Jump to content

Двигателно масло от Кауфланд


Recommended Posts

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз карам с масло 15w/40 Clasic на Кауфланд.Перфектна работа на мотора.Преди него съм карал с Ravenol наливно и повдигачите се чуваха при палене сутрин.Колата е доста стара Ауди б4 1992 бензин 2.0е.когато измина още 5000 километра ще пиша как е.

 

Масления филтър също оказва влияние!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според масларите и цената не е върха на сладоледа..

кви маслари кви цени? пълно синтетично масло с естер, направено в германия от компания с история, серитифцирано от ваг. цената му е такава, защото не е позната марката. не е като кастрол да се продава на 1 база име, останалото хидро крак боза. кажи им на масларите много поздрави от мене :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ходих да сменям маслото тоя в сервиза ми вика : имаме едно калпаво на 8 лева литъра (равенол 10/40) и едно маалко по-хубаво (Q8) 10лева за литър ,като първото не ти го препоръчвам

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве тоя в сервиза му кажи много поздрави ти казах. всякакви махленски разбирачи се извъдиха. цената на това масло е такава, защото са непознати и гледат да пробиват с цени за това. аз съм с такова масло, бая мои приятели също и трябва да ти кажа че двигателя не ми е рабтил по добре :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна става темата.

в пенито имаше некво (УЖ) английско масло ,но ме хвана шубето си взема от него беше към 50 лв 5 лт 10W40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве тоя в сервиза му кажи много поздрави ти казах. всякакви махленски разбирачи се извъдиха. цената на това масло е такава, защото са непознати и гледат да пробиват с цени за това. аз съм с такова масло, бая мои приятели също и трябва да ти кажа че двигателя не ми е рабтил по добре :zustimm:

Понеже много се палиш, а и виждам, че си доста в час - един-два глупави въпроса:

1. На тая ниска цена (ако е толкова ниска, както се твърди - нито съм го виждал, нито чувал това масло) - възможно ли е да го е произвел германец в Германия - сигурно рафинерията е построена от немци с китайски заплати, нефта е от Венецуела (супер хубав и ужасно еффффтин), а на работа са взели виетнамски химици и инженери и им плащат в донги?

2. Като е толкова суперско това масло -  защо не е име от световна известност? Или Кастрол само с реклама са го докарали? Или аз само като отворя мотори карани с Кастрол - светят от чистота отвътре?

3. Защо с Кастрола - двигателя ми дори с 10В40 при температури около и под -20 гр гък не казва?

 

С тея масла става вече меко-казано досадно. Да не кажа, че дори на панароя избива, както с носачите за многораменните предници на А4, А6, А8.

 

Когато си купи човек кола, трябва има 2-3 неща на ум - колата не е фотьойл за 5-ма - иска си поддръжка. Иска си хубави масла, филтри, ремъци, ролки, спирачки, окачване. И хубав бензин/нафта разбира се. Не е имало случай, някой да спести от нещо и да не си бие главата после в дувара.

 

Ако бяха верни всички щуротии, дето се изписват, как може едно масло да е супер евтино и в същото време - по-добро от най-скъпите на пазара, еми то Бритиш Петролеъм да си затварят бизнеса и да са фъргат в Марианската падина, барбар със сондите и рафинериите.

 

И да се метаме на Равенол, Кауфланд и каквото се сетите още и толкоз. Нямам нищо против да се увеличи търсенето на повдигачи, сегменти, основни и биелни лагери, че защо не и на изцяло оборудвани цилиндрови блокове и глави.

 

Малкото пестене винаги води до големи разходи!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна става темата.

в пенито имаше некво (УЖ) английско масло ,но ме хвана шубето си взема от него беше към 50 лв 5 лт 10W40.

Какъв е смисъла да си купиш масло с което ще те е шубе да караш при положение, че доказаните масла са на почти същата цена. 

http://bparts-bg.com/product/174/total-10w-40-quarz-7000-5litra.html  5л. 50лв.

Ако беше 20 лв. 5 литра да те кара да се замисляш, а то няма смисъл.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже много се палиш, а и виждам, че си доста в час - един-два глупави въпроса:

1. На тая ниска цена (ако е толкова ниска, както се твърди - нито съм го виждал, нито чувал това масло) - възможно ли е да го е произвел германец в Германия - сигурно рафинерията е построена от немци с китайски заплати, нефта е от Венецуела (супер хубав и ужасно еффффтин), а на работа са взели виетнамски химици и инженери и им плащат в донги?

2. Като е толкова суперско това масло -  защо не е име от световна известност? Или Кастрол само с реклама са го докарали? Или аз само като отворя мотори карани с Кастрол - светят от чистота отвътре?

3. Защо с Кастрола - двигателя ми дори с 10В40 при температури около и под -20 гр гък не казва?

 

С тея масла става вече меко-казано досадно. Да не кажа, че дори на панароя избива, както с носачите за многораменните предници на А4, А6, А8.

 

Когато си купи човек кола, трябва има 2-3 неща на ум - колата не е фотьойл за 5-ма - иска си поддръжка. Иска си хубави масла, филтри, ремъци, ролки, спирачки, окачване. И хубав бензин/нафта разбира се. Не е имало случай, някой да спести от нещо и да не си бие главата после в дувара.

 

Ако бяха верни всички щуротии, дето се изписват, как може едно масло да е супер евтино и в същото време - по-добро от най-скъпите на пазара, еми то Бритиш Петролеъм да си затварят бизнеса и да са фъргат в Марианската падина, барбар със сондите и рафинериите.

 

И да се метаме на Равенол, Кауфланд и каквото се сетите още и толкоз. Нямам нищо против да се увеличи търсенето на повдигачи, сегменти, основни и биелни лагери, че защо не и на изцяло оборудвани цилиндрови блокове и глави.

 

Малкото пестене винаги води до големи разходи!

1. евтино имам предвид за бг може би, + това официалния представител за бг го продава пак на по ниски цени от прехваления кастрол, мотул и т.н. точно за това поради причината че не е е толкова известно. рафинерията им е в град вертер http://www.ravenol.de/en/unternehmen/historie.html, създадени са 1946, най вероятно тогава се е строила предимно от германци предполагам. иначе цените в германия са им както на всички останали марки 34+- евра за 5 литра бутилка. също така масло като адинол, което е пълна синтетика също е на тези и малко по евтини цени от кастрола в германия, както и мотула. или ще кажеш че и адинол са мики маус марка и качество?

 

дa точно това е. кастрола разчитат единствено и само на името си! и най вече от там идват завишените им цени. така е и със всяка една останала марка. за това че са по известни, те блъскат с минимум 30% надценка примерно. както и със мобил, мотул и т.н. други бози. не казвам се ча са лоши масла,но все пак да сравняваме качество с тези е смешно малко или много...

 

ти си радетник на това че по принцип качественото уж оригинално масло в бг, примерно кастрол, трябва да струва 150 лв за 5 литра. еми баце как по бензиностанцийте в германия и по магазини и т.н. и от суматито продавачи по ибей, които са сертифицирани и продават по много литри на ден, подчертавам много, продават на цени около 75,80 лв. за този продукт? или ние сме измислили топлата вода? не, просто както много добре знаеш, повечето търговци тук искат да ти отрежат главата през караката с 300% надценка за бозавия им продукт. най вероятно произведен в турция или гърция или околна страна тъй като сме в източна европа все пак и компанийте внасят според местонахождение в повечето пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да спорите няма да се разберете. Всеки има право да си купува масло от където иска и каквото иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От октомври 2012,около 5000 км.,карам с кауфланд 10w40.Разлика от по-скъпите и маркови масла не съм забелязал.

https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_k.pdf

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От октомври 2012,около 5000 км.,карам с кауфланд 10w40.Разлика от по-скъпите и маркови масла не съм забелязал.

https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_k.pdf

и няма. защото тези масла като кауфланд, пени, или която и верига да хванеш се правят от кастрол или лики моли и т.н. разликата е само в умовете на хората че си мислят че карат с боклук, пък в крайна сметка не е :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. има истински и ментета,ако е оригинално масло,всички са еднакви...или почти т.е. Castrol EDGE 5W40=K-Clasic 5W40...това ли искал да кажеш колега Джими.....

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей от тук е информацията https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_50200_50500.pdf

Erwin volkswagen,е единствения сайт,където може с точност да се провери кое масло какви стандарти покрива,само дето струва малко пари,за да се види.А дали са еднакви или не никой не може да каже,но едва ли фауве биха дали одобрение 502.00 на нещо,което не са тествали. :zustimm: Карай си колата с каквото искаш и не се задълбочавай толкова.Щом има одобрение от ВАГ значи става,поне аз така правя и до сега съм нямал проблеми с олиото. :icon_smile:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забеляза ли,че и Приста ойл е в тази таблица...може от сайта,да препоръчват,но местния дилър едва ли ще ти препоръча такова масло....

....май не се сещам за нито една марка,която да я няма в списъка

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де,ама мен слабо ме интересува дилъра,а и едва ли ще го питам.Ако е гаранционна колата.може и да го изслушам.Щом VAG са одобрили,значи става,друго не ме притеснява.Ако нещо теб те притеснява,слагаш масло,караш 10000 км.,даваш в лаборатория за изследване и виждаш дали е по-добро в сравнение с другите или не.Аз обаче си мисля,че тези от Волфсбург и Инголщат са свършили тази работа преди мен и са преценили,че маслата стават,затова карам и не ми дреме,особено. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си решава, какво да прави.
Реално... няма сигурност, че това, което е под мерката "Castrol"  е "истинско", а не менте... за разлика от всяко друго (макар и под неизвестна марка брандирано).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нещо теб те притеснява,слагаш масло,караш 10000 км.,даваш в лаборатория за изследване и виждаш дали е по-добро в сравнение с друго...

нямам притеснения,но това което предлагаш едва ли някой го е правил,освен някой студент по химия....лично аз,обаче с течение на годините съм се убедил,че шоколада от 2лв.е по вкусен от този за левче,гащите от 10 лв.карат повече от тези за 3,и по малко от тези за 60...разбираш ли...и т.н и т.н,така че не може да зачеркнем с лека ръка златното правило. ..че по скъпото е по хубаво....що караме Аудита,а не Пежо примерно,и то е кола комфортна, вози,за някой направо идеална...мечта.Конкретно в случая разгледах сайта на вносителя на Равенол в Б-я,ф-ма Грид трейд,и изглеждат сериозна марка,подържат цялата гама масла,вкл. за мотоциклети и селскостопански машини,имат пълни синтетики на PAO основа,не видях естерни обаче,...може би бих ги пробвал,но цената им е колкото на Кастрол и Мотул и не намирам мотив за експерименти към момента.

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"не видях естерни обаче" - http://www.ravenol.de/en/company/cleansynto.html гледай по добре.

 

"но цената им е колкото на Кастрол и Мотул и не намирам мотив за експерименти към момента." - в сравнение с кой го продава този кастрол и мотул, официалния вносител или частник? всеки сам си избира.

 

информацията която имам за маслата на големите верига магазини, като реал, кауфланд, глобус и т.н. в германия е че се правят от големите производители на масла. нали се досещаш че най вероятно тези вериги нямат собствени заводи? така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...