caracas Публикувано 31 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Quattro, Avant със същия софт от AJL, като на колегата. При мен си надува до 0.9-1.0 бар и колата върви много доволно. Холд: около 0.6...Питам за компютъра, да не е от преди '97-ма с петте букси? Ако е така няма да станеМен домашните ме подгониха с разни задачки за неделя, но ще се чуем за късния следобед или привечер. Другия вариант е сутринта, ако няма да се размазвате в събота вечер?Благодаря колега за предложението, но може би ще го отложим за другата седмица... Ако си свободен разбира се. Аз преди половин час се прибрах и след малко с Били ще ходим на рожден ден Утре само не сме намерили кой да иде на работа вместо нас, но може би ще търсим на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceberg Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Здравейте,Имам подобен проблем на автомобила си А4 1.8Т АЕБ, и реших вместо да пиша нова тема да питам тук.Ето накратко: колата върви все едно няма турбина и на борда показва супер висок разход, няма придърпания и т.н. Поогледах маркучите и един за регулиране на налягането на горивото бе спукан. Смених го, до него има клапан/No: 058905291/ който не пропуска въздух от турбината, но в посока към нея си минава без проблем, така ли трябва да е? Диагностиката показва грешка: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output Open. Има ли начин чрез Ваг-Ком и ако да, как, да се провери клапана Н75 дали работи или може само със слагане на друг?. Трябва ли ми канал за да сваля кът-офа за проба, защото ми се струва, че отгоре е невъзможно. Утре съм почивка и смятам да го огледам добре и другите маркучи за течове, отворен съм за съвети и насоки. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Здравейте,Имам подобен проблем на автомобила си А4 1.8Т АЕБ, и реших вместо да пиша нова тема да питам тук.Ето накратко: колата върви все едно няма турбина и на борда показва супер висок разход, няма придърпания и т.н. Поогледах маркучите и един за регулиране на налягането на горивото бе спукан. Смених го, до него има клапан/No: 058905291/ който не пропуска въздух от турбината, но в посока към нея си минава без проблем, така ли трябва да е? Диагностиката показва грешка: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output Open. Има ли начин чрез Ваг-Ком и ако да, как, да се провери клапана Н75 дали работи или може само със слагане на друг?. Трябва ли ми канал за да сваля кът-офа за проба, защото ми се струва, че отгоре е невъзможно. Утре съм почивка и смятам да го огледам добре и другите маркучи за течове, отворен съм за съвети и насоки. Благодаря предварително!Смяната на кът-офа става отгоре ако можеш свали и фара ще ти е по лесно на канал няма да направиш нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceberg Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) Смених кът-офф-а с 710N и разлика никаква, грешката "01262 - Output Open Н75" си остава. Проверих с Ваг-ком соленоида и си цъка както трябва. Преди да купя нов да попитам, ако клапана на актуатора на турбината е запекъл в затворено/отворено положение възможно ли заради това да дава грешката? Ако не, е ясно нов Н75. Ако да, бих се радвал ако някой колега от София услужи с такъв за проба, да не сменям пак нещо без да има нужда. Мотора е АЕБ.Благодаря предварително. Редактирано 19 Ноември 2010 от iceberg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Смени си клапан Н75 zа които ти бие гре6ка(малко клапан4е с букса) и се намира блиzо до новия ти 710Н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceberg Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 ...и така, смених и Н75 и продължава да ми показва същата грешка. Прегледах маркучите и изглеждат здрави. Някакви идеи откъде може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 ...и така, смених и Н75 и продължава да ми показва същата грешка. Прегледах маркучите и изглеждат здрави. Някакви идеи откъде може да е проблема?Ами имам идея от къде може да е проблема,значи при мен беше същата работа и се оказа, че westgate "как да го кажа" зацепва на моменти и за това се получава рязкото падане на налягането.При достигане на max. boost отваря по бързо от колкото трябва.То отваря колкото трябва обаче понеже износена или изкривена изпуска повече от колкото трябва.С две думи сваляш турбото сменяш клапата която е вътре в нея и мисля,че това ще ти реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 (Редактирано) Ами имам идея от къде може да е проблема,значи при мен беше същата работа и се оказа, че westgate "как да го кажа" зацепва на моменти и за това се получава рязкото падане на налягането.При достигане на max. boost отваря по бързо от колкото трябва.То отваря колкото трябва обаче понеже износена или изкривена изпуска повече от колкото трябва.С две думи сваляш турбото сменяш клапата която е вътре в нея и мисля,че това ще ти реши проблема. Колега и аз май съм на същото дередже. Само не ми става ясно, как може 60-70 км да карам и нищо да й няма на колата и изведнъж - свисти като мушната гайда ?Ясно е че уестгейта (или май се казва актуатора) изпуска в изпуск. колектор, но ЗАЩО толкова км не го прави ? Някой има ли идея или да му се е случвало същото ? Ако пък е решил проблема моля да сподели - как? И за друго да помоля ако някой има схема на всичките тия клапани и маркучи, да я постне тук че голяма обърквация пада едит: А от какво може да прави свръх-бууст ? (при все, че всички турбо-пътища са свързани както трябва) Редактирано 6 Февруари 2011 от centrino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Наистина е голяма обърквация с тия турбини,аз слагах чип е вървя около 15-20 км перфектно и после взе да забива направо все едно чупи мотора,момчето където ми слага чипа каза че ми пренадува турбото и си свали чипа и ми сложи моя ,още я карам и върви добре , от какво беше незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceberg Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 ...и така, смених и Н75 и продължава да ми показва същата грешка. Прегледах маркучите и изглеждат здрави. Някакви идеи откъде може да е проблема?...ето развитие по въпроса. По думите на майстора проблема е електрически и е кабел между бушоните и моторния отсек който с времето поради разположението има голяма вероятност да се протърка. Равносметката: сменени без да има нужда кът-офф и Н75 плюс маркуча между възд.филтър и турбото който се скъса от махане и слагане. За колегите които имат подобен проблем, нека да не бързат ако не са сигурни да сменят кът-офф и Н75, а при възможност пробват с работещи такива от някой. Може да си спестите едни 200лв. и нагоре. Като се замисля, че бях тръгнал да свалям турбината за смяна на актуатора... на Мишо който предположи а в последствие и позна проблема още докато описвах симптомите без да споменавам за смените части! Верно, че е малко чепат като характер но си разбира от работата човека, а не, показва такава грешка- това е за смяна, ако не стане- от другото е и то за смяна и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Kолега, моля те да постнеш снимки защото направо ме обърка! Какъв кабел ? Къде се търка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceberg Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Kолега, моля те да постнеш снимки защото направо ме обърка! Какъв кабел ? Къде се търка ?....кой кабел и къде се търка не знам колега, просто докато описвах симптомите ми каза, че проблема най-вероятно е електрически и да я закарам да я погледне. Каза ми, че кабела не се протъркал а направо се скъсал от гнездото при бушоните - запоил го е и е готова. При теб най-вероятно няма да е това, проблема ти се появява от време на време докато караш. При мен вървеше все едно е без турбина без значение от оборотите. Въпросната грешка "01262 - Output Open Н75" се появяваше веднага след като запаля, без да се налага да вдигам обороти/без да надува турбината/. Явно от това си е направил извода за причината, пък и доколкото разбрах не съм първият. Ако си от София мога да ти дам за проба кът-офф и Н75, но най-добре иди при човек който ги "чува" нещата, а не при разбирачи - че те във всеки сервиз се имат за такива :-)...има координати на хора или такива които пишат във форума, достатъчно компетентни за да ти помогнат...успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване