Todir Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Дясното ми огледало не грееше от както съм купил колата, но преди няколко дена си нямах работа и реших да го сваля да видя какъв е случая - ток ли не стига до него или е изгорял реотана. Като го свалих се оказа, че не е нито едно от двете. Огледалото явно не е оригинално а е сменяно по някое време с диво менте. Та принципно между двата пина нямаше връзка и първоначално реших, че е изгорял реотана и понеже имах надежда реотана да е прекъснал на поправимо място реших да разлепя пластмасата и да видя нагревателя. Оказа се, че нагревателя е здрав, но пистите, които тръгват от двата пина просто никъде не са свързани една с друга. Намерих им краищата свършващи в нищото и ги съединих с един проводник. Резултата беше 10 ома съпротивление и огледалото загря. Викам всичко е ОК. Да ама не, сега огледалото грее нон стоп като съм на контакт без значение околната температура. Явно на оригиналните огледала там има свързана термопластина за да ги пуска само като температурите паднат под определените(5С мисля беше, поне другото там някъде почва да грее). Та след всички тия обяснения въпросът ми е някой има ли идея от къде може да се намери термопластина на толкова ниска температура? Аз намерих на 50С най-малко. И ако на някой му идва друга идея как може да се оправи ще съм благодарен да я сподели За момента няма драма понеже рядко е над 5С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Колега подгряването на огледала става чрез натискане на бутона, на задния прозорец и тогава се пуска и на огледалата прегледай си инсталацията а до колкото за другото огледало прочети тая тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=6336&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B3%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 (Редактирано) Най-лесното и евтино решение/няма да ти струва нищо/ е да направиш огледалото да се пуска ръчно от бутона за подгряване на задното стъкло,както е направено заводски при Б3,Б4 и първите Б5.Сваляш си жабката и намираш кабелите на огледалото на мястото където те влизат в купето през гумения маншон на колонката/хващат се лесно,защото те са отделно от инсталацията на ел.стъклата/.Прекъсваш плюсовия кабел на подгряването и с помощта на парче кабел със същото сечение го прекарваш до бутона за пускане на нагревателя на задното стъкло.Там измерваш на кое краче се появява "+12V" при кола на контакт и натиснат бутон и на него свързваш кабела.Така подгряването на това огледало ще ти работи винаги,когато си пуснал и подгряването на задния прозорец. Редактирано 20 Януари 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Оригиналните огледала грят винаги,без влияние от външната температура,на тях има термо дачик които ги включва/излкючва когато достигнат определена температура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 20 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Тодор_1 при мен са автоматични и нямат нищо общо с подгрева на задното стъкло. Имам постоянни 12В и към двете огледала. Чел съм темите от фолксваген форума jordanik мислех го този вариант. Може така да го направя, но първо ще пробвам да го направя автоматично както си е било ако може. Принципно има аргументи за и против и двата начина на включване и не съм много сигурен кое ме кефи повече.gesev не е така. Преди малко пак пипнах огледалата и шофьорското беше съвсем студено а дясното загряно. Температурата според таблото беше 7,5C. Ако нагряваха винаги и лятото щяха да греят а те не го правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 поне на B5 e така,почти съм сигурен и че и при Б6 е същото ами ако лятото ти се запотят огледалата в по влажно време(случвало ми се е )кво правим .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 20 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Аз съм с Б5 1997-а. Системата е против заскрежаване не да суши капки и запотени огледала. Това е единия от аргументите за включване от копчето за подгрев на задния прозорец. Никога не ми е топлило огледалото през лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 (Редактирано) ауди А4 Б5 на 100 процента е както ти казах,затова и е толкова 4есто срещан проблем с огледалатавиж ел схемата Редактирано 20 Януари 2011 от gesev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Колега, огледалата подгряват сами при температура под 5 градуса, обеден съм в това което казвам!!!!Колега Todir, аз направих точно както и ти запоих двата края, но не е това решението, така постоянно грее, без значение каква е тепературата навън, и след седмица огледалото се пукна от високата температура!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Моите от лятото греят постоянно и за всеки случай бях изключил бушона, а декември като застудя си го върнах. Не е решение, ама не съм се занимал сериозно още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Някой ако има счупено оригинално огледало да му направи дисекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Те не греят много силно. Съвсем слабо се усеща на допир. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 (Редактирано) Те не греят много силно. Съвсем слабо се усеща на допир.Да бе да - яла да видиш моето - може яйца да метнем докато ни замръзват чушките навън ... Редактирано 25 Януари 2011 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Така ще се опържи и то накрая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Греее си, мани ти да не грее. Щом лятото установих, че колата има подгрев след като се заиграх да видя дали и бацат релтаните на задния джам и пипнах огледалото а пък зимата се стреснах като ги видях как пушат, щото бях забравил, че се греят. На допир и лятото си парят, така че не е никак слабо според мен! Е да, държа си ръката отгоре им ама все пак е яко топло И подгрева върши добра работа дори и за пресушаване на капки отново лично пробвано при това за съвсем кратък период от време, така че не е никак лошо да можеш да си го пуснеш като ти е кеф. Ама па и оригиналното си е оригинално... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 (Редактирано) Някой ако има счупено оригинално огледало да му направи дисекция Ето го моето,оригинално,бяха се окислили връзките към термо-реленцето.Запоих ги ,след това тест във фризера.....към 8-10 градуса изключва и прекъсва веригата,но не помня колко беше съпротивлението на реотана. Редактирано 26 Януари 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Значи gesev има право и греят постоянно ограничени с термостат на 25С. И все пак това не отговаря на поведението на другото ми огледало, което просто спира да грее при 6-7С. Може би ще го сваля да погледна дали и то има такъв термостат.Благодаря за снимките Калине Сега порових малко в нета и намерих такъв термостат на 17С http://www.tpetrov.com/search.php?prod=%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82+17C+NC Ще проверя днеска в няколко магазина, но се съмнявам да намеря на 25С. Смятате ли, че 17С е достатъчно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Имай предвид,че самото стъкло ще се напича на повече от 17С понеже "чувствителната" част на термо-реленцето,термостата,няма значение е отпред челно,този алуминиевия "пръстен",а той не се допира директно върху плаката с реотана,а между него и плаката има "двойнолепящо,което според мен,малко или много изолира "датчика". Според мен тези 17С ще са повече от достатъчни. Все пак ако го правиш снимай,мисля че няма да е излишна такава тема в "Направи си сам" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 Днес се занимавах с подгряването на огледалата и на пръскалките и след кратки интервенции имам 12V и на двете места, но ми прави впечатление, че след 10-тина минути работа огледалото не беше топло на пипан, това нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 5 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 Бързо загряват огледалата. След 1 минута трябва да са топли. Премери ли реотаните дали не са прекъснали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 Не не са прекъснати, но искам да попитам какво съпротивление трябва да дават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 10-20 ома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 И пред мен седи същия казус. Онзи ден свалих шофьорското стъкло на огледалото и се оказа, че нагревателите са прекъснали. Странното е, че имам постоянни 12В, а на огледалото нямах термо пластина. Търся в момента огледало, което да има термопластина, но не с голям успех. Най-вероятно ще търся втора ръка, оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Здравейте , и аз имам въпрос относно подгрева на лявото огледало.Дясното нагрява без проблем, лявото не иска.Свалих го , премерих с мултицета , верига има - писка.Премерих колко волта идват до огледалото чрез буксите и там варира межу нула и 3-4-5 волта, като се мени постоянно.Бихте ли ме насочили къде евентуално да търся проблема.Преди това почистих буксите с шкурка, контактен спрей.Тези на огледалото си бяха ок.Дали има някъде прекъснат кабел може би ?Двете огледала на един бушон ли са с подгрева на задното стъкло ? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Може да проблема да е в буксата под кората на вратата или в кабел между вратата и купето..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване