Jump to content

Обезвъздушаване на А4 Б6


CheFolino

Recommended Posts

здравейте колеги ,

преди 2 дни вкарах колата за смяна на ремъци , ролки .. източи се антифриза ... и се почна с проблемите . преди това колата имаше парно , а сега само като е на по високи обороти . освен това нещо ме притеснява , като отворя капачката на казанчето нивото на антифриза в него постоянно варира нагоре надолу при запален двигател ,дори на място като загрее и излиза извън казанчето , сякаш завира . антифриза беше източен през датчика отдолу . искам да поясня ,че колата не прегрява , по таблото си забива на 90 градуса и си стои там. но има парно само на по високи обороти , на място си духа студено. днес направих една процедура с цел обезвъздушаване , но явно не проработи . отвих винтчето с шестограм което е на тръбата след големият маркуч отгоре на двигателя , запазих колата да работи , излизаха някакви балончета и след това започна да тече антифриз . след това развих скобата на изходящият маркуч от парното , изкарах маркуча , но дори при работещ двигател течност не излизаше в началото . този маркуч има дупка отгоре , вкарах маркуча обратно до нивото на дупката , казах на баща ми да дава газ и така докато от дупчицата не потече антифриз . след това завинтих скобата обратно . но нещата не се оправиха , в разширителният съд нивото на антифриза продължи да се люшка нагоре надолу и все едно кипва по някое време като изхвърля доволно количество антифриз . процеса по обезвъздушаване имам спомен че го четох в някаква тема миналата година тук във форума , но сега не мога да намеря точната тема . кажете ми греша ли някъде ? можеби е грешка ,че двигателя работи докато извършвам процедурите . на спрял двигател ли се правят ? някой можели с 2-3 изречения да ми подреди какво трябва да направя . поздрави и мерси предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с 1.8Т ли беше?

Около всмукателните колектори трябва да има една тръба по която тече охладителната течност.

На нея трябва да има пробка. Оттам се обезвъздушава.

Имаш някъде въздух.

А би трябвало сама да се обезвъздуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audi-a4.5go.ru/html/3_1_3.htm Може и да ти помогне това ,но ако я оставиш сама да изкара въздуха ,тя има клапан който отваря при налягане над 1,75 атм доколкото си спомням и вакум над 0,6 затова капачката трябва да е завита.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм спец от обевъздушаването на Б6 ;)

Както колегата Ти каза имаш пробка около тръбите( при Б6 2.0 е така, че сваляш пластмасата със логото и обема на двигателя и имаш метална тръба със болт 6-то грам).

Отвиваш болта( но не до края, а да речем 2-3 оборота от изваждането му) след това отваряш кората на акумулатора, и од дясната му страна имаш два маркуча, един под друг, които влизат в купето( в радиаторчето на парното), горният има малка дупка.

С клещи сваляш скобата и издърпваш, маркуча така че да е на тръбата, а дупката да няма контакт с тръбата( маркуча се изважда с доста мерак, и най-добре на студен двигател, защото тръбата е алуминиева и се разширява от топлината).

Следващия етап или да отвиеш казанчето със течност и да го повдигнеш над нивото на маркуча и болта( това са скачени съдове), или да му сложиш бутилка, така че течноста да може да се качи по бутилката( има опасност да не го оплътниш хубаво и става мазало).

Аз лично паля колата, за да загрее и да ми отвори термостата, за да има течност на всякъде.

След известно време, започва да излиза течност или от болта или от дупката на маркуча. Ако започне от болта затягаш болта, ако от дупката вкарваш маркуча до край и слагаш скобата. След секунди започва да изтича от другото место, и отново или затягаш или слагаш. Гасиш колата и връщаш казанчето на място.

И се радваш на топличко :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май се получи :2gunsfiring_v1: мерси много :D направих варианта с тръбата , ама то става и просто като повдигнеш казанчето по високо и някой да ти помага . на студена кола . определено имаше въздух в системата, понеже в началото не течеше нито от пробката , нито от дупката на маркуча :) и като знам ,че миналата година за това ми взеха 30лв ... тъп съм бил да не питам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

  Да повдигна темата отново. Имам проблем с парното в колата. Двигателя е 1,9 (AWX) Сменях термостат, продухвах и прочиствах с препарат радиатора за парното. Изглеждаше наред, което разбита се не означава, че не е проблема в него. Снощи се опитах да обезвъздуша системата. Махнах скобата и издърпах горното маркуче (което е под чистачките). Дотолкова,  че маркуча си стоеше на алуминиевата тръбичка, но дупчицата на него да няма контакт с тръбичката. Оглеждах, но не намерих другото място, което се използва също за обезвъздушаване. Доколкото разбрах е шестограм на маркуч влизащ в двигателя. Е гледах, но никъде не намерих болт, шестограм или нещо подобно да е свързано с тръба за двигателя или за водния радиатор. Повдигнах казанчето да е малко по-високо. Запалих колата. След време стигнах 90градуса, но нищо не излизаше от дупката на маркуча освен едвам доловима лека пара. Общо взето нищо не направих. Парното спрямо преди да смемя термостата и да прочиста радиаторчето е едвам-едвам по-добре, но изобщо не е това, което трябва да е. Незнам дали така трябва да е, но маркуча, в който е термостатаи влиза в двигателя, дори и на 90 градуса си беше много студен. Ако някой колега има идея какво да правя от тук нататък, нека сподели. Ако някой е имал такъв или подобен проблем и го е разрешил, нека сподели в кой сервиз са успяли да му помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

При загрят двигател отварям капачката и периодично излизат балончета при студен двигател ги няма 

Има силно парно 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...