HeRo0o Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Здравейте колеги.. от известно време имам проблем с охладителната система на колата та реших да се допитам до вас защото почно да ме дразни много това нещо и не мога да разбера от какво става така.. Та проблема е че като запаля колата било то на бензин или на гас щото е и на двете от някъде нагнита въздух в охладителната система и маркучите и казанчето всичко се пълни с въздух и като отвъртя капачката на казанчето за антифриз излиза половината казанче да не и повече.. Според вас от какво може да се дължи това и може ли да се оправи и как.. Благодаря Ви много за отделеното време.. колата е Ауди Б4 АВТ мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Гарнитура глава,друго не се сещам!Може и газовата да ти прави проблем,по-точно изпарителя да вкарва газ!Ходи на газ анализатор,да премерят антифриза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddpa76 Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) може да е от гарнитура на глава, ако мирише въздуха в казанчето на газ от изпарителя,след колко време надува на ниски обороти т.н???????????????? Редактирано 25 Ноември 2010 от ddpa76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeRo0o Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Ми на ниски обороти надува някъде до 2-3 мин 5 макс.. А като отвъртях капачката на казанчето не ми мирише на газ а на антифриз както си мирише той.. на друго не..До преди малко я карах да загрее до 90 градуса със затворена капачка на място и след като я отвъртях излезе антифриз доста и въздух преди това след това я отвъртях капачката и я запалих отново да загрее до 90 но така и не стигна малко преди 90 започна да надига антифриза от казанчето докато почна да прелива.. загасих я и малко по малко започна да спада надоло като истиваше колата.. А от водната помпа на мен ли така ми се причува но издаваше някакъв шум постоянно шумолене някакво и все едно стърже на износен лагер.. възможно ли да е от нея и скъпа ли е смяната й?Да попитам също гарнитурата на двигателя дали е скъпа тя и смяната й горе доло ремонта като цена ако знае някой и е запознат с това нещо.. Благодаря на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Цената на водната помпа - читава марка около 50 - 60 лв. ( има и по евтини разбира се но колко са читави ... ) . Гарнитура на главата + шлайфане на главата + труд + гумички на клапаните е някъде около 200 лв. , като половината от тях са за труд , така че цената може да варира в зависимост от това колко взима майстора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeRo0o Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) Гумичките на клапаните са ми сменяни тази година.. гарнитурата и тя е сменяна но преди 4 години.. възможно ли да е отишла отново? Редактирано 25 Ноември 2010 от HeRo0o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Ами по - принцип е възможно , но преди да я сменяш пак трябва да се убедиш , че със сигурност в нея е проблема . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeRo0o Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 И как мога да разбера дали в нея е проблема? сЪжалявам че задавам толкова въпроси , но съм новак и много много не разбирам от тези неща :flipoff: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Не искам да съм лош пророк, но на мен ми намирисва на скъсана гарнитура на главата в по-мекия вариант или спукана глава в по-тежкия.Дано е нещо дребно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusanov Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Моето мнение е да замериш компресията на двигателя и газанализатор на охлащаждата система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeRo0o Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Къде мога да ги земеря тези неща? само не казвайте София или някЪде по далече щото нямам вЪзможност да ида до там.. Около Пловдив или най- добре в Пазарджик да ме насочите може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 Коелга, аз да питам - когато капачката на антифриза е затворена, колата губи ли антифриз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xoorxe Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 миналата година и аз ходих,да ми тестват гарнитурата,от пловдив съм но ходих в асеновград,там съм по доволен от обслужването.двигателя ми е същия.та какво направиха в сервиза.развиха ми свещите и ги надуха с компресор,като напълниха разшерителния съд до горе с вода,ако вземе да излизат мехури,значи е гарнитура на главата.взеха ми към 20 лева.И аз мисля че ти е отишла гарнитурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 Може пък и да не е, вие го наплашихте набързо - може да е от термостата, може от помпата, може от капачката да е....Не знам изпарителя ловато ли е и ако е, как му е водната мембрана ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 То може и нищо да и няма на колата, ако няма загуба на антифриз.... Нормално е да има налягане в системата, нормално е и като развиеш капачката на загрял мотор да изхвърли антифриза. Така мисля аз. Ако вече губи антифриз, трябва да се проверят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 Ами аз моята съм я развивал на загрял двигател и се чу само леко едно "Сссс" и нищо не изхвърли - леко се качи нивото на антифриза в казанчето - сантиметър максимум ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 (Редактирано) а бе и аз имам този проблем,само че мотора е АЦЕ.миналата година сменях гарнитура,повдигачи,клапани,гумички на клапаните.колата си върви без проблеми,но като развия капачката извира антифриза,но не го губи.само да вмъкна ,че колата няма газ перката си включва,всичко си е нормално.та си мисля както каза ради,дали не е термостат?!? Редактирано 27 Ноември 2010 от telsho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeRo0o Публикувано 27 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 Коелга, аз да питам - когато капачката на антифриза е затворена, колата губи ли антифриз?Ми когато капачката е затворена не губи антифриз от никъде..а бе и аз имам този проблем,само че мотора е АЦЕ.миналата година сменях гарнитура,повдигачи,клапани,гумички на клапаните.колата си върви без проблеми,но като развия капачката извира антифриза,но не го губи.само да вмъкна ,че колата няма газ перката си включва,всичко си е нормално.та си мисля както каза ради,дали не е термостат?!?Колега термостата е сменян и той миналото лято щото тогава не искаше да отваря и го сменихме та сега си отваря и всичко си е ок.. не губи антифриз от никъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Ами аз моята съм я развивал на загрял двигател и се чу само леко едно "Сссс" и нищо не изхвърли - леко се качи нивото на антифриза в казанчето - сантиметър максимум ...Когато всичко е наред с мотора - това са правилните признаци - "ССССС" , леко пребълбукване и повишаванена нивото с 1,5 - 2 см.Ако казанчето прелива , парното ту се усилва ,ту намаля , антифриза е с ръждив цвят а пък е сменян сравнителноскоро - най добре в сервиз за анализ на газове в антифриза и проверка на клапаните в капачката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNK Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Колеги и аз имам проблем с колата,наскоро смених гарнитурата на главата защото ми надуваше охладителната система колата стигаше до 100 градуса, перката се включваше някъде на около 97 градуса незнам дали е нормално,но след като смениха гарнитурите на двигателя карах колата и същия проблем пак загрява дори и при ниски температури на вън смених и термостата и пак същата работа,дайте някакъв съвет какво да правя колата я карам на газ,когато е студена и като я запаля на бензин първоначно не работят всички цилиндри защото има страшни вибрации след което се оправя при подаване на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LIVERPOOL Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 (Редактирано) Ми на ниски обороти надува някъде до 2-3 мин 5 макс.. А като отвъртях капачката на казанчето не ми мирише на газ а на антифриз както си мирише той.. на друго не..До преди малко я карах да загрее до 90 градуса със затворена капачка на място и след като я отвъртях излезе антифриз доста и въздух преди това след това я отвъртях капачката и я запалих отново да загрее до 90 но така и не стигна малко преди 90 започна да надига антифриза от казанчето докато почна да прелива.. загасих я и малко по малко започна да спада надоло като истиваше колата.. А от водната помпа на мен ли така ми се причува но издаваше някакъв шум постоянно шумолене някакво и все едно стърже на износен лагер.. възможно ли да е от нея и скъпа ли е смяната й?Да попитам също гарнитурата на двигателя дали е скъпа тя и смяната й горе доло ремонта като цена ако знае някой и е запознат с това нещо.. Благодаря на всички Колега защо не си смениш водната помпа първо явно там има износване , второ нормалмално е тия коли да са с малко по твърди маркучи , ако не ти губи антифриз карай си колата , а ако има проблем то ще си покаже я радиаторче на парно ще протече я съединение и това вече може да те насочи към главата. Редактирано 11 Декември 2010 от LIVERPOOL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LIVERPOOL Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 а бе и аз имам този проблем,само че мотора е АЦЕ.миналата година сменях гарнитура,повдигачи,клапани,гумички на клапаните.колата си върви без проблеми,но като развия капачката извира антифриза,но не го губи.само да вмъкна ,че колата няма газ перката си включва,всичко си е нормално.та си мисля както каза ради,дали не е термостат?!?Колега нормално е охладителната система на тая кола да има такова налягане , ако не ти прави проблеми колата карай смело и тва е , ако има нещо то ще си покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarina Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Колега пробвай да дадеш малко аванс от делкото...обратно на часовниковата стрелка с ключ 13 се разхлабва делкото. Моята така се оправи.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts