Jump to content

Проблем с ламбда сонда


dok

Recommended Posts

здравейте колеги!аз искам да попитам ако някои е имал подобен проблем и е наясно моля да помага.става въпрос за ламда сондата на ауди а4 адр мотор,зна4и като я купих колата преди 2години оттогава имам проблем,все като отида на вагком ми дава грешка ламдасонда и маисторите ми казват 4е е за смяна и аз се реших да я сменя.отивам в сервиз на бош и ми слагат сонда но след 3-4месеца колата ми вдигна разхода и като отидох на компа се оказва 4е сондата неработи,разбирасе от сервиза се оправдажат 4е не е от сондата проблема а грешката която е записал комп като грешка ламда1 идва отдругаде но неможаха да кажат откаде и така не признаха гаранцията.така карах 1година и реших да си взема втора ръка но да е оригинална,но и тя не издържа много,сега реших да сложа нова пак но която да отговаря на двигателя защото уж тия досега кадето сум слагал не били за тоя двигател така ми казаха от магазин на бош и поръ4ах от тях нова по номер на рамата на беру уж оригинална германска,но като я сложихме тръгна нормално и след минута на ниски обороти заби неработи,маистора ми каза да дам гас и като и подам тръгва,като остане на ниски обороти забива,и ми казаха 4е дерта е в сондата,но възможно ли е 4исто нова сонда да не работи,казаха ми да покарам 500км и може да се адаптира комп а те ис4истиха грешките.моля някои ако е имал проблем със сонда да каже как си е решил проблема или поне някои ако има идея да кайе как да го разреша тоя дерт.благодаря прдварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!аз искам да попитам ако някои е имал подобен проблем и е наясно моля да помага.става въпрос за ламда сондата на ауди а4 адр мотор,зна4и като я купих колата преди 2години оттогава имам проблем,все като отида на вагком ми дава грешка ламдасонда и маисторите ми казват 4е е за смяна и аз се реших да я сменя.отивам в сервиз на бош и ми слагат сонда но след 3-4месеца колата ми вдигна разхода и като отидох на компа се оказва 4е сондата неработи,разбирасе от сервиза се оправдажат 4е не е от сондата проблема а грешката която е записал комп като грешка ламда1 идва отдругаде но неможаха да кажат откаде и така не признаха гаранцията.така карах 1година и реших да си взема втора ръка но да е оригинална,но и тя не издържа много,сега реших да сложа нова пак но която да отговаря на двигателя защото уж тия досега кадето сум слагал не били за тоя двигател така ми казаха от магазин на бош и поръ4ах от тях нова по номер на рамата на беру уж оригинална германска,но като я сложихме тръгна нормално и след минута на ниски обороти заби неработи,маистора ми каза да дам гас и като и подам тръгва,като остане на ниски обороти забива,и ми казаха 4е дерта е в сондата,но възможно ли е 4исто нова сонда да не работи,казаха ми да покарам 500км и може да се адаптира комп а те ис4истиха грешките.моля някои ако е имал проблем със сонда да каже как си е решил проблема или поне някои ако има идея да кайе как да го разреша тоя дерт.благодаря прдварително! :dance:

Провери си подгряването на сондата тя работи при температура над 350 градуса и ако не работи то като пуснеш газта изтива.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!аз искам да попитам ако някои е имал подобен проблем и е наясно моля да помага.става въпрос за ламда сондата на ауди а4 адр мотор,зна4и като я купих колата преди 2години оттогава имам проблем,все като отида на вагком ми дава грешка ламдасонда и маисторите ми казват 4е е за смяна и аз се реших да я сменя.отивам в сервиз на бош и ми слагат сонда но след 3-4месеца колата ми вдигна разхода и като отидох на компа се оказва 4е сондата неработи,разбирасе от сервиза се оправдажат 4е не е от сондата проблема а грешката която е записал комп като грешка ламда1 идва отдругаде но неможаха да кажат откаде и така не признаха гаранцията.така карах 1година и реших да си взема втора ръка но да е оригинална,но и тя не издържа много,сега реших да сложа нова пак но която да отговаря на двигателя защото уж тия досега кадето сум слагал не били за тоя двигател така ми казаха от магазин на бош и поръ4ах от тях нова по номер на рамата на беру уж оригинална германска,но като я сложихме тръгна нормално и след минута на ниски обороти заби неработи,маистора ми каза да дам гас и като и подам тръгва,като остане на ниски обороти забива,и ми казаха 4е дерта е в сондата,но възможно ли е 4исто нова сонда да не работи,казаха ми да покарам 500км и може да се адаптира комп а те ис4истиха грешките.моля някои ако е имал проблем със сонда да каже как си е решил проблема или поне някои ако има идея да кайе как да го разреша тоя дерт.благодаря прдварително! :)

Колега какжа е тая ламбда сонда бе?Купи си ламбда от Порше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, то от Порше лесно, а ако не е в сондата проблема какво правим. Един куп пари на вятъра. Първо смени майстора, после сменяй части.

Има много причини, в резултат на които може Ламбдата да даде некоректни стойности. Една от тях е блокирал клапан за изпаренията в резервоара - може да се стигне до постоянно засмуквне на бензинови пари от резервоара - резултатът - давене на мотора и грешки на Ламбда-сондата.

Може да има и друг проблем.

По-добре иди на читав диагнностик - малко са, дано да случиш!

Разбира се, възможно е на Беру сондата да даде проблем, както и тази на Бош, но това са най-качествените афтърмаркет части и вероятността е много малка. Това, че сондата не дава правилни стойности може да е съвсем другаде, а не самата тя да е проблемна.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги за помоща!незнам на кои маистор да отида ве4е на доста маистори ходих и смених но вси4ки казаха ламдата е проблема но като я смених тая пък на ниски обороти не реагира,какво да правя незнам.някои ако има още идеи да помага :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно проблема е другаде. Проблем със сместа. Може да е в инжектори, налягането на горивото да е различно от предписаното, много газове от картерната вентилация, пукнат маркуч за въздух и т.н. Възможно е да нямаш 12в. на подгрева на сондата. Трябва ти читав диагностик първо. Мисля, че в Порше Варна има ориг. сонда за твоя мотор. Някъде около 300 лв. беше цената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега почисти си и дебитомера , имам прясен случай от днес , колата даваше 2 грешки , дебитомер и ландсонда , след почистване на дебитомера за сега всичко е ОК.

Поздрави , дано съм бил полезен!!! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги даите още идеи за тая ламбдасонда,дебитомера е 4истен,дроселклапата също е 4истена,дали да пробвам да по4истя инжекторите но ме е страх да не стане по лошо,възможно ли е да е от тях.помагаите колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от хасково но по4ти при всеки съм ходил и сега слойих нова както казах на беру и осте я слагат неработи на ниски обороти,помагаите,казжаите каде да ходя :)

Редактирано от dok
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора ти на място ли е или е изрязан? Ламбда сондата се монтира само на студен двигател и трябва да е добре уплътнена към изпускателния колектор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от хасково ....

При Владов в Димитровград ходил ли си? Това е в началото на града (по-точно преди да влезнеш в града) веднага след каралулката в ляво по пътя за Афродита. Не взема евтино ,но по-добър в областта няма за съжаление. Другите варианти са от Пловдив включително нататък

Иначе сонтите за теб според производителя са с тези номера:

BOSCH

0 258 003 478

0 258 003 479

0 258 003 518

NTK

OZA 447-E14

OZA 447-E30

VOLKSWAGEN

032 906 265

032 906 265 A

058 906 265 A

Универсалната която става за теб е ;

BOSCH

0 258 986 505

LS 05

При Владов има и втора употреба оригинални. Преди 3 години си взех сонда от него за полото - даде ми я с 1 година гаранция макар е втора употреба и все още се държи напълно адекватно :hilezh:

Редактирано от Anbuch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега там в дград не съм ходил и тъкмо се мислех и там да отида,но стом и ти го препоръ4аш ще отида,дано ми помогне още през садмицата ще отско4а,а колегата по горе казва 4е трябжа да се монтира на студен двигател а на мен я монтираха на загрял,дали нещо не се е прецакала затова нз,но ще отида до дград дажидим и там кво ще кажат и тогава ще видя пак кво ще я правя,ве4е нямам надежда 4е ще стане,този проблем е откакто съм я взел от 3год и ве4е три сонди слагам при разли4ни маистори и втора ръка и нова универсална и сега нова оригинална на беру по католог за тоя двигател и пак нестава :hilezh: интересно тая 4исто нова на ниски обороти защо забива универсалната бе захапала отна4ало после направи проблем на ниски обороти даваше богата смес и компа забива грешка незнам дали не е от компа но вси4ки казват сондата е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравей колега знам че темата е доста стара но намери ли решение на проблема защото и аз имам подобен .Колата ми е А4 АДР от дълго време ми даваше грешка 0561 и колата ту вървеше ту не ,казаха ми че проблема най вероятно е в сондата така че купих нова БЕРУ след монтажа грешка 0561 вече не се появява но пък се появява друга 1 Fault Found:

16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

P0131 - 35-00 - - или дори понякога1 Fault Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent. Не знам какво да правя дали да купувам друга сонда или да купувам друга кола защото ми писна вече .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега знам че темата е доста стара но намери ли решение на проблема защото и аз имам подобен .Колата ми е А4 АДР от дълго време ми даваше грешка 0561 и колата ту вървеше ту не ,казаха ми че проблема най вероятно е в сондата така че купих нова БЕРУ след монтажа грешка 0561 вече не се появява но пък се появява друга 1 Fault Found:

16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

P0131 - 35-00 - - или дори понякога1 Fault Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent. Не знам какво да правя дали да купувам друга сонда или да купувам друга кола защото ми писна вече .

Колега теб какво те кара да си проверяваш компа постоянно,че и да искаш да сменяш колата?

Не се заяждам просто по време на ежедневната експлоатация кое ти подсказва че нещо не е наред с колата,разход,вървеж...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как ги чистите тия дебитомери?Аз моя го свалях (б4 АДА ) и тия финни жички като на волфрамова крушка не посмех да ги манипулирам по никакъв начин ,та затова ми е много чудно като кажете почисти дебитомера :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега теб какво те кара да си проверяваш компа постоянно,че и да искаш да сменяш колата?

Не се заяждам просто по време на ежедневната експлоатация кое ти подсказва че нещо не е наред с колата,разход,вървеж...?

Ами да сменя сондата ме накара вървежа на колата ,а сега след като я смених исках да проверя дали грешката наистина е била от сондата защото не беше съвсем сигурно че е за смяна също така очаквах и вървежа да се подобри а той се промени някак си и аз не мога да го формулирам точно как но колата е доста мудна особено на старт и работи по шумно от преди някак си се тормози двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да сменя сондата ме накара вървежа на колата ,а сега след като я смених исках да проверя дали грешката наистина е била от сондата защото не беше съвсем сигурно че е за смяна също така очаквах и вървежа да се подобри а той се промени някак си и аз не мога да го формулирам точно как но колата е доста мудна особено на старт и работи по шумно от преди някак си се тормози двигателя.

Не знам ама,завишен разход можеш да имаш но,ако е мудна имаш някакъв друг проблем..,не съм сигурен 100% ама почти :hilezh: нека запознатите да кажат.!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

И аз да питам,нужен ми е сигнала от ламбда сондата при свързване на ламбда контрол.

На елкон сигнала на ламбда сондата е в нормите от 0.2в до 0.9В, но при замерване с мултицет напрежението е от 0.8 до 1,4В ( сондата е с 4-ри извода, аз меря между черен и маса).

Ако някой има идея, нека да я сподели.

мисля си за лоша маса, но пък компютъра си я мери правилно. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с какъв мултицет мериш напрежението. Най-добре се измерва със стрелкови уред. Щом ЕКУ-то си я разпознава в нормите значи л-сондата е наред, просто нещо те лъже мултицета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...