jaby Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Здравейте колеги,Дайте си мнението относно добавките за моторното масло за по старичките мотори - тези дето са за възстановяване и изравняване на компресията.Мойта е AUDI 80 B4 с бензинов мотор 1,6 ADA и по официалния километраж е вече на 200 000 км Който е ползувал да каже заслужава ли си.Сега текат едни реклами на http://moto-guard.com/.Кои са добрите добавки и какъкв е реалният ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Не слагай добавки.Добрите масла нямат нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 (Редактирано) Преди около 8 години взех MOTOR-UP,имах голф 2 1.3,преди да го сипя мерих компресия,показа 10.5 бара с малки разлики между различните цилиндри,не съм имал никакви проблеми,ама си викам,намалява уж триенето и тн,дай да пробвам.Сипах го,карах една седмица и после мерих пак,ами пак толкова(10,5)...мен ако питаш,това са пълни глупости,гориво да си бях сипал с тези 80лв-по добре щеше да е... Редактирано 29 Октомври 2010 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 jaby , я ги забрави тия добавки и всякакви такива измислени магически уравнения-няма да направиш мотора нов.Дори напротив,може да му навредиш.Ако двг-то дърпа,не гори много масло и не грее значи си е ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Никакви добавки!Нито към масло, нито към антифриз, нито към бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 На приятел му платиха с добавки и имаме наблюдения върху над 20 автомобила. Има голям положителен ефект: по-равномерна работа, по-лесен старт, задължително сваляне на разхода.Колко е дълготраен ефекта и как се отразява дългосрочно на двигателя не зная и не смея да пробвам на мой автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 30 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Мойте лични впечатления са:1. Добавка за спиране на течове в охладителното система. Ползувал съм Лики Моли на няколко автомобила и работи до смяната на антифриза. И не се случвало да запуши радиаторите както е всеобщата мнение за ползуването им 2. "Ресурс" за дизелови мотори. То беше отдавна на предишната ми кола ама не помня ефект да е имало.На приятел му платиха с добавки и имаме наблюдения върху над 20 автомобила. Има голям положителен ефект: по-равномерна работа, по-лесен старт, задължително сваляне на разхода.Колко е дълготраен ефекта и как се отразява дългосрочно на двигателя не зная и не смея да пробвам на мой автомобил.Все пак каква е добавката?Проблема при по старите мотори е сух старт докато вдигни налягане на мослото. Случвало се много пъти ако колата не е карана няколко дена първите няколко секунди да прихлопва мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Все пак каква е добавката?С нанодиаманти . Не знам марката. Подобрението при стартиране се изразява в много по лесно развъртане на двигателя - стартера работи на по-високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Какво ви е мнението за добавката на ЛИКИ МОЛИ за двигател. Онази дето е като графитена една такава.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Има голям положителен ефект:не смея да пробвам на мой автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 пробвах мотогард-а и найстина докато беше в дивгателя сутрин като я палех го нямаше така нареченото "сух старт", но след като смених маслото всичко си беше по старо му, сега карам с масло POLYTRON дето пак го рекламират и за сега съм доволен, но не вярвам че примерно ако ми изтече маслото или пък анатифриза и колата ще си връви без проблеми и няма да прегрее.според мен ако маслото си е добро няма смисъл от добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 С голямо закъснение, предвид ЕГН-то си, стигнах до извода, че ако една кола има нужда от добавки, всъщност има нужда от НАДИН.Сипвал съм такива пущини, и смея да твърдя, че абсолютно никакъв резултат не съм почувствал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 Определено за дизелова кола,REDEX към горивото има много добър ефект.Равен ход на мотора,по-добро ускорение,намален разход /това впечатления Варна - София с добавка и София - Варна без / колата Рено Лагуна 2003 ДЦИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saxi Публикувано 21 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2011 За мен moto guard е много добър вижте тук:Моят сайт и тук: Аналитична справка за развитието на смазочните материали имащи възтъновителен ефект.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 «Применение дополнительных средств – не важно какого рода – в смазочных маслах противоречит нашей инструкции по эксплуатации. Повреждения, возникшие в результате использования подобных средств, исключены из гарантии». Таково мнение Audi по добавлении к маслам. Целесообразность затрат на присадки для масел в целях увеличения срока службы двигателя продолжает оставаться, особенно если учесть применение масел с высокими эксплуатационными свойствами, под большим вопросом.Пише горе-долу следното:"Използването на допълнителни средства-без значение от какъв род-в смазочните масла противоречи на нашите инструкции за експлоатация.Повредите,възникнали в резултат на използването на такива средства,изключват гаранцията".Такова е мнението на Audi за добавките в маслата.Целесъобразността на присадките за масла с цел увеличаване срока на служба на двигателя продължава да остава под въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 (Редактирано) ,ти какво точно очакваш да ти кажат?слагайте и не ремонтирайте?Няма как да стане,продажбата на резервни част е много голямо перо за който и да концерн.Аз лично не пропускам ,да сложа добавка.Бая съм покарал вече и колите ми всичките, са живи,макар и в други ръце.Та това е личен избор според мен,другото е дрън дрън,Всичко което или поне основните неща ,които пише на кутията на добавката която ползвам са факт,освен ако съм станал разноглед или глух.а руски съм учил,макар и преди .......30-тина години Редактирано 7 Август 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 (Редактирано) Максималният пробег на двг на Б3 който дават е 450 000 , а на Б4 е 350 000 до тези км те имат нужда само от навременна смяна на маслото. След това може всичко но както каза ЗеФс най добре за Надин.А големите производители на масла слагат достатачно добавки в маслата затова са и по добри естествено и по скъпи. Редактирано 7 Август 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Значи според теб на 450к км има някакъв бушон в мотора, който изгаря? А дотогова мотора е с постоянни параметри и износване. И няма значение как, от кой и къде е каран. Стига да му е сменяно маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Не говорим за крайности ,но има бушони наричат се сегменти и се износват след определени километри ,на Б3 издържали повече защото били по широки става въпрос за двг с диаметър 81 мм а 82,5издържали със 100 хил. по малко. Четох някъде статия за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Сравняваш Б3 и Б4, които имат до 300кг разлика в теглото, карат се с 10-15 км/ч различна средна скорост, обикновено Б4-ката е с климатик и задължително с хидравлика.И накрая излиза, че дългоходовия мотор е по-ненадежден. А изводът трябва да е, че добавката е излишна.Без да се обиждаш, но общите приказки не са полезни за никой.Ако имаш наблюдения - сподели ги. Определения от типа на "големите производители", "достатъчно добавки" и "естествено по-скъпи" нямат никаква конкретика и са си общи приказки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Това с 350 и 450 000 км. е интересна версия.....Любопитно от къде може да се прочете подобно инфо, за двигатели по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 ,ти какво точно очакваш да ти кажат?слагайте и не ремонтирайте?а руски съм учил,макар и преди .......30-тина години Просто споделих това,което прочетох в ръководството за ремонт и експлоатация на моята бангия.Имам го и на немски и съм сигурен,че пише същото ама не разбирам езика.Пък и те хората са написали,че не препоръчват да се използват добавки,явно има защо,а не забраняват на никого да слага в мотора каквото си иска,стига после да не реве.Лично аз се придържам към горното правило да не употребявам добавки,но брат ми сложи на аце-то на лики-моли с молибденов дисулфид,което не допринесе с нищо за подобряване работата на мотора,но и не навреди,само той олекна с 10 лв. вместо да купи 3-4 двулитровки и да си прекараме деня без излишни ядове. :hilezh:. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Никъде не съм написал лъки моли,отдавна приключих с тази марка.За разлика от брат ти ,аз олекнах със 100 лв.SX 6000 ,вече повече от 7 пъти .парите трябва да се харчат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 16 Август 2011 Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 Аз ползвам добавка на БАРДАЛ Турбо протект. Мои познати правиха демонстрация с едно рено рапид с дизелов мотор.Сложиха две добавки и след пробег от 70 до 100 км. източиха маслото от двигателя и караха без масло около 40минути градско след което направиха оглед на разпределителния вал нямаше видимо някакви щети и признаци за износване.Пикапа още си го карат ползват го за доставки и има хиляди км след теста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Буги Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Според мен, ако нямаше полза от добавките нямаше толкова много фирми да дават пари за разработването им.Ползвал съм различни добавки като шофер,но най-доволен съм от моторната добавка за двигателното маслото на ф.ДУРАЛЮБ България www.duralube.free.bg DURA LUBE POUR & GO.Уплътнява лагерите и цилиндрите. Дават ефекта за 100 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts