toshkov81 Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Здравейте на всички тук. Първо искам да ве честитя новата година, и да ви похваля за прекрасния форум.От скоро съм собственик на ауди а6 с5 1999 1.9 тди 110 к.с.значи въпросчетата на който не успях да открия отговор с търсачката на форума са три:1 Имам VAG_COM и ELM327 джаджи. как мога да адаптирам климатроника зада спре да мига в началото. всичко си му работи идеално, затова мисля че иска адаптация.2 разбрах че може да се направи РЕМАП на софта на еку-то зада се вдигне въртящия момент и конете. може ли това да стане с машинките който имам и как?3 има ли таблица с кодове за климатроника като на старите а6ци. моя е двузонов и доколкото разбирам май се чете само с ваг.Благодаря предварително на всички който могат да ми помогнат по някакъв начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 (Редактирано) За 3-та точка: Климатроника показва около 60-70 кода, но таблица с кодовете до сега така и не се намери. Аз с налучкване съм намерил няколко показания:18 и 19 оборотомер и скоростомер, или беше обратното57 и 58 температура на антифриза (тва вече е полезно). Между двете стойности има малка разлика при студена кола, но после стават еднакви.За влизане в кодовете:"Включване на бордовите диагностични кодове:Натиснете и задръжте бутона за циркулация на въздуха в купето и след тованатиснете бутона за обдухване на предното стъкло (стрелката нагоре). Надисплея се изписва “1с” . Чрез натискане на бутоните за увеличаване (“+”) инамаляване (“-“) на температурата изберете желания номер на канал. След тованатиснете бутона за циркулация на въздуха в купето отново. Съответнатастойност се изписва на дисплея. Натиснете отново бутоните за увеличаване(“+”) и намаляване (“-“) на температурата за да изберете друг номер на канал.За излизане от режим на диагностика натиснете повторно едновременно бутоназа циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата завъздуха към предното стъкло." Редактирано 13 Януари 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Честито за колата и моята е същата,какъв ти е кода на мотора,AFN ili AVG ?Oт 1 година вече я карам и много се колебая ,чип или ремап да направя.Изчисти климатроника от грешки и виж дали няма да се оправи .Акоси от София може да сравниш параметрите с моя климатроник и не самоза него .Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milko G Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Здравейте, ето ви таблица на кодовете на климатроникаWell I found this on a German page but its slightly differnt on U.S. models...I think1. System error2. Actual value feeler virtually3. Actual value interior feeler console4. Actual value outside temperature - feeler wasserkasten5. Actual value outside temperature - feeler bumper6. Actual value blowing out feeler floor space7. Actual value blowing out feeler man Anstroemer8. Display check9. Actual digital value acknowledging potentiometer temperature flap10. Target digital value temperature flap11. Actual digital value acknowledging potentiometer A/C flap12. Target digital value A/C flap13. Actual digital value acknowledging potentiometer Fuss/Def flap14. Target digital value Fuss/Def flap15. Actual digital value acknowledging potentiometer ram air flap16. Target digital value ram air flap17. Driving speed (km/h)18. Actual value of the blower tension (volt)19. Desired value of the blower tension (volt)20. Actual value of the compressor/on-board tension (volt)21. Number of low-voltage events(not volatilely)22. Switching status of the high pressure switch23. Number of high pressure events (volatile)24. Number of high pressure events (not volatile)25. A/D value kickdown switch26. A/D value hot light27. Engine speed28. Compressor number of revolutions29. Coding30. Software-Version31. Software index32. Potentiometer error counter temperature flap33. Potentiometer error counter A/C flap34. Potentiometer error counter Fuss/Def flap35. Potentiometer error counter ram air flap36. Temperature flap notice cold37. Temperature flap notice warm38. A/C flap notice closed39. A/C flap notice opened40. Fuss/Def flap notice Def41. Fuss/Def flap notice foot42. Ram air flap notice up43. Ram air flap notice too44. Operating cycle counter45. Interior temperature counted (Ninc) dig46. Outside temperature filtered (°C)47. Outside temperature not filtered (°C)48. ECOR49. Coolant temperature50. Service life in min51. Engine temperature °C52. Compressor switching off conditions53. Announcement more actively el. Exits:Compressor/circulating air valve/water valve54. Rule index55. Outside temperature °C56. Interior feeler virtually °C57. Interior feeler console °C58. Temperature wasserkasten °C59. Temperature bumper °C60. Blowing out feeler floor space °C61. Blowing out feeler man Anstroemer °C62. Sun intensity W/m-163. Sun intensity filtered W/m-164. Delta exhaust rise65. Delta A/C Klappenverschiebung66. Time constant/1.6 seconds67. Cold weather starting correction68. Maximum correcting variable for i and p-portion69. Actual value blowing out feeler foot (cnts)70. Desired value blowing out feeler foot (cnts)71. Deviation (Epsilon)72. Portion (+ heat/- cool) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Здравейте, ето ви таблица на кодовете на климатроникаWell I found this on a German page but its slightly differnt on U.S. models...I think1. System error2. Actual value feeler virtually3. Actual value interior feeler console4. Actual value outside temperature - feeler wasserkasten5. Actual value outside temperature - feeler bumper6. Actual value blowing out feeler floor space7. Actual value blowing out feeler man Anstroemer8. Display check9. Actual digital value acknowledging potentiometer temperature flap10. Target digital value temperature flap11. Actual digital value acknowledging potentiometer A/C flap12. Target digital value A/C flap13. Actual digital value acknowledging potentiometer Fuss/Def flap14. Target digital value Fuss/Def flap15. Actual digital value acknowledging potentiometer ram air flap16. Target digital value ram air flap17. Driving speed (km/h)18. Actual value of the blower tension (volt)19. Desired value of the blower tension (volt)20. Actual value of the compressor/on-board tension (volt)21. Number of low-voltage events(not volatilely)22. Switching status of the high pressure switch23. Number of high pressure events (volatile)24. Number of high pressure events (not volatile)25. A/D value kickdown switch26. A/D value hot light27. Engine speed28. Compressor number of revolutions29. Coding30. Software-Version31. Software index32. Potentiometer error counter temperature flap33. Potentiometer error counter A/C flap34. Potentiometer error counter Fuss/Def flap35. Potentiometer error counter ram air flap36. Temperature flap notice cold37. Temperature flap notice warm38. A/C flap notice closed39. A/C flap notice opened40. Fuss/Def flap notice Def41. Fuss/Def flap notice foot42. Ram air flap notice up43. Ram air flap notice too44. Operating cycle counter45. Interior temperature counted (Ninc) dig46. Outside temperature filtered (°C)47. Outside temperature not filtered (°C)48. ECOR49. Coolant temperature50. Service life in min51. Engine temperature °C52. Compressor switching off conditions53. Announcement more actively el. Exits:Compressor/circulating air valve/water valve54. Rule index55. Outside temperature °C56. Interior feeler virtually °C57. Interior feeler console °C58. Temperature wasserkasten °C59. Temperature bumper °C60. Blowing out feeler floor space °C61. Blowing out feeler man Anstroemer °C62. Sun intensity W/m-163. Sun intensity filtered W/m-164. Delta exhaust rise65. Delta A/C Klappenverschiebung66. Time constant/1.6 seconds67. Cold weather starting correction68. Maximum correcting variable for i and p-portion69. Actual value blowing out feeler foot (cnts)70. Desired value blowing out feeler foot (cnts)71. Deviation (Epsilon)72. Portion (+ heat/- cool)благодаря много колега, точно това търсех. а каква е разликата в кодовете на двигатела който е написал колегата по-горе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 (Редактирано) Не са тва кодовете, не го лъжи, тия ги има навсякъде в нета, ама те са за A4 и A6 до 97г. Човека пита за C5. Редактирано 13 Януари 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 имам нов проблем ваг кома ми разчита грешките на климатроника но когато тръгна да ги чистя ми изписваtoo many comunication errors и че неможе да продължи. всички други модули в колата си чистя грешките, само на климата не искапомогнете ако можете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Виж дали някой не е чоплил по климатроника. Извади го навън и виж дали всички букси отзад са включени добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 темата е за триене, просто кабела на ваг-кома е бил прекалено дълъг и не е разчитало добре климата. Съвет към всички тук, никога не удължавайте усб кабела с още един зада стигне до компа, доста неща спря да ги чете при тази интервенция. Щом махнах допълнителния кабел и всичко заспа. Благодаря на колегите който помогноха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Да я изтупам малко тая тема, с един въпрос. Жоро е писал в един от коментарите, че като опита да изтрие грешките му изписва too many comunication errors. При мен това го изписва при опит да прочете самия модул на климатроника през VAG COM. Преди време не беше така, прочиташе го, показваше някакви грешки, но така и не ги изтрих. Преди няколко седмици сменях крушките на климатроника и го разкачах, тогава презапоих студените спойки, защото дисплея не работеше и при следващото закачане на VAGCom забелязах, че не иска да го разчете. Не знам дали това е проблема или друго и дали и от преди това не е проблема. Но мога ли да го оправя някак си и как? Кабелът е същият, работи си коректно с всичко останало и не ми прави проблем с другите модули. Самият климатроник е от старите, първите преди 97г. Колата е А4 АФН от 1996г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 7 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 дам значи открих че това се случва след дълга употреба на кабела, и не иска да влезе само в климатроника. незнам но много често ми се случва, и винаги когато купя нов кабел и пробвам и си работи нормално, после като минат няколко месеца и пробвам пак и не иска да се върже само с климатроника. незнам защо е така но е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Моя кабел също не може да чете климатроника и ми изписва същото съобщение. Като го закача на тези с "черните букси" и VCDS и го чете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 хмм... интересна работа, явно китайците са така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 По-скоро зависи от модела на кабела. По-евтините са на стария стандарт и не могат да четат част от протоколите. Гледал съм в нета че ако се разровиш в настройките може да се принуди да чете и климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Е па знам ли. В началото четеше климатроника моя кабел, сега неще. Аз помислих, че климатроника се е бъгнал. При мен има един проблем с самия климатроник и клапите вероятно. Когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло, започва да духа с пълна сила през отвора отгоре под самия прозорец, но ми духа и в краката. Това нормално ли е, или трябва да се адаптира нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanov65 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 (Редактирано) Когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло, започва да духа с пълна сила през отвора отгоре под самия прозорец, но ми духа и в краката. Това нормално ли е, или трябва да се адаптира нещо? колега и при мен е така ,макар че никога не е давал грешки и си работи безупречно. Редактирано 12 Май 2013 от stefanov65 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 Благодаря за отговора колега. Зимно време не съм имал проблем с парното. Натискайки въпросния бутон, прозореца се размразява сравнително бързо и всичко е наред. Но сега ми направи впечатление, че духа и към краката и се чудех нормално ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 (Редактирано) не мисля, че 57 и 58 канал е температурата на антифриза - по ваг-ком "-3гр." по кодове от климатроника "+30гр.", явно е нещо друго ? или скалата е направена да започва от 30гр.. Редактирано 14 Февруари 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlin666 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 здравейте,аз съм с ауди 2.4 98г и имам следния проблем като запаля и климатроника почва да мига и си духа на където си иска ,а за задните седалки вобще не духа .разбрах, че трябва да се адаптира но не намирам кодове след 97г ,друго не ме интересува само да наглася да духа на където трябва и да не мига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Понеже и аз се бях заблудил и даже малко попритеснил от показанията на климатроника ( понеже горе-посочените кодове явно не са за моята кола )... Та взех и се разрових за тези кодове и намерих такива, които отговарят за моята кола ( ц5 1.8т 98г) . Ще ги копирам по-доло, понеже може да са полезни на някой колеги . Малко сякаш са поомешили езиците , но го копирам без редакция и смятам,че смисъла им общо взето се хваща. Аз се бях заблудил по 49 канал , понеже навсякъде се говореше.че той показвал температура на антифриза, а при мен все си показва 13. С тези кодове разгадах мистерията . Поздрави ! 0 System error, see separate table (system error, see separate table for codes)1 nominal value of the fan voltage (V)2 actual value of the fan voltage (V)3 setpoint Defklappe4 Skalierter setpoint Defklappe5 Skalierter actual Defklappe6 setpoint Feet / Mananstr?¶mer flap7 Skalierter setpoint Feet / Mananstr?¶mer flap8 Skalierter actual Feet / Mananstr?¶mer flap9 setpoint air dam / Umluftklappe10 Skalierter setpoint air dam / Umluftklappe11 Skalierter congestion actual air / Umluftklappe12 setpoint temperature left flap13 Skalierter setpoint temperature left flap14 Skalierter actual temperature left flap15 setpoint temperature right flap16 Skalierter setpoint temperature right flap17 Skalierter actual temperature right flap18 Fahrgeschwindgikeit (km / h) <--- speed in km / h19 engine speed (10 rpm) <--- rpm20 software version <---21 Audi indexing software22 Hella indexing software23 coding24 Digital value outside temperature sensor Stossstange in cnts25 outdoor temperature sensor Stossstange in ?° C26 digital value outside temperature sensor water tank in cnts27 outdoor temperature sensor water tank in ?° C28 for display outside temperature in ?° C29 for compressor outside temperature in ?° C30 rules for outside temperature in ?° C31 Relation sun li / re / re / li32 sun-filtered sensor left 10 W / m33 sun-filtered right sensor 10 W / m34 solar sensor left unfiltered 10 W / m35 solar sensor right unfiltered 10 W / m36 Digital setpoint value reduction as f (solar intensity, outdoor temperature)37 Ausblastemperaturabsenkung left f (Sonnenintesit?¤t li / re) in 0.5 K38 Ausblastemperaturabsenkung right f (Sonnenintesit?¤t li / re) in 0.5 K39 digital value outlet man left cnts40 outlet man left in ?° C41 digital value outlet right man cnts42 outlet right man in ?° C43 digital value left foot outlet cnts44 outlet left foot in ?° C45 digital value right foot outlet cnts46 outlet right foot in ?° C47 board voltage (terminal 15) in volts48 meters for Abschaltvorg?¤nge terminal 87a49 Kompresor Abschaltbedingungen-- 0 compressor runs-- 1 non-high-pressure events> 120-- 2 high-pressure event-- 3 high-pressure transient events> 30-- 4-- 5 Freonverlust-- 6-- 7 tension of the magnetic clutch <9.5 V-- 8 118 ?° C-- 9 bi-directional interface engine-- 10 tension of the magnetic clutch <10.8 V-- 11 engine speed> 6000 rpm-- 12-- 13 ECON-- 14 OFF-- 15 outside temperature <-2 ?° C-- 16 engine is - U <200 rpm-- 17 both external sensor defective-- 18 actuator diagnosis-- 19-- 20 high-speed low-load50 RCN left delayed51 RCN right delayed52 RCN left unverz?¶gert53 RCN right unverz?¶gertIf left 54 outlet55 Should the right outlet56 life57 Calculated coolant temperature in ?° C58 coolant temperature of the combined instrument in ?° C59 pull-down bit60 bit cold start61 Interrupted cold start (bit)62 Zuheizer Abschaltbedingungen-- 0 runs Zuheizer-- 1 outside temperature> 5 ?° C-- 2 Sollausblastemperatur left and right <50 ?°-- 3 setpoint temperature door left and right>-- 4 Sollausblastemperatur left and right <42 ?°-- 5 Econ or actively Off-- 6 setpoint temperature door left and right>63 digital value solar sensor in the left unfiltered cnts64 Digital value solar sensor in quite unfiltered cnts65 Epsilon inside66 innentemp_filt67 rolling Kompresorabschaltbedingungen (1xx current)68-meter driving cycle69 epsilon_ausblas_li70 epsilon_ausblas_re71 rcn_filterzeit72 initial value coolant temperature of the combined instrument +40 ?° C73 non-high-pressure events74 i_anteil_li_xuc - 12875 i_anteil_lre_xuc - 12876 high-pressure transient eventsIdle 77 active filtering78 Timer Idle filtering value * 50ms (motor Temp 1)79 filter time for internal filter value * 12sec (motor Temp 2)80 key number used for operating modes and set temperature81 key point to 1.3 seconds after power-onCorrected 82 key number (10 times correctly receiving) Редактирано 17 Февруари 2015 от Str.AhiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Здравейте колеги, от скоро съм собственик на ауди а6 ц5 1.9 тди афн мотор. Имам следния проблем с климатроника, когато стартирам колата климатроника почва да мига за определено време и след това спира. Какво означава това. Не намирам никаква информация за ауди а6 ц5 по форумите. Благодаря предварително на колегите които ще се включат. и още малко информация. когато натисна бутоните за диагностиката от лява изписва 9 а от дясно 12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Това мигане показва че имаш проблем някъде,най добре я закачи за грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Благодаря колега, това е първото нещо което ще направя по колата. Само да добавя, че от въздуховодите към задните седалки не духа изобщо след като съм натиснал бутона на управлението. и като че ли няма достатачно френо за охлаждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Колега.....зима дойде пускай топлото а не студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Пускам топлото разбора се. Просто споделя наблюдениети на колата от преди месец и малко като я купих. Някой за проблема че не духат въздуховодите към задните седалки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване