kody Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) Проблема е следния: от около 10-на дни при стартиране на двигателя стартера не се завърта.При някои от опитите да запаля,се случваше и да завърти,но проблема се задълбочи и сега не реагира изобщо.При завъртане на контактния ключ се чува бензиновата помпа как работи.Имам и монтиран бутон за стартиране (монтирах го преди да си сменя клемореда)При даден контакт и натиснат бутон,отново стартера не завърта-чува се само бензиновата помпа.Факт е,че,като ме бутнаха и за няколко метра колата запали.Редуват се случаи ту да върти,ту да не върти Вчера смених стартера по препоръка на майсторите на службата ми,но проблема остана-не върти.Акумулатора е на 6 месеца и го елиминирам,като проблем,понеже го дозареждахме ,а също давахме ток от друг автомобил,но стартера и в този случай не въртеше. Помогнете ми с няколко предположения и идеи къде да търся проблема?! Алармата да не прави проблеми?...Или имобилайзера?...Аз се изчерпах,като варианти и познания...Поздрави ПП:Колата е Б4,АБК двигател ...има и газова уредба. Редактирано 19 Ноември 2010 от kody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) А бутона за стартиране играе ролята на последната степен на завъртане на ключа ли , защото аз имах същият проблем и много време разглобявах какво ли не и накрая проблема толкова се задълбочи , че за една седмица нито веднъж не запалих по нормалният начи и накрая смених патрона на контактният ключ и нещата се оправиха , но иначе започнаха точно като при теб , първо един път го направи тоя номер, после сигурно поне 2 седмици палеше без проблем и след това се почна все по-рядко и по-рядко!А този бутон защо си го монтирал?Иначе на контактният ключ се разваля обикновенно точно тази степен която е за запалването , иначе си има контакт и затова чуваш помпата! Но това лесно може да го провериш , като откачиш кабелите от контактният ключ и запалиш директно от тях! и ако е това поне е евтин и бърз вариант! Редактирано 19 Ноември 2010 от tomi4160 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 19 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Бутона го поставих преди време,понеже контактния ключ спря да работи.Давах на контакт + бутончето и палеше.Но преди година смених клемореда и бутона си е останал....но явно майстора не го е елиминирал,като е поставил новия клеморед.Та си мисля,че бутона подава сигнал за завъртането на стартера...Ужас-човек,като не е грамотен технически и приказва глупости :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir Tanev Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Бутона го поставих преди време,понеже контактния ключ спря да работи.Давах на контакт + бутончето и палеше.Но преди година смених клемореда и бутона си е останал....но явно майстора не го е елиминирал,като е поставил новия клеморед.Та си мисля,че бутона подава сигнал за завъртането на стартера...Ужас-човек,като не е грамотен технически и приказва глупости :-)Здравей колега, моят съвет е да свалиш стартера и да смениш четките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Опитай първо с друг бутон. Най лесно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Колега,имах подобен проблем преди време.Завъртам ключа и нищо,завъртам ключа и в последния момент го натискам навътре и тогава завърташе стартера.Но така изкара 1-2месеца и след това спря да пали.Реших да сменям клемореда,но за щастие първо го разглобих и видях,че има луфт м/у палеца на патрона и гнездото на клемореда.Уплътних го с хартия,но явно е било под напрежение и се счупи палчето.Така си купих нов патрон и три години нямам такъв проблем.Между другото повече от месец палех директно от клемореда,първо с контактния ключ после с една отверка. Опитай следното нещо:смъкни клемореда и с една отверка или подходяща пластинка опитай да стартираш,ако стане огледай хубаво гнездото на клемореда и палеца на патрона за износване.При мен беше износен палеца,имаше луфт и поради това не можеше да завърти до край клемореда.Прегледай си също четките на стартера ,бобината,кабелите и свръзките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badiuo Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Проблема е следния: от около 10-на дни при стартиране на двигателя стартера не се завърта.При някои от опитите да запаля,се случваше и да завърти,но проблема се задълбочи и сега не реагира изобщо.При завъртане на контактния ключ се чува бензиновата помпа как работи.Имам и монтиран бутон за стартиране (монтирах го преди да си сменя клемореда)При даден контакт и натиснат бутон,отново стартера не завърта-чува се само бензиновата помпа.Факт е,че,като ме бутнаха и за няколко метра колата запали.Редуват се случаи ту да върти,ту да не върти Вчера смених стартера по препоръка на майсторите на службата ми,но проблема остана-не върти.Акумулатора е на 6 месеца и го елиминирам,като проблем,понеже го дозареждахме ,а също давахме ток от друг автомобил,но стартера и в този случай не въртеше. Помогнете ми с няколко предположения и идеи къде да търся проблема?! Алармата да не прави проблеми?...Или имобилайзера?...Аз се изчерпах,като варианти и познания...Поздрави ПП:Колата е Б4,АБК двигател ...има и газова уредба.наистина пробвай първо с друг бутон,или без бутон като даваш каблите на късо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 Аз имах подобни драми с моята Б3, като ме не насочиха към шалтера. Tам някакви нагорели намотки, при което няма сила да отлепи и реално като врътна нямаше никаква реакция. Смениха го, уж се оправи,но по едно време пак спря да пали и това се случваше, когато е топло и колата е загряла. Пак сменяхме въпросния шалтер и в крайна сметка, проблема се оказа в калпави връзки по кабелите. Не съм разбирач, но четейки останах с впечатление, че май само въпросния шалтер ( включвател ) не е прегледан и евентуално кабеляците. Аз сега си паля с бутон, с директно свързани кабели и вече нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Темата е старичка, но да кажа и аз. Имах подобен проблем преди години. Лошото е че отказа да върти не ставаше винаги и обикновено като отидех при майстор си работеше. Оказа се една джиджавка (струваше 60-70 лв преди 6-7 години), която се намира под кората вляво на съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване