Anbuch Публикувано 14 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2011 (Редактирано) Както става ясно от заглавието съм с фабрично спортно окачване което е доста нисичко. Реших да сложа втулка (фабрична) 11мм отпред и да си сменя въпросните тампони защото бяха изкочили малко по-малко от 1 см нагоре. Речено сторено -резултат перфектен ,но не съвсем. Тъпите, нови тампони се отпуснаха повече от старите и сега стърчат повече от сантиметър само след 1500 км от монтажа им.Сигурен съм ,че причината не е във втулката (абсолютно)! Тампоните ,че са кофти марка спор няма - МОНРО от официалният им вносител ТЕХКО ги взех,но 1500 км ...... Сега се чудя какво да направя и моля за съвет:Че ще си купя оригинални от вносителя на части ауди/VW това ми е ясно ,но забелязах ,че са 2 вида с номера 1J0 412 331 C и 1J0 412 331 B и това ме навежда на мисълта ,че едните са за спортно окачване ,а другите не и евентуално аз съм купил тези които са за нормално окачване ,но това са само мои си хипотези ,ако има някой по-запознат да ме светне моля! Също така видях и в един чужд форум ,че посвали 1:1 тези тампони с тампоните от 2002-2006 SEAT Cupra Leon R които са с номер 1ML 412 331 и били по-твърдиЕто ги самите тампони : и ето линк към въпросната тема : цъкА това е темата на братушките за стоковите втулки ако някой се интересува : цъкНапрактика целта ми е да вдигна малко колата без да губя спортното окачване! Редактирано 14 Февруари 2011 от Anbuch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2011 А старите бяха ли разбити или ти се нави да си тьрсиш занимавка Щото да стьрчат само с по-малко от 1 см. си е нищо при 80-ка например... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anbuch Публикувано 14 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2011 Занимавка....въпрос на гледна точка! Пределно ми е ясно ,че могат да карат още доста години и стотици хиляди километри ("преди амортисьорите да минат през бомбетата и да се забият в предния капак" ).Просто не ме кефи на колата която тъкмо съм си купил ,като и вдигна предницата на крик и с ръце да си мърдам нагоре-надолу предните гуми. Луфта не можах да го измеря с колко мърдат колелата,ама хич не беше малък на усещане! И още повече ,че от там мога да я вдигна с около 1 см ,което беше и главната цел на занимавката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 И аз имах същата случка.Сложих след това оригинални от порше и вече година, всичко е наред.Иначе по рама ми ги извадиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване