Jump to content

Надува маркучите на охладителната система


HeRo0o

Recommended Posts

Здравейте колеги.. от известно време имам проблем с охладителната система на колата та реших да се допитам до вас защото почно да ме дразни много това нещо и не мога да разбера от какво става така.. :rolleyes::D

Та проблема е че като запаля колата било то на бензин или на гас щото е и на двете от някъде нагнита въздух в охладителната система и маркучите и казанчето всичко се пълни с въздух и като отвъртя капачката на казанчето за антифриз излиза половината казанче да не и повече.. :D Според вас от какво може да се дължи това и може ли да се оправи и как.. Благодаря Ви много за отделеното време.. колата е Ауди Б4 АВТ мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура глава,друго не се сещам!

Може и газовата да ти прави проблем,по-точно изпарителя да вкарва газ!

Ходи на газ анализатор,да премерят антифриза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е от гарнитура на глава, ако мирише въздуха в казанчето на газ от изпарителя,

след колко време надува на ниски обороти т.н????????????????

Редактирано от ddpa76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на ниски обороти надува някъде до 2-3 мин 5 макс.. А като отвъртях капачката на казанчето не ми мирише на газ а на антифриз както си мирише той.. на друго не..

До преди малко я карах да загрее до 90 градуса със затворена капачка на място и след като я отвъртях излезе антифриз доста и въздух преди това след това я отвъртях капачката и я запалих отново да загрее до 90 но така и не стигна малко преди 90 започна да надига антифриза от казанчето докато почна да прелива.. загасих я и малко по малко започна да спада надоло като истиваше колата..

А от водната помпа на мен ли така ми се причува но издаваше някакъв шум постоянно шумолене някакво и все едно стърже на износен лагер.. възможно ли да е от нея и скъпа ли е смяната й?

Да попитам също гарнитурата на двигателя дали е скъпа тя и смяната й горе доло ремонта като цена ако знае някой и е запознат с това нещо.. Благодаря на всички :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на водната помпа - читава марка около 50 - 60 лв. ( има и по евтини разбира се но колко са читави ... ) . Гарнитура на главата + шлайфане на главата + труд + гумички на клапаните е някъде около 200 лв. , като половината от тях са за труд , така че цената може да варира в зависимост от това колко взима майстора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичките на клапаните са ми сменяни тази година.. гарнитурата и тя е сменяна но преди 4 години.. възможно ли да е отишла отново?

Редактирано от HeRo0o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по - принцип е възможно , но преди да я сменяш пак трябва да се убедиш , че със сигурност в нея е проблема .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как мога да разбера дали в нея е проблема? сЪжалявам че задавам толкова въпроси , но съм новак и много много не разбирам от тези неща :flipoff: :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм лош пророк, но на мен ми намирисва на скъсана гарнитура на главата в по-мекия вариант или спукана глава в по-тежкия.

Дано е нещо дребно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да ги земеря тези неща? само не казвайте София или някЪде по далече щото нямам вЪзможност да ида до там.. Около Пловдив или най- добре в Пазарджик да ме насочите може :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата година и аз ходих,да ми тестват гарнитурата,от пловдив съм но ходих в асеновград,там съм по доволен от обслужването.двигателя ми е същия.та какво направиха в сервиза.развиха ми свещите и ги надуха с компресор,като напълниха разшерителния съд до горе с вода,ако вземе да излизат мехури,значи е гарнитура на главата.взеха ми към 20 лева.И аз мисля че ти е отишла гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пък и да не е, вие го наплашихте набързо - може да е от термостата, може от помпата, може от капачката да е....

Не знам изпарителя ловато ли е и ако е, как му е водната мембрана ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може и нищо да и няма на колата, ако няма загуба на антифриз.... Нормално е да има налягане в системата, нормално е и като развиеш капачката на загрял мотор да изхвърли антифриза. Така мисля аз. Ако вече губи антифриз, трябва да се проверят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз моята съм я развивал на загрял двигател и се чу само леко едно "Сссс" и нищо не изхвърли - леко се качи нивото на антифриза в казанчето - сантиметър максимум ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бе и аз имам този проблем,само че мотора е АЦЕ.миналата година сменях гарнитура,повдигачи,клапани,гумички на клапаните.колата си върви без проблеми,но като развия капачката извира антифриза,но не го губи.само да вмъкна ,че колата няма газ :rolleyes: перката си включва,всичко си е нормално.та си мисля както каза ради,дали не е термостат?!?

Редактирано от telsho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коелга, аз да питам - когато капачката на антифриза е затворена, колата губи ли антифриз?

Ми когато капачката е затворена не губи антифриз от никъде..

а бе и аз имам този проблем,само че мотора е АЦЕ.миналата година сменях гарнитура,повдигачи,клапани,гумички на клапаните.колата си върви без проблеми,но като развия капачката извира антифриза,но не го губи.само да вмъкна ,че колата няма газ :bia: перката си включва,всичко си е нормално.та си мисля както каза ради,дали не е термостат?!?

Колега термостата е сменян и той миналото лято щото тогава не искаше да отваря и го сменихме та сега си отваря и всичко си е ок.. не губи антифриз от никъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз моята съм я развивал на загрял двигател и се чу само леко едно "Сссс" и нищо не изхвърли - леко се качи нивото на антифриза в казанчето - сантиметър максимум ...

Когато всичко е наред с мотора - това са правилните признаци - "ССССС" , леко пребълбукване и повишаване

на нивото с 1,5 - 2 см.

Ако казанчето прелива , парното ту се усилва ,ту намаля , антифриза е с ръждив цвят а пък е сменян сравнително

скоро - най добре в сервиз за анализ на газове в антифриза и проверка на клапаните в капачката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги и аз имам проблем с колата,наскоро смених гарнитурата на главата защото ми надуваше охладителната система колата стигаше до 100 градуса, перката се включваше някъде на около 97 градуса незнам дали е нормално,но след като смениха гарнитурите на двигателя карах колата и същия проблем пак загрява дори и при ниски температури на вън смених и термостата и пак същата работа,дайте някакъв съвет какво да правя колата я карам на газ,когато е студена и като я запаля на бензин първоначно не работят всички цилиндри защото има страшни вибрации след което се оправя при подаване на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на ниски обороти надува някъде до 2-3 мин 5 макс.. А като отвъртях капачката на казанчето не ми мирише на газ а на антифриз както си мирише той.. на друго не..

До преди малко я карах да загрее до 90 градуса със затворена капачка на място и след като я отвъртях излезе антифриз доста и въздух преди това след това я отвъртях капачката и я запалих отново да загрее до 90 но така и не стигна малко преди 90 започна да надига антифриза от казанчето докато почна да прелива.. загасих я и малко по малко започна да спада надоло като истиваше колата..

А от водната помпа на мен ли така ми се причува но издаваше някакъв шум постоянно шумолене някакво и все едно стърже на износен лагер.. възможно ли да е от нея и скъпа ли е смяната й?

Да попитам също гарнитурата на двигателя дали е скъпа тя и смяната й горе доло ремонта като цена ако знае някой и е запознат с това нещо.. Благодаря на всички :)

Колега защо не си смениш водната помпа първо явно там има износване , второ нормалмално е тия коли да са с малко по твърди маркучи , ако не ти губи антифриз карай си колата , а ако има проблем то ще си покаже я радиаторче на парно ще протече я съединение и това вече може да те насочи към главата.

Редактирано от LIVERPOOL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бе и аз имам този проблем,само че мотора е АЦЕ.миналата година сменях гарнитура,повдигачи,клапани,гумички на клапаните.колата си върви без проблеми,но като развия капачката извира антифриза,но не го губи.само да вмъкна ,че колата няма газ :flipoff: перката си включва,всичко си е нормално.та си мисля както каза ради,дали не е термостат?!?

Колега нормално е охладителната система на тая кола да има такова налягане , ако не ти прави проблеми колата карай смело и тва е , ако има нещо то ще си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега пробвай да дадеш малко аванс от делкото...обратно на часовниковата стрелка с ключ 13 се разхлабва делкото. Моята така се оправи.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...