drob4o Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) Е нали според G 052911A2 си е 75W80 пълна синтетика . Ти казваш, че е 75W90......Кое сега е вярното?G 052911A2 - това е каталожен номер на VW и съответният литраж като разфасовка.Не знам оригиналният каталожен номер на твоето масло какъв е, знам че нормата на производителя трябва да е VW 501 50 и 75W-90, API GL-4/GL-5, пълна синтетика. Поне на тези неща преди отговаряше най-добре Castrol TAF-X, с което съм и аз, който от години не се произвежда и има друг заместител Редактирано 30 Януари 2016 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 немски сайтове за....... по -специално за кастрола , нали са и малко националисти Кастрол не ми звучи много по немски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 (Редактирано) Отначало чета, че се е слагало 75W90 , след което се преминава на 75W80 ( на почти вс. ВАГ мех.кутии и до ден днешен ). Причината: затрудненото превключване на скоростите при темп. под 5градуса. Случайно или не някои марки масла с точно този визкозитет е и за стандарта G 052911A2 и др. , какъвто и се изисква за колата ми , а за 75W90-G 052145A2 и др. но не и G 052911A2 . Няма с такъв визкозитет този стандарт утвърден ( аз не намирам ) , не че няма стане, ще стане , но ще има проблеми първоначални на ниски температури ( принципно говоря ). След като се постопли маслото, изчезва като проблем . В топло време няма проблем ( както е и всъщност и при мен ) . Ще видим. Редактирано 31 Януари 2016 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Ами ако имаш време може да си направиш един опит с Равеньол 75W80. Но първо си набави ключ за пробката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Ключа го имам от години. Сега остава да поръчам маслото и ще го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 На каква марка се спря ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Точно това е сега дилемата. Но идващата седмица ще стане ясно кое точно ще е и ще споделя резултата . Нека първо ми кажат и малко цени пратил съм запитване едно друго и ще се комбинира с двиг.масло/филтри др. неща самата поръчка.П.п. Пропуснах да попитам за мнение, за тази добавка http://www.recambiosvictor.es/es/producto/tratauto-843654897133-aditivo-caja-cambios-cb133/ Редактирано 3 Февруари 2016 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Поръчал съм Равенол-а. Утре го чакам . Също и въпросната добавка. Ще пробвам първо само с маслото. При преценка добавям и добавката. Ще гледам да го сменя до края на тази седмица. Сега да има и -10 градуса студ и ще стане ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Добър избор!Доставчика за България е само един - от Горна Оряховица и не мисля,че с това масло има ментеливи истории. Хората са дистрибутори от дълги години на тази марка.Ще чакаме да споделиш резултат. Дано не си поръчал повече от 2л., заради нужните още 0,25л. над двата. Не е фатално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Три литра поръчах. Остана ми в акъла, че 5 скоростните куатро им трябва 2.75 л....да не съм в грешка? За преднячките- да, там съм сигурен че е 2.25 л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Смених го. Има промяна към по-добре. Но нека спадне малко надолу температурата , тогава ще си проличи на 100% . Мога само да кажа, че сега при студена кола от трета на втора при температура ( външна) около 8 градуса, с леко "замисляне" от около секунда и лек натиск по лоста, при скорост 50км/ч , се превключва на втора , като в този момент об. на мотора са ниските , т.е. 850 някъде. Без хъркане без странни шумове. Преди го не можеше . Както и да върви колата по наклон назад ( с около 10-15км/ч) и да включа първата. Сега е без проблем . Също и от втора на първа с около 10-15км/ч , с около сек."замисляне". При току що запалена кола разбира се . От първа на втора , дооста по-добре, при около 3к.об/мин на първа. Не посмях при по-високи обороти, все пак двигателя е току що запален Сега ако фане студ ще се разбере още по-добре . Не очаквам големи чудеса , колата е на годинки , износване едно друго си го има. Имам взети някои части , като синхронизаторите, муфата, вилката , зъбчатки и т.н. Подготвен съм , не съм решил, не съм ги сложил, нека ме "поубедят" тогава . Поне топла като е, нямам никакви грижи.Не съм слагал още добавката. Исках да пробвам първо така. После ...ще видим. Самото масло,което налях ( равенол-а) има малко странен мирис, различен от общоприетите диф масла. Бих го оприличил на миризма като на ...сусамово масло + найлон . На цвят е бледожълто . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Я да питам за задния диференциал какво е маслото последно. Всякакви мнения чета от 75/90 до 65/140(некви такива цифри ми нареди един маслар) ..... Също и от втора на първа с около 10-15км/ч , с около сек."замисляне". ....Това на първа в движение си е по-скоро майсторство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Ако ми говориш за междинната газ - знаем го като го направя така, влиза кат' нож в пудинг . Въпроса е без тая "техника". А за задния мост аз лично сложих ОЕ масло, при моя ремонт смяна на семеринг http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=152511&hl=. Принципно за А4 Б5 със заден мост 01H от Фукс е http://www.fuchslubricants.com/titan-sintopoid-fe-sae-75w-85 . Ще поровя малко и за него . Да видим кое ще е на другите фирми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 За задния диф има няколко предложения като стандарт/спецификация G052145A1 ( пълна синтетика 75w-85) , G052145A2 ( пълна синтетика 75W-90) , G052145S2 ( пълна синтетика 75W-90) . Трябва да е за хипоидни предавки и да отговаря ( или надвишава ) на тези ВАГ спецификации . Вече за повече подробности марки- чичко Гугъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Маи ще направя един експеримент и при мен. 75/80 ли взе? Редактирано 11 Февруари 2016 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 и добавката, която все още не е сложена . Ще покарам така малко , след това може и да я сложа ( една, другата е за френд ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 След повечко километри как са сутрин нещата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Както казах в предното си мнение, има доста подобрение, но чак драстично не е , засега се "отлага" смяната на синхронизаторите . Ако по някакъв повод смъкна скоростната ( примерно поради съединител ) , ще ги сменя. барабар с муфата и вилката. Тогава се надявам да се подобрят "драстично" нещата . Препоръчвам при проблеми в превключване на студена кола, като вариант да пробвате с такова по-тънко масло ( което си е всъщност и по стандарт за тази кутия ) .За добавката която купих, Тратауто за скор.кутии, засега ще се въздържа да я слагам. Забелязах една странна работа с нея. Направих тест. От остатъка масло ( 250мл от Равенола ) отлях малко и го смесих с част от добавката . Самата добавка е бистра , маслото също, но при смесването помътня цвета на маслото , при загряване леко на водна баня ( около 30-ина градуса ) цвета се избистри напълно . След оставяне навън- пак помътня , след известно време се видяха два слоя , на маслото и на добавката т.е. тя се отдели на дъното някак си . Не знам защо , според инфото уж не променя цвета, не прави утайки, смесва се с всички трансм. масла, самата тя е синтетична , ( маслото също ) . Засега чакам обаждане от представителя на Тратауто, уж обещаха да ми върнат ответ Та засега ...чакам ответ . И е много вероятно да отиде в кофата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 А пише ли какво съдържа тая добавка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 http://tratauto.com/bg/specialni_smazki_p.html#tratamiento_caja_cambios Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Т.е. може да е нещо от типа на уредите спестяващи ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Днес към обед се обадих повторно . Обясних ситуацията, не получих задоволителен отговор защо уж непроменящата цвят добавка предизвика помътняване ( цвят на замръзнала нафта) и защо се разслоява след престой в бутилката ( масло + добавка ) . В разговора се включиха още лица, предполагам по-компетентни На два пъти ме питаха къде съм смесил добавката , обеснявам пак , и пак . Уж щяха да се обръщат към производителя за ответ....В крайна сметка се оказа май в мен проблема, че не съм я сложил директно в скоростната и че съм смесил масло и добавка извън кутията?! Странна логика ...нали... Извиних се културно и затворих телефона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 T.e. като им нямаш доверие да си гледаш работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Така, днес и аз налях от Равеньола. Първите ми впечатления са повече от положителни, превключването на ниските предавки е доста по-леко сравнение с преди. Ще видим как ще е сутрин при по-студено време.Иначе ето какво извадих след 1 година експлоатация с Кастрол Синтранс ...... 75W90, а беше прозрачно леко жълтеникаво: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Интересно. Да си наливал някаква добавка на графитена основа? Доста тъмно стои. Не го хвърляй, остави го да стои така поне месец без да разклащаш тубата, после внимателно наведи бутилката и огледай дъното за златисти отлагания.Аз продължавам да трупам добри впечатления от по-рядкото масло. Вече съм изминал почти 3к.км . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване