Jump to content

1/2 кг. олово по алуминиевата джанта


Recommended Posts

Значи много ми чудно става дума за 15-ки лети джанти купих колата с тях и преди няколко дена като ги свалих и виждам че има половин килограм олово по тях. Викам си на акъла ебати кво трябва да си правил да изкривиш толкова 15-ки. Отивам аз до един познат гумаджия и викам погледни тая джанта и я балансирай ако може де. Слага я тои на машината 1 плочка от вътрешната страна и 1,5 от външната и вика готов си. Е пък много ми чудно кво правят тия италиански майстори балансират ги без да свалят предните ли незнам търся разумно обяснение за показно това беше от вътрешната страна от външната бяха още толкова скапани италианци

eb126f67894ae72d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зависи изцяло от размера и теглото на гумата (често се случва 2 гуми от еднакъв размер да имат различно тегло),която е била качена на джантата. Също така е възможно ползването на повече тежести за балансиране на съвсем леко крива джанта (в такъв случай не се налага изправянето на джантата ,а се ползва добавяне на повече тежести).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много просто....там изправянето на джанти е много скъпо.

Доколкото разбрах от гумаджиите на Черния кос (след Княжево,на завоя преди изхода от София ),които продават голямо количество джанти внос от Италия около 90 % от джантите,които внасят се нуждаят от изправяне. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен някой си е направил ташак с теб и ги е залепил за да те бъзикне или за да те вкара в джаза,примерно някой комшия на който му спираш на мястото.това е според мен защото познавам един човек на който са му набили към 100 грама тежести и волана бая си е блъскал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен някой си е направил ташак с теб и ги е залепил за да те бъзикне или за да те вкара в джаза,примерно някой комшия на който му спираш на мястото.това е според мен защото познавам един човек на който са му набили към 100 грама тежести и волана бая си е блъскал!

Колега, нали не го мислиш серьозно!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква "контрабанда" на олово ще да е :eusa_clap:

п.с.Преди 2 месеца един съсед си свали едната кора на вратата на талянското си БМВ и всичко беше напраскано с лекарства - няколко стотин таблетки с психоделика, обезболяващи и какво ли не...На някои пишеше и "Not for sale - US ARMY Prescription-Only Drug" <_<

Редактирано от opel_c20let
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата, според мен е немърливост и скапани специалисти.

по offtopic-а, да бе, и аз като си махах корите на колата в багажника, там намерих разглобен Maschinengewehr 42 от Втората Световна Война както и нотни листи на марша ERIKA станал популярен тогава като химна на Вермахта :):eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма те са били за красота бре! Като онези джанти с болтовете, ама с квадратчета.

Как можа да ги махнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо никой не посочи верния и най-прост възможен отговор: ЗА ПАРИ.

Тези тежести се плащат на бройка и то солена за едно парче олово, като ти ги нареди толкова и ти вика братле скивай колко е зле дай по случея едни кинти и готово. Обикновенно са наредени и една срещу друга за да не се усетиш и да има баланс гумата все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо никой не посочи верния и най-прост възможен отговор: ЗА ПАРИ.

Тези тежести се плащат на бройка и то солена за едно парче олово, като ти ги нареди толкова и ти вика братле скивай колко е зле дай по случея едни кинти и готово. Обикновенно са наредени и една срещу друга за да не се усетиш и да има баланс гумата все пак.

За сега това звучи най-възможно защото наистина имаше от 2-те страни по толкова а 15-ка хубава не се криви толкоз лесно скапаните италинци и мямат и толкоз дупки да ги кривят.

Редактирано от RaCheT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо никой не посочи верния и най-прост възможен отговор: ЗА ПАРИ.

Тези тежести се плащат на бройка и то солена за едно парче олово, като ти ги нареди толкова и ти вика братле скивай колко е зле дай по случея едни кинти и готово. Обикновенно са наредени и една срещу друга за да не се усетиш и да има баланс гумата все пак.

Да тук си прав за парите, в случая обаче не са оловни, а железни тежести и са точно 120 грама (за снимката говоря) и както казва колегата @milenig има ли крива джанта тя не подлежи на баланс колкото и тежести да си редиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...