todorov99 Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Страхотна тема ! Много ми беше полезна .Евала колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Темата е супер наистина. Ако някой е минал по този път или самият автор дали може да уточнят, двата радиатора - за климатика и парното дали са в един блок ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 А някой да знае нещо по-специфично при демонтирането на подлакътника. Развивам не докрай шестограма, който се достига след като се махне пепелника, но подлакътника не помръдва. Подръпвам и поклащам, но цялата кола се клати, а подлакътника стои като заварен. Освен тази тема, друго не можах да намеря за подлакътника. На мен зора ми е контролния модул на еърбега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Значи, наложи ми се смяна само че на радиаторчето на климатика, което се нарича изпарител.Операцията е същата, но не се налага сваляне на кормилната колона и носещата тръба. Реално те са в един съединен модул, с парното но се разделят и може да се свали само като се свали таблото и горната кора.По късно днес ще кача снимките защото е голям купон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) Самият блок на изпарителя е едно цяло с блока на вентилатора. Закрепен е с два винта които са при връзката с тръбите в двигателния отсек, която е и някакъв клапан ако се не лъжа.Болтовете се развиват от там, и отделно са рапидни към пласмасовата кутия. Към блока за парното е закрепено със пружинни ламаринки които лесно се слагат/махат. В общи линии, процедурата е в пъти по лесна от смяната на радиатора на парното. Казвам го защото преди да се захвана, 3 ма сервизни майстори само при споменаването на тази дейност се хванаха за главите че било 3 дена работа и минимум 250 лв труд само. Ами не е 3 дена, аз го направих за един ден- разглобяване и сглобяване + тичане за радиатора. Иначе за парите не коментирам. Който не е схванат в ръцете и има смелост да действа, че в тази жега не се търпи Редактирано 26 Август 2015 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен0404 Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Колега точно такава тема ми трябваше. Супер. Мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denislav Dimitrov Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Здравейте, нудая се от СПЕШНА ПОМОЩ, вмомента извършам тази операция с таблото, интересува ме наложително ли е да се източва фреона или може и без да се бара той. И ако трябва, в сервиз ли трябва да се направи или мога и сам? Моля ви отговорете ми спешно, понеже колата е разколачена от снощи и нз дали да продължавам. телефона ми е 0877001235 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Теоретично не е задължително, а и като се замисля, няма как климатиджията да ти запази фреона докато си смениш радиаторчето. Просто ще изфиряса в въздуха едни 80 лв. Иначе фреона е газ и се намира под налягане, няма как да го източиш ако нямаш съответната машина, с която обратно да го върнеш. Поне на мен не ми е известно, де. Разглябяй смело и задели едни 80 кинта за пълнене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denislav Dimitrov Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Достраша ме и я сглобих наново, защото щях да остана без кола. Чувал съм за случаи където има зверски изгаряния от фреон и непосмях... При мен няма течове а само последиците от изхвърчащия дунапрен през духалките... (не духа топло). Взех и радиаторче да го сменя понеже така и така ще я отварям но нито радиаторчето, нито до клапите имах достъп. Стигнах до демонтирането на пасажерския аербег и по натаък непосмях заради този фреон, понеже в тази тема никаде не пише трябва ли не трябва ли. Автора е написал само че забравил да го източи и не е съвсем ясно какво следва ако не се източи. Моля, кажете ми какъв е най-прекия път да стигна до тези клапи и да ги облека да задуха най-сетне това парно както си трябва? И също така искам да разбера дали това радиаторче е запушено, да знам дали е належаща смяната му. Ако има някой от Варна който е правил процедурата и е наясно как става моля да се свърже със мен, ще си заплатя каквото е нужно. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 Темата е стара, но да попитам колегата, който си е направил страхотен труд да снима всичко. Какъв е този светлинен датчик за климатика? Не мисля че има такъв. Възможно е да е сензор за автоматично вкл. на фаровете или сензор за дъжд, но това при по новите коли. Не съм отварял това капаче, а ми предстои сваляне на таблото заради дунапренчетата които летят почти винаги от отворите на въздуховодите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 (Редактирано) Датчикът е на таблото и е с обикновена букса. Няма да ти създаде усложнение при свалянето. Само си подготви къса отвертка, защото е близо до стъклото и е кофти за отвиване винтчето. Ако искаш да разбереш повече за датчика, потърси в гугъл, потърси дали има такава тема във форума или пусни нова. Най-простото обяснение е, че датчикът следи колко силно пече слънцето и според това определя силата на вентилатора на климатика. Редактирано 26 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 В това което казваш има логика колега. Благодаря ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tal1banko Публикувано 7 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2021 Много полезна тема бих се заел но трябва място ,време и търпение което аз нямам 😄 При мен се разхвърчаха дунапрените ясно е ,че няма да има парно зимата но сега идва лято и климатроника изобщо не духа студено сигурно заради липса на фреон . Въпроса ми е дали ако заредя системата ще избутам поне лятото на климатик 🤔 Зимата ясно ,че ще се прави но ме интересува имали кадърен майстор в Бургас и региона? Във бранша със авточасти съм и всички ги гледам как ходят с кофата лепило после заради изпочупени щипки и как остава по шепа болтове 😐 Въпроса е ,че ще са дават 150лв+ но не искам да го направят некадърно да ми надраскат таблото или после да скърца или пък чух ,че лепят картон на клапите 😄 Като ще се дават пари искаме качество нищо ,че колата е дърта .😐 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2021 Преди 2 часа, tal1banko написа: ако заредя системата ще избутам поне лятото на климатик Тц, не ста`а, освен ако първо не изолираш радиаторчето, като му извадиш двата маркуча, съединиш ги с коляно и чак тогава зареждаш фреон, АКО има нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 On 6/7/2021 at 8:25 PM, tal1banko said: Зимата ясно ,че ще се прави ............................... всички ги гледам как ходят с кофата лепило после заради изпочупени щипки Ето защо се прави лятото, докато е топло и пластмасата не е толкова крехка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 11 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2023 много доба разработена тема!Браво колега....благодарение на такива хора ...маниаците дето обичат да "човъркат" по колите си ще го направят както трябва!Много Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts