Jump to content

ауди 80 1,6 тди,губи мощност


big_joro

Recommended Posts

много рано ми се отваря клапата на турбината,като я настъпя дърпа добре оба4е като се отвори клапата за пренатоварване и забо4ва моцуната.Незнам кво да я правя и така си варви ама ме дразни.Преди примерно на 3-та откарваше без проблем до 120 сега не може да стигне 110.Не сам много навътре, ама си мисля че прожината на westgate-a се е разтегнала с годините и сега на по малко налягане отваря клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От името на целия форум те умолявам да пишеш поне малко по-грамотно!

И все пак по темата: кога последно си сменял горивен филтър?

И още нещо: 1.6 TDI на Audi 80 няма. Има 1.6 TD. TDI е турбо дизел с директно впръскване какъвто 1.6 НЕ е.

Редактирано от supervlao
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От името на целия форум те умолявам да пишеш поне малко по-грамотно!

И все пак по темата: кога последно си сменял горивен филтър?

И още нещо: 1.6 TDI на Audi 80 няма. Има 1.6 TD. TDI е турбо дизел с директно впръскване какъвто 1.6 НЕ е.

Филтъра го смених преди 2 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може и от това да е,защото като заредя нафта ми се струва че варви повече.По време на зареждането може утаиката да се размива малко,ама незнам може и да си внушавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тръбичката на резервоара от която горивото отива до помпата, има пластмасова цедка, може да се задръстила. Все пак колата си е на години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тръбичката на резервоара от която горивото отива до помпата, има пластмасова цедка, може да се задръстила. Все пак колата си е на години.

И аз мисля че това е проблема :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я види.

Като влезеш под колата, ще видиш на резервоара от къде тръгват две маркучета. Там са тъбичките, но по спомен не мога да ти кажа в коя е цедката. Ако не ти се занимава да сваляш целия резервоар, опитай се от долу да я измушиш. За предпочитане е да свали и измие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...

Искам и аз да се включа в темата.И ние(нашето семейство) имаме Б3 1.6 TD от 1990та.Отскоро започна да гасне в движение .Палим я със и без смукач ,когато влезе в нанагорище ,а понякога и на равно ,губи мощност изведнъж и изгасва.Баща ми днес я е карал ,ходил си и се връщал от село ,изреждал скоростите от високи към ниски,и просто е умалявала. Имала е предишни ремонти -сменяни са преди -нафтова помпа и запушена дюза ,правен е шлайф на цилиндровата глава преди около 3 месеца.На ден колата бие по 80км(40км в еднатата посока и толкова обратно) ,за да отиваме на работа с брат ми и общ приятел.Какво може да е филтри ,уж скоро са промивани ,понеже преди около месец пак прави подобен проблем,имаше ръждилаци в резервоара и филтрите от некадърната нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Проблемът се оказа,както на питащия по хоре съфорумец .....Резервоар,на чието дъно има отлагания с боклуци ,и щом колата е е засмуквала нафта ,съответно и боклуци също.Жалко,че моите хора я спряха от отчет в КАТ ,а и не си направиха труда да пробият стария резервоар и да го изчистият или да търсят втора ръка такъв.Иначе колата ,пали и върви (с туба с нафта,малко по старомодния начин). 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...