mshbul Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) Здравейте,Гледах си центровката на АЕЛ и имам няколко въпроса към по-разбиращите колеги. 1. Защо ми играе графиката на TDI timing - между 60 и 70 градуса.на канал 4 също играе 3,8-5,2 градуса.2. Имам доста предварение, като се вижда - това какви негативи има за мотора? 3. Някой знае ли дали на канал 7 и в тайминга температурата на горивото се взима от един и същи датчик, защото при мен дава големи разлики и много високи стойности в графиката за тайминга. На канал 7 е реалистично показанието - 45-84 гр съм виждал. Редактирано 1 Декември 2010 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Здравейте,Гледах си центровката на АЕЛ и имам няколко въпроса към по-разбиращите колеги. 1. Защо ми играе графиката на TDI timing - между 60 и 70 градуса.на канал 4 също играе 3,8-5,2 градуса.2. Имам доста предварение, като се вижда - това какви негативи има за мотора? 3. Някой знае ли дали на канал 7 и в тайминга температурата на горивото се взима от един и същи датчик, защото при мен дава големи разлики и много високи стойности в графиката за тайминга. На канал 7 е реалистично показанието - 45-84 гр съм виждал.Нормално е, тайминга да играе в този диапазон, за мен, стойноста от 65 тайминг е най добрата за добро изгаряне на горивото, но при теб температурният датчик на горивото е за смяна, защото тези стойности които подава на ЕКУто, са неподходящи и затова центровката ти не е в границите на нормалното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Благодаря за съдействието.Обърна ли внимание, че на канал 7 дава реалистични стойности за температурата? Дали е същия датчик? Ако е същия значи е в ред.Освен това и на канал 4 има много предварение - като за студен двигател - само тогава очакваната стойност е близка до реалната, после вече очаваната става под 1.Аз и без това искам предварение, защото май не пали добре в студ. Но дали не се уврежда мотора така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 смени си темп. датчик на горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 смени си темп. датчик на горивото На канал 7 от този датчик ли взима стойност? Там е по-нормална стойността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) ... Редактирано 2 Декември 2010 от TaHkePa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 На канал 7 от този датчик ли взима стойност? Там е по-нормална стойността.Точно от този датчик взема стойноста, но датчикът ти е за смяна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mboho Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 аз си оправих предварението и ми зацепиха ремъка на нафтовата помпа както трябва и сега пали без проблем в студъ,двигателя е по-тих и тн и тн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 аз си оправих предварението и ми зацепиха ремъка на нафтовата помпа както трябва и сега пали без проблем в студъ,двигателя е по-тих и тн и тнНа колко тайминг е сега, защото 65 е много, изгаряло по-добре горивото дрън дрън, че и чипове се салага да прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 (Редактирано) Аз и от други хора съм чувал, че АЕЛ се слагал на по-голямо предварение от АФН.Освен това, ако приемем, че е 80 гр температурата на горивото си е под зелената линия. Редактирано 4 Февруари 2011 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 На колко тайминг е сега, защото 65 е много, изгаряло по-добре горивото дрън дрън, че и чипове се салага да правиКолега, ще те помоля като не разбираш от нещо да не се месиш и заблуждаваш хората... Това е доказано с години и ако искаш може да попиташ и други като ifidik например и да се образоваш, за да не подвеждаш хората... И ако можеш да помогнеш на някого го направи, а недей да сереш на хората по темите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 (Редактирано) Аз и от други хора съм чувал, че АЕЛ се слагал на по-голямо предварение от АФН.Освен това, ако приемем, че е 80 гр температурата на горивото си е под зелената линия.Аз затова те попитах на колко е сега, всички тди с роторна помпа когато се прекали с предварението се влошава работата на празен ход и паленето на студено, защото се променя продължителността на впръскване, дизелите без компютърно управление затова си дигат оборотите на празен ход при увеличаване на предварението до определена граница. Занимавам се с дизели много преди да се появят тези с компютърно управление. На 4-ти канал компютъра ти иска 0.7 BTDC това отговаря приблизително на средната линия от графиката. Най-добре е ако можеш от адаптация да дигнеш исканото предварение на 0.9 BTDC и получаванато предварение да е толкова това е перфектния вариянт за добра работа, добро изгаряне и за лесно палене. Редактирано 5 Февруари 2011 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 Тук са писали двама души. Този когото си питал не знае.Аз съм другият и съм писал, че моето е 65. Ти на колко смяташ, че трябва да е на АЕЛ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 (Редактирано) Тук са писали двама души. Този когото си питал не знае.Аз съм другият и съм писал, че моето е 65. Ти на колко смяташ, че трябва да е на АЕЛ?Зависи на каква температура на горивото гледаш на 140 някъде към 50, най-добре по средата между синята и зелената линия. Зависи и от други неща - налягане на отваряне на дюзи дали е колкото е фабрично и от помпата също. Редактирано 5 Февруари 2011 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 Зависи на каква температура на горивото гледаш на 140 някъде към 50, най-добре по средата между синята и зелената линия. Зависи и от други неща - налягане на отваряне на дюзи дали е колкото е фабрично и от помпата също.Това 140 по фаренхайт ли го броиш? Съмнявам се да е по фаренхайт, защото на същия екран температурата на антифриза е по целзий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Днес гледах 1 АФН.На екрана за центровка даваше температура на горивото - 101.Това ако са по фаренхайт са 38гр. по целзий.Веднага след това отидох на канал 7 и там беше не 38, а 26 гр.Това го пиша в продължение на съмненията ми, че тази стойност в графиката за центровката е температура по фаренхайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 30 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 Чеки да вдигнеме малко темата .Здр, колеги. Интересува ме до какви трябва да докарам стойноистите за да може да се каже, че центровката е правилна ?Моята помпа беше яко в предварение: След като мръднах помпата малко я докарах до: Нямам никаква идея тия стойности какво значат, моля за помощ. Кажете какво на кои канали да гледам и как се коригира.Колата: А6 АЕЛ '96.Благодарско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 (Редактирано) Така както си я направил (на синята линия) я дават по документ ...С повечко предварение ги правят чипосаните АЕЛ-и - на зелената линия или малко под нея Редактирано 30 Юли 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 30 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 Ами тя играеше и скачаше ту над зелената, ту падаша под червената. А това дето съм го "направил" стана от първия път и повече не съм пипал. Мога да я върна съвсем леко за да стане както казваш, но ме интересуваха стойностите по каналите какви трябва да са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 Аз смятам, че трябва още малко предварение. Да е така, че авансаторът да не се задейства при загрял двигател. Това значи да е към зелената линия. Но е по-добре да настройваш по канал 4 - гледаш да не мърда авансатора над 10 и да не ти е над 3 аванса. Съвсем по малко от време на време да мърда над 4,7%, което значи, че си на точната граница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 30 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 (Редактирано) Благодаря за съвета. Утре ще пробвам. ПС. Но как се коригират данните на 4ти канал? Редактирано 30 Юли 2012 от Blagoy Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 като мърдаш помпата се променят текущия аванс и положението на авансатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 Върнах помпата 0.1мм и се получи това:1000rpm sett. :1200rpm sett. :Може би не я "мърдам" правилно ? Аз отвивам 4те болта държащи помпата и действам. Четох, че може и зъбното колело да се мести за по-финна настройка, но маховика пречи. На него има 4 дупки, но не мога да видя зад тях какво има.За сега ще я карам така, все пак е по-добре от преди. Ако имате идеи...споделяйте.Благодаря за съветите ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 Дай още малко в същата посока така че авансаторът да падне под 10%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 (Редактирано) Дай още малко в същата посока така че авансаторът да падне под 10%.Цялата помпа или само колелото ?И така няма ли да се върне пак на предварение както беше ?A btw това на запален двг ли се прави ? Че аз досега го "целя" на изгасен двг. Редактирано 31 Юли 2012 от Blagoy Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване