Jump to content

Как да решим проблема с висящия лагер на кардана


kapitango

Recommended Posts

Честита Коледа!... Това с правият кардан ми е напълно непонятно и неизпълнимо на полеви условия. Отделно не вярвам, че баланса е само при определено натоварване. Все пак това му е идеята да си променя ъгъла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Грешката е моя, въпросния монтаж се прави без изобщо да се взема предвид тегло на колата и натоварване на ос.

За "правия кардан" всяка ЕЛСА има отговора, в момента нямам под ръка, но инструмента за монтаж си има и ВАГ-овски номер. За полевите условия всеки ще се съгласи, но правилното не винаги значи изпълнимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментара им е че лагера не бил оригинален и с по твърда гума.

Което за мен са глупости а и като пипам гумата нищо не и е.

Ходих до едни дето балансират кардани искат да им го сваля и да го проверят.

Огледах за паднали тежести/баланси още в началото но не се вижда да има паднали.

И сега съм в улица без изход. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вземи от морга за един ден, с уговорка да го върнеш ако не стане, така ще си сигурен дали е кардана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

редно е да споделя как завърши интригата при мен.

Оказа се че има лек аксиален луфт на средното каре недоразбран и оценен от майсторите.

След разстъргване и смяната му всичко си дойде на мястото.

Ето една добра тема по този въпрос.

 

https://www.drive2.ru/l/3516252

 

Благодаря още веднъж на отзовалите се и весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Кръстачката" значи, интересно....., рядко има проблем с нея, изтеглил си късата клечка явно.

Залагам си единия тестис за мариноване, че тия твоите "майсторчета" са осрали нещо по карето при избиването на лагера, но няма начин да се докаже вече. Съвет - не се връщай при същите за каквото и да било, търси друг/и.

Весели!

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Благодаря за отзивите и помощта. И за мен е неправилна интервенция и недооценяване на ситуацията. Ще наблюдавам колата но може да има и 2 серия.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз оправих проблема с кардана,като си взех втора ръка.При монтирането разбрах  какъв е бил проблема с моя-единият както по-назад в темата е написъл единият колега каретата не пасваха(от към раздатката и диференциала) и за висящият лагер от Димитров-гр.Пловдив е добър,но кардана пада с 2,5см и прави чупка изпада в резонанс и към 40-60км имах чувството че кардана ще влвзе в купето,от Акуилата човека ги внася и са много добри,само да знаеш размерите.За баланс и ремонт - Технокардан-гр.Кубрат,много са добри!Проблема с каретата е че в Б-я всичко е с много търсене и ядове по магазините-намерих карета-по размер стават от всички италиянски автомобили(ватрешни карета)....най-хубаво е "Lobro"но много малко ги внасят.А един колега беше писал,за вибрации от тампона мотора и колко стръва в Порше Б-я,сега ми предстои един такъв ремонт по този въпрос и ми казаха,че трябва да се сменят тампоните на магарето!

LEMFÖRDER

 продават алтернативни тампони за мотора-без букси....Ще пиша като стане да видим дали са прави за тея вибрации,че вече не се издаржа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте колеги и от мен.И на мен ми предстои смяна на висящия лагер на кардана.Колата е Ауди А4 Авант,2.5ТДИ Куатро,180к.с,2002г.Автомат.Оказа се че ми предлагат целия кардан комплект-което е безбожно скъпо.Виждам че сте пуснали сайтове където продават само лагерите.Бихте ли ме насочили къде в Пловдив ще ми я свършат тази операция с смяната на този висящ лагер.Тъй като моя майстор не е сменял до сега,и направо си ми каза че неможе да ми свърши работа.Иначе и той ми каза че най важното е да се направят белязки при свалянето,защото ако не сложим,после с две думи ще хвърля целия кардан.За това ви моля за помощ.Имали майстор в Пловдив да се заеме с моя случай,но да съм сигурен че ще го смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Отностно темата за висящият лагер. При превключване на скоростите малко по-енергично се чува едно тупане откъм диференциала. Като по-енергично превключване не означава издевателстване и рязко отпускане на сУединителя. Няма виене, няма стържене, при висока скорост не се усещат вибрации и тресене, а просто това тупане при превключване и то само ако е по-енергично, ако си превключвам бавно (мазно), няма проблем. Та ми казаха, че проблема е във висящият лагер и трябва да се смени. Дали е само от него или има още нещо, на което да обърна внимание? Решил съм да го закарам в Автосервиз "Балинов" гр. Варна, където ми направиха реглаж на предницатаи съм изключително доволен. Колегите от Варна имат ли някакви отзиви за този сервиз и дали ще свърши тази интервенция с лагера (ако се наложи) качествено? Благодаря предварително. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,къде е това Еврован?И защо само 3месеца гаранция,при положение че си взел чисто нов лагер?

И лагера ти ли си го взе,и от къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 4  бр Ауди куатро- В4;В5;С4 и купе .Всички го имат този специфичен ТУП-звук.Лагера на кардана се сменя,когато тампона се накъса и има силни вибрации.На моя лагер тампона е напукан от старост-25 г,но не е скъсан.Развивал съм скорост до 220 км/ч-6200 об на 5 предавка и не съм имал вибрации.Скоро вдигнах 200 по километраж,но нямаше вибрейшън. Карай си така.Имаше една тема за това тупкане,но никой не взе отношение по въпроса.Един колега започна да сменя тампони и някакви детайли по трансмисията и накрая смени целия кардан,че заради новия лагер не успяха да го оправят и тупкането си остана.

PS:Карам с това тупкане вече над 80 000 км.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги вдигате тия скорости. При мен след смяната на няколко тампона в предния край на задния диф "тупкането " изчезна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменят се тампоните на опората на задния диф с полиуретан и "тупкане" няма да се появи повече, колкото и да се напъваме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, integrale45 said:

Карам с това тупкане вече над 80 000 км.

 Значи мога да ида поне да погледнат какво се случва, ей така за профилактиката.

 

14 hours ago, robobug said:

сменят се тампоните на опората на задния диф с полиуретан и "тупкане" няма да се появи повече, колкото и да се напъваме...

Значи ако се наложи смяна на тампони ще търся полиуретанови. Трябва да направя специална поръчка за полиуретанови тампони или мога да ги намеря по магазините?

Бях намислил ако се наложи смяна на някакви тампони, каквито и да било, да скоча до "Порше Варна" да ги поръчам оригиналдЪ. Ще мина на профилактичен преглед само за сега, пък ако изкочи нещо, ще сменям.

Редактирано от Maverick_13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На автомагистрала ги вдигам, но за секунди,след това си поддържам 130-140 км/ч с 4000-4500 об

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Maverick_13 said:

 Трябва да направя специална поръчка за полиуретанови тампони или мога да ги намеря по магазините?

Не знам дали има готови, на мен ми ги изработиха.

С хубав демпферен маховик трябва да работят добре и оригинални нови тампони.

Аз бях с керамичен съединител с твърд маховик и усилието върху тампоните беше по-голямо от нормалното. След ъпгрейда нямаше повече "тупкане".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С керамичния съединител не реагира ли "по-остро" при потегляне. В смисъл да тръгва по рязко и да се налага малко повече подаване на газ или демпферния маховик балансира нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

robobug кажи къде ти изработиха тампоните и колко ти струваха?

Аз съм заводски с едномасов маховик и вече минах на керамика, та сериозно се замислям за полуретан навсякъде но единственото, което намирам идва около 500 евра комплекта от ето тези: https://www.akmotorsport.net/product-category/audi/s4-s6-c4/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Унифлекс - Явор. 100-на лева.....ако си спомням добре.

Предполагам, че всеки стругар може да ти ги изработи, ако му занесеш стойката и материал. А материал предполагам не е трудно да се намери. Кой от всичките е най-подходящ вече съм забравил.

 

Ето за коя стойка говоря (аз имах оборотна): https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/rear-differential-polyurethane-carrier-mounts-street-audi-b4-b5/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги!

Реших да се похваля с моята машинка!  Тук свършвам с хвалбата за моята машинка и почвам с оплакването.

Тази година доста я поглезих като смених доста части. Последно едни майсторчета ми смениха висящия лагер и ляв -заден на двигателя.

Как стигнах до смяната - 1-Тупкане при смяна на скорости ; 2-Започна да приплъзва(само на десен завой) ;3 - Преди смяната на въпросните елементи колата прихлопваше и около ск.кутия.

Майсторчетата смениха въпросните части за които бяха сигурни че са износени и .......малко снимки.... проблема ескалира като на 

mironi4ev

Майсторчетата бяха категорични че са белязали кардана и са го демонтирали и монтирали както е било преди , НО колата вместо се оправи......НЕЕЕЕЕЕ!!!!! много по зле. Когато я карам нормално вибрациите се усещат много, но ако почна да я карам динамично става ад...

     Моля за помощ ,къде във Варна ще ми помогнат СЪС СИГУРНОСТ с този проблем и със други , защото тази година налях....може би *2 на цената на колата за всевъзможни части и частици.....които били "прецакани"..... а и идва сняг , а всички(QUATTRO) с нетърпение го очакваме.Надявам се да ми помогнете в решаването на ''кръстословицата'' ,защото -майсторчетата  започнаха да ми говорят за нов кардан , тампона който е посочен с пръст и още куп др. части.... и не могат да ми  гарантират ,че ще е както преди.

      Благодаря предварително на всички които ще ме посъветват как и какво да направя!!!

 

 

IMG_20160820_130805.jpg

IMG_20161204_201030.jpg

IMG_20161204_201013.jpg

IMG_20161204_201036.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че така ти се е получило, при мен след всичко съм отново за в бокса по същия въпрос.

Това с гаранцията 3 месеца писано по горе е смешно т.е. без такава като на всякъде другаде.

Намеря ли подходящо решение ще споделя, но до сега все греди удрям понеже 12000 км. са нищо.

Иначе си стана без вибрации и бях доволен,

редовната ми скорост е между 140-170 км и си пееше на пътя.

Редактирано от mironi4ev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, Icaka said:

къде във Варна ще ми помогнат СЪС СИГУРНОСТ с този проблем и със други

 

Здравей колега. Със сигурност могат да ти решат проблема в автосервиз "Балинов", който се намира на 8-ми Приморски, на байра за Виница. Там си правих ходавата част и останах много доволен. В + е, че е поддържал аудита като моето, А6 С4 Quattro и не вярвам кардана на А4-ката да е по различен от този на А6-цата. Другият сервиз където могат да помогнат е "Димов инвест". На излизане от паркинга на Метро завиваш на ляво и си караш само надолу до кръговото, от там продължаваш отново само надолу, докъто не видиш Примекса в ляво. 50 м. по-надолу има пресечка в дясно, спускаш се само надолу и ще видиш голяма синя сграда, която е и сервиза.

Редактирано от Maverick_13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.12.2016 г. at 20:12, Icaka написа:

 

Благодаря за препоръката. Още в понеделник ще проверя поне единия ако не и 2-та :).... 

 Много е трудно да си намериш качествени хора ,майстори , които да се грижат добре за автомобила ти , макар и скъпо понякога скъпото излиза по скъпо.....за този висящ лагер и смяна на тампона(заден ляв на дв.) които казаха че са оригинални дадох 150лв.Надявам се да има още хора които да си разбират от работата и я вършат с желание а не по надник.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...