕ КАК Е ОБЪРНАТ ЛАГЕРА ПОНЕЖЕ Е ИЗНЕСЕН ЛЕКО НАЛЯВО), събирате кардана, стягате здраво неудобния болт, слагате кардана на мястото му и гаааааз. Това е . Редактирано 1 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Браво, ето че не било нещо сложно или извънземно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 това вицето да го сложи в златния фондщо народ ще му е полезно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 (Редактирано) Много полезна тема! Ако искате за ваше спокойствие можете да бележите точно как са били съединени двете части и после да ги съедините без да има опасност да ги завъртите една спрямо друга.Това не е задължително, понеже двете части на кардана са балансирани по отделно и след това се сглобяват, така, че както и да ги сглобите няма опасност да се получи дебаланс.Мисля, че положението на едната част на вала спрямо другата е важно да не се променя, не заради баланса на самите валове, а заради каретата. При вътреното на вала карето между двете части не предава въртеливото движение плавно, а в определини моментни положения се получава разлика в скороста, която се компенсира с положението на едното каре спрямо другото. Нещо такова имам както спомен, ако греша моля някой да ме поправи. Редактирано 21 Септември 2010 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 22 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 ...... ако греша моля някой да ме поправи.Не колега, като развиваш каретата на някое от колелата бележиш ли ги за да ги сглобиш както са били? Ако е било необходимо да се събира само по един единствен начин, може да си сигурен, че швабите щяха да го направят така, че да не може да го завъртиш погрешно (примерно едната от шлиците щеше да е различна). Аз моя кардан не съм го белязал. Ако нещо се бъгне ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Браво колега, чудесна тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 (Редактирано) Не колега, като развиваш каретата на някое от колелата бележиш ли ги за да ги сглобиш както са били? Ако е било необходимо да се събира само по един единствен начин, може да си сигурен, че швабите щяха да го направят така, че да не може да го завъртиш погрешно (примерно едната от шлиците щеше да е различна). Аз моя кардан не съм го белязал. Ако нещо се бъгне ще пиша.Каретата на колелата са друга бира. Виждал съм на много кардани сдвоен шлиц, който не позволява да се монтира в различно положение. Когато има повече от едно каре(кръстато) на един вал, положението на всяко едно спрямо другото има значение.п.п. Сега разгледах подробно конструкцията на кардана, кръстатото каре е само едно и при това положение наистина няма значение на къде е. Редактирано 22 Септември 2010 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petur petrov Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Браво, нещо полезно в този форум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Бравос! Ето сиромашията ни до какви изобретателни и ефективни идеи води Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Не е сиромашия, а среден пръст за понякога безочливата меркантилност на концерна!Не е нормално да искат да ти продадат целия кардан за ххх ойро , при положение, че другите премиум марки си продават алтернативни елементи на цената на 20 литра бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 не искам да ви казвам ония ден кат разгледах цените на частити за БМВ Трудно ми е да повярвам,че оригиналните неща са на цени на алтернативите Спрямо АУДИ поечето неща са им смех на Баварците.Единственото скъпо са амортесйорите.И се продават ебати нещата по системите кат отделна част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Айде някой да каже, колко струва оригиналната виско перка на Е39 2.0 М52. Или оригинална свещ примерно? Или оригинален кормилен накрайник, който се сменя на 6 месеца експлоатация сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Айде някой да каже, колко струва оригиналната виско перка на Е39 2.0 М52. Или оригинална свещ примерно? Или оригинален кормилен накрайник, който се сменя на 6 месеца експлоатация сигурно. не е по скъп от оригинален АУДи Само дето 99 процента не ходин в официалния представител на една марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Евала за темата и снимките.Надявам се скоро да не ми се налага да го сменям моя,но ми стана спокойно като гледам цената.Разликата е леееееееееко ДРАСТИЧНА,в сравнение с оригиналния лагер(който си е същият ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 8 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 (Редактирано) Забравил съм най- важната снимка:Искам да се поправя, ЛАГЕРА Е ИЗНЕСЕН НАЛЯВО. Ще помоля модераторите да коригират първия ми пост. Редактирано 8 Октомври 2010 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Темата е мегастара, но другия месец и на мен ми предстоиhttp://www.dbk-dimitrov.com/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%8F%D1%89-%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D1%80-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 В И-бей този лагер вече се продава (нов) и не е скъп. Можеш да си го поръчаш без да правиш преработки от шина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 (Редактирано) малко ми е сложно с поръчването и заплащането от там и вторник- сряда искам да го сменя. Звука и вирациите при скорост , когато кардана не е под напрежнение ме дразнят. Дали ще е по евтин от 65 лв с доставката от и-бей. Това май е моят лагер или снимката не отговаряhttp://www.dbk-dimitrov.com/d-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD-audi-a4-a6-quatro-30-mm Редактирано 1 Февруари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 аз си намерих лагера и го смених,но се получи някаква вибрация с над 50км ,при условие че съм го белязал,при съваирането забравих едни шайби които стоят на захвата на лагера и го свалят малко надолу.нз дали е от това?след малко отивам да ги сложа и ще разбера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho4444 Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 някои слагал ли е от тези лагери.продават се отделно и човека каза че стават без нужда от преправяне.http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%8F%D1%89-%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D1%80-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Каква е причината да искаш да смениш лагера? Доскоро имах едни вибрации над 70-80 км/ч и си закупих същия лагер. Скоро разбрах че един от НОВИТЕ ми тампони на носачите е накъсан. Последва смяна с полиуретанови тампони, като бях подготвен да сменям и лагера. В крайна сметка се оказа че вибрациите са били от скъсания тампон и вчера върнах лагера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho4444 Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) за смяна е.при рязко тръгване блъска отдолу.то по скоро маншона е скъсан много но отделно не се продава.тъй че трябва целият лагер.пак по добре от колкото цял кардан заради един маншон.тай че някой да сподели дали е слагал от тези на въпросната фирма.благодаря. Редактирано 7 Април 2015 от acho4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Ето и моята борба и решението на казуса с висящия лагер при Б4 куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 някои слагал ли е от тези лагери.продават се отделно и човека каза че стават без нужда от преправяне.http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%8F%D1%89-%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D1%80-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BDаз сложих,но има една вибрация и още немога да разбера от какжо е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) какво се случваше с предишния ти лагер? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване