Jump to content

Двигателно масло от Кауфланд


Recommended Posts

Че какво му е,я глей каква добра цена,че и синтетика на туй отгоре. :icon_smile:  Както казва един колега от Фауве форума-не е важна цената на маслото,а неговото присъствие в картера и то в достатъчно количество. :icon_smile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сигурно и маратонки AdiBas за 5лв. от битака имат същото качество като оригинален Adidas за 250лв...

Чудя се защо ли щом всичките марки са едно и също и разлика между тях нямало никаква (според някои) има хора които дават толкова пари за AUDI, BMW, Ferrari, Porsche, щом могат да си купят един Заз Таврия или някоя Dacia...нали е все кола, разлика никаква, само в цената - другото са бошлав работи (според някои)... Явно има хора които си мислят че изграждането на международен престиж и поддържането му в продължение на 150 години става на базата на посредствено качество...

Редактирано от Thebimmerfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...то примери много, вземи слънцезащитни лосиони -модели и марки бол, spf 10,20,50,всичките пазят уж,но от ефтините се изприщваш,а от Нивеа инвизибъл -не....ебати безмисления спор се заформи,намери се некой да каже,че кауфландското масло е 1:1,с Кастрол ,щот било в списъка на WV(където няма някое да го няма всъщност...) и сега оди доказвай ,че нямаш сестра...

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че дадено масло е в определен списък, бил той на VAG, BMW и тн. е подвеждащо. В тези specification approval sheets за да не фигурира някое масло трябва да е някакъв наистина уникален боклук от рода на М10Д, Лубрика (възможно е вече и Лубрика-та да е издействала някой сертификат).

И Запорожец и Протон имат разрешително да произвеждат "автомобили", но виждам че повечето тук са предпочели AUDI... Сигурно защото няма никаква разлика в качеството...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом оспорвате списъка с одобрени масла от фауве,дето го теглих от официалния им сайт,значи нищо не става от тях.Каква файда,че са втората по големина автомобилна компания в света,като раздават сертификати на който им падне срещу рушвет,под масата в хоремага във Волфсбург.Има три листа с одобрени масла от ваг,ама само в България този списък не важи,щот развийш ли ние сме по-големи специалисти от VAG,MB и BMW. :icon_smile: Карай,исках само да помогна на хората,които са се престрашили да сложат нещо различно в колата си,ама явно не съм уцелил. :icon_smile:  Карайте си кой с каквото му е на сърце и джоб,иначе как всякакви "официални","генерални","единствени" дистрибутори,представители и вносители ще печелят от "оригиналните" докарани със собствените им бусове,от завода на кастрол,мотул и мобил масла. :zustimm:

 

Горното съм написал с малко саркастичен тон,но с това не искам да засегна или обидя някой.Просто се опитах по най-лек и хумористичен начин да изразя мнението си.Ако все пак колеги се почувстват засегнати,моля,да приемат моите най-искрени извинения. :respekt:

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че масла с определени марки и вискозитетни индекси са включени в одобрения от BMW или VAG списък далеч не означава че всички масла в този списък са с еднакво качество, а чисто и просто че може да се кара с тях. Това не означава, че масло за 30лв. литъра не е с по-високо качество от масло за 8лв (в широкоцитирания от някои "одобрен списък" има и от двата вида...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и Febi Bilstein и Meyle правят тампони за окачване, и двете марки се продават най-официално и имат всички сертификати за продажба, но Febi-то ми изкара 25 000км, а с Meyle съм карал над сто хиляди и още са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи какво разбираш под може да се "кара с тях". еми да може, и са сертифицирани. ако си караш нормално и до 10к. км. няма да ти стане нищо на двигателя. може и повече. пък на колегата по горе който се изказа че демек кауфланд и карфур примерно си произвеждат масла сами, еми не си колега. точно така е, големите компаний им ги произвеждат и в повечето случаи ако не е същото масло, най вероятно е с много малко нещо което му липсва, примерно не 173 вискозитетно число ами 170. в крайна сметка за нормалния ползвател, който не ходи по писти, както колегата бимерман, който е капацитет в тази област и няма нищо лошо, може да си кара с него и нищо няма да му стане на двигателя. гаранция 100% и са сертифицирани от ваг. това е показателно и бъди/те спокоен, хората от волфсбург са прекалено "големи" за да си позволят да сертифицират бози. останалото като сте такива качествено маняци си купувайте скъпи масла, които са скъпи в повечето случаи само по туба и име и си мислете че карате с нещо кои знае колко по добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти би ли си сипал масло Приста на колата? Гледам и тя (Пристата) взе да се появява в разните му там списъци със сертифицирани масла...От къде си сигурен че русенските бабаити не са пратили някоя горе-долу читава проба до Германия колкото да получат сертификат от VAG, а в тубите продавани по родната търговска мрежа, по стар български обичай, да се налива нещо което не отговаря на нищо по никакъв световен стандарт...За мен мястото на производство на даден продукт също е от значение. Не мисля, че е "същата работа" масло произведено от французи, белгийци, германци и такова "произведено" от българи, румънци, турци...Sorry ако съм обидил някой, но експерименти с двигателя си не правя.

Редактирано от Thebimmerfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво очакваш да се случи?едно масло маже по един начин ,друго-по друг.Едното си губи качествата за 1000 км друго за 5000.Едното има присадки намаляващи триенето ,другото го няма.Не може нещо да е ефтино и да не е спестено нещо при производството му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за тебе колега Jim1 щом си толкова сигурен в качеството на вторите (та и третите) марки, та чак и басове ловиш даже. Само да вметна в цялото това море от убеденост в което явно плуваш - един от най-бързите начини да сринеш един двигател е посредством калпаво масло. Поздрави!



какво очакваш да се случи?едно масло маже по един начин ,друго-по друг.Едното си губи качествата за 1000 км друго за 5000.Едното има присадки намаляващи триенето ,другото го няма.Не може нещо да е ефтино и да не е спестено нещо при производството му

Има дори някои масла, с които след 1000-2000км. преход започват да ти чукат повдигачите на ниски обороти като загрее мотора (това от доброто налягане което държат като загреят), ама това са бабини деветини, те тези изпитаните марки са добили известност по случайност, тези които са си неизвестни дори след 70 години съществуване са явно по-качествени...

Редактирано от Thebimmerfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"да сринеш един двигател е посредством калпаво масло." - да сринеш как и по какъв начин каране и къде? да, точно защото съм сигурен/убеден съм готов да хванем бас, идваш, отиваме на пистата в калояново, наливам приста, взимам душата на колата, няма проблеми да караш и ти и след това гледаме! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля че съм дал един пример по-горе, мога да ти дам и други...Като видиш черупките на лагерите на двигателя си заприличали на станиол, износени разпределителни валове (с "изядени" гърбици)...

В крайна сметка всеки е свободен да си поддържа колата както намери за добре, затова си е негова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м добре. за това съм чувал тракат ми повдигачи с мотул, кастрол, мастрол и т.н. всякакви други прехвалени масла. както казах, зависи как и къде ще караш колата си. ако си караш нормално и сменяш на време, проблем ако всичко ти е задраво по колата, което е най-важното, няма да имаш за мен. това че на някой му тракали повдигачи и т.н. историй е по скоро от двигатели, коли и т.н. маслото в 99% от случайте не е виновно. но всеки си знае за себе си и какво ще даде. избори бол!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О.К., маслото е без значение (според теб), отиваш в първият квартален магазин за авточасти, купуваш горещо-препоръчаният ти от местния квартален "спец" Mannol/Ravenol/Eurol/Боклук и си boss ...Успех бро

Редактирано от Thebimmerfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста голям процент от маслата, а и частите за автомобили, внесени за България са си гола вода. Практиката е показала, че повечето известни марки масла си имат на 100 % ментета. Поне на външен вид. Не е проблем да се изработи в България тубата, етикета на няколко езика и т.н. А вътре какво има, на никого не е ясно. Спасението е качествено масло от дребен вносител. Повечето големи фирми също внасят качествено, но на друга цена. Масла от хипермаркети не съм купувал а и няма да си купя никога. Най евтиното масло по магазините за части и бензиностанциите ще е по добро според мене. Мое мнение!!!

 

П.П Ето и една интересна статия за качеството на маслата.http://transport-prevoz.com/home/cars/5-bulgaria/38-kachestveno-maslo

Редактирано от николай 77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бих сипал и бих се хванал на бас с тебе ако искаш че нищо няма да стане на двигателя? :) всичко друго е фантастика и историй от 100 нощ..

аз да питам,като отидеш на бар(ако хидиш), Black Ram(Черен Козел),ли си поръчваш,или Джак,Джони ,Джим и т.н.?

и двете са по 40°…………:D

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е че Кауфланд или Карфур имат над хиляда магазина. Те правят поръчка за много голямо количество масло, такова каквото в България продаваме за няколко години. От там идва ниската цена. Иначе качеството е ОК. За всеки един един търг, на който се избира доставчик, има определени критерии, на които трябва да отговарят продуктите, и те не са малки. От друга страна няма посредници. Големите вериги работят директно с производителите, докато при дистрибуцията имаш мин. 2-3 търговци, които печелят от това масло. Но в края на крайщата всеки има право на мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е що тогава маслото на кастрол в карфура е по-скъпо от масло карфур? нали правят голяма поръчка и го земат за без пари ,отделно няма прекупвачи?или те са балъци и го вземат през 3 4 посредника?

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Значи масло "Карфур" е по-голямо име от масло "КАСТРОЛ" - ненадминато!

 

Само да вметна, че от Мотобул (официалния вносител на Кастрол у нас, отскоро има още 1 официален вносител доколкото ми е известно) сигурно са големи глупаци - те вероятно имат най-голям оборот у нас, но явно са се прецакали и пазаруват на много кофти цени, щом не могат да смъкнат поне 50% от цената на дребно, та да са конкуретни поне на Кауфланд. Сигурно минават през 2-3ма търгаши на Симеон поръчките им към Кастрол.

 

Абе много вярващи имало тук - да не повярваш какви идеи им хрумват на някои.

 

Големите вериги - направо да си затварят обектите - стига - окрадохте народа! (абе нали било най-евтино по хипермаркетите - ама Ауто Плюс, Тех-ко, Ауто Хелп - това не са ли хипермаркети само за авточасти и консумативи или аз съм се объркал)

 

Айде, че егати в мислите ме вкарахте. Май ще минавам на Риванол, не Равенол - кво там беше.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...