radi_nrj Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) При мен проблема с тресенето на висока предавка като дам всичката газ се оказа комбинация на чип и заминаващ си маховик. Редактирано 10 Декември 2016 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 1 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2017 Колеги, от скоро имам същия проблем. Ходих в сервиз, при доверени хора, които се предполага, че ще оправят колата като хората. Колегата от сервиза ми каза, че висящия лагер буквално му се е разпаднал в ръцете, когато го е сменял. Смениха: 1. Висящ лагер на кардата и тампона 2. Каре на диференциала Карах 300км така без проблеми. И естествено малко след като минах гръцката граница се появи отново. Но този път доста по-зле. Колата беше яко натоварена с пълен резервоар и пълна газова бутилка, резервна гума, яко багаж + 4 човека. На баир направо тресеше брутално. Слава богу колицата не ме предаде и след 1000км по гръцко успях да се прибера. На баир, за да не тресе я засилвах по нанадолнищата с 140-180км, защото там тресе доста по-малко и се опитвам да държа такава скорост докато кача. Изтормозих се много. Обаче вече и на равно започна да го прави, както преди да сменят лагера. Сега се чудя дали да ходя да им правя рекламация или да ида в друг сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s0ndata Публикувано 26 Май 2020 Доклад Share Публикувано 26 Май 2020 И какъв е извода в крайна сметка... Не пипаме висящият лагер защото се отварят много главоболия... В Еврован ми казаха, че е почти невъзможно да се направи както трябва този кардан щом един път се отвори. На мен не ми се вярваше да е така, защото все пак са две сопи балансирани и съединени с кръстато каре което също не е геометрично идеално. Като се има в предвид, че кардана има 28 шлици значи шанса за грешка е 96%... Както беше споменато по - горе и една шлица да се прескочи и почват проблемните. Мислех да ходя да ми сменят лагера тази седмица, но след изчетеното тук почвам силно да се разколебавам. При мен проблема е че на 2ра (с автомат съм), когато колата се движи "по инерция" (колкото е възможно понеже автомата е зацепен винаги) и подам газ да ускори се обира луфта от лагера и удря нещо от долу. Също при потегляне с пълна газ когато започне да си пълни оборотомера в диапазона от 3 до 4000 оборота има едно силно блъскане като това "туп", но периодично като зверска вибрация. Споделете мнение как да процедирам в случая или да си карам колата докато не спре... Тези вносноте лагери доколкото четох решавали проблема, но не за дълго ли? Или аз не съм разбрал правилно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Нямаш избор, трябва да го смениш, ако е от него. Не е толкова сложно да се отбележи и да се зацепи по същия начин. Само трябва човека, който го прави да внимава и да не сбърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Здравейте колеги, извинявам се, че се намесвам от нищото и не изчетох всичките 4ри страници, но все пак да споделя .... няма абсолютно никакъв проблем да се смени лагера, но всичко трябва задължително да се върне по местата както е било на100%, колегата kapitnago е с голям опит и знание, но все пак при мене практиката е показала, че гршно сложена дори шайба на лагера и нещата стават трагични ..... верно са балансирани поотделно, но 2ри баланс имат и заедно, в елзата се казва даже, че са маркирани и каретата ..... но все пак ако нещо се обърка има няколко фирми които предлагат динамичен баланс на валове. Та лично аз не виждам нищо страшно да се смени дразнещата гад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Аз откакто се включих в темата останових по трудния начин, че на тая кола вибрации могат да дойдат от таман три места и само ще спомена симптомите: Разбит висящ лагер - появява се при определена скорост или е постоянно, но на определена скорост се усилва. Разбит демпферен маховик - появява се вибрация на висока предавка под голям товар, на около 2000-2200 оборота при дизел, за бензин не знам. Разбити вътрешни карета (особено на колите с 01Е кутии защото при тях каретата са триподи). Разтриса се цялата предница при ускорение в завой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 On 5/26/2020 at 9:29 AM, s0ndata said: и подам газ да ускори се обира луфта от лагера и удря нещо от долу. Има голяма вероятност да са омекнали двата тампона на задния диф - тези, с които е хванат към моста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2020 Точно тоя удар съм го усещял на няколко коли и беше тампони на дифа при всички случаи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване