Jump to content

Н7 към D1S конверсия


Wizi

Recommended Posts

Идеята е следната... сменям си фаровете на колата с такива с лупа. Крушките си остават Н7 за късите и Н1 за дългите. В самия капак на фара има място за оригинален Осрам баласт, ето:

devil-eyes-headlights-07.JPG

Това са снимки на някакъв французин, който е направил същото което и аз искам да направя - да сложа оригинален ксенон - но не го знам дали ще ми помогне поне с обяснения и за това се допитвам до вас.

Ето и как изглежда оригинална Осрам D1S крушка закачена на още по-китайски фарове и от мойте:

devil-eyes-headlights-08.JPG

devil-eyes-headlights-24.JPG

Някой да има идея какво трябва да се модифицира за да се закрепи D1S-а? Питам тук, защото крушките са стандартни за всички коли, цоклите, в които влизат, също.

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами D1S си е ксенонова крушка. Също както халогените са Н1, Н7 и така нататък при ксенона са D1S, D2S и други.

Вероятно и някой друг модел на Ауди има възможност за такава конверсия към фабричен ксенон с фабричните баласти и пр. Та, щом някой си французин е успял да захване D1S на фар, който принципно е за Н7 значи трябва и ние да можем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва много сериозно да се помисли за закрепване на крушката към фара, освен това има още един модул/баласт до крушката ето снимка на оригиналната крушка.

021503991-big.jpg?r=0

021504000-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баласта пише, че е за D1S - предполагам това е също от значение!?

Иначе D2S май по-лесно ще се навре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен това има още един модул/баласт до крушката

Това кубче, което е закачено за крушката ли имаш предвид?

На снимките съм оградил къде пича е добавил приспособление за закрепване. Чудя се дали не може да се вземе от някой фар за D1S

post-30-0-09392400-1298020206_thumb.jpg

post-30-0-01786900-1298020211_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за какво ти е цялото това преправяне, като Д1С едната крушка струва 220лв на Филипс?Аз съм с такива на моята А4-ка и не мисля, че осветява много по-добре от който и да е друг стандарт ксенон.Мисълта ми е , че не знам дали си заслужава доработките при положение , че отиваш на по-скъпи крушки.Иначе по темата: може би това може да свърши работа Моят сайт

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това кубче, което е закачено за крушката ли имаш предвид?

На снимките съм оградил къде пича е добавил приспособление за закрепване. Чудя се дали не може да се вземе от някой фар за D1S

Не имам в предвид това блокче на първата снимка, което е и управляващ блок и се разпитва, макар, че не е задължително да се включва към системите на автомобила. Освен това, не знам дали може да се вземе от такъв фар закрепването на крушката от оригинален фар, по принцип не се предлага отделно от фара, а и как ще се закрепи към рефлектора на обикновеният не е ясно. По принцип има дори алтернативни фарове Депо и др. марки, които са предназначение за този стандарт с цел замяна на оригиналните фарове. Както виждаш на първата снимка има пластмасов капак с място за този модул, който се закрепва на фара отзад и се предпазва от вода и външни влияния. :D

Има по евтини и лесни варианти за ксенонови фарове, а и с доста по евтини крушки. Менте крушките Д1С са около 70 лв и нагоре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за какво ти е цялото това преправяне, като Д1С едната крушка струва 220лв на Филипс?

Ами идеята ми е, че не желая по никакъв начин да монтирам китайски ксенон. Инвестицията ми би била най-малко двойно по-скъпа, но съм убеден, че си заслужава!

Крушката струва наистина толкова, но през интернет спокойно идва на половин цена, сиреч към 100на лева парчето.

Иначе това от линка е ТОЧНО онова, което търся!!!!!!!!!!!!!! ЗЛАТЕН СИ!

Не имам в предвид това блокче на първата снимка, което е и управляващ блок и се разпитва, макар, че не е задължително да се включва към системите на автомобила.

Баластът е ясен. Той си е пак Осрам и както виждаш си има перфектно пригодено място за захващане към задната капачка на фара.

Освен това, не знам дали може да се вземе от такъв фар закрепването на крушката от оригинален фар, по принцип не се предлага отделно от фара, а и как ще се закрепи към рефлектора на обикновеният не е ясно.

Ами както казах на снимките по-горе се вижда как D1S монтиран на един супер тъп китайски фар, та се надявам и на тези, които чакам да дойдат, също да може. Дали това е така ще разбера сравнително скоро

Както виждаш на първата снимка има пластмасов капак с място за този модул, който се закрепва на фара отзад и се предпазва от вода и външни влияния. :D

Този пластмасов капак го има на абсолютно всички фарове за Шкода Октавия 2 без никакво значение дали са халогенни или ксенонови. :stupid: Просто си е част от него.

Има по евтини и лесни варианти за ксенонови фарове, а и с доста по евтини крушки. Менте крушките Д1С са около 70 лв и нагоре. :)

Както казах правя всичко това с главната цел точно да НЕ се занимавам с каквито и да е ксенонови КИТОВЕ! Без значение дали са луксима, дуксима, Про, Супер адванст. Искам оригинален ксенон и ще си монтирам само такъв. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с коя Октавия си, защото има и такива, които излизат с Д2С фабрични крушки. А иначе двата фара (за халогенни крушки и ксенонови крушки)ги дават различни по номер. Търси от някоя тоталка с ксенонови фарове, на фаровете дали се сваля тази стойка за крушките и дали ще може да се прехвърли на твоите фарове. А най-добре ако си намериш направо цели фарове за ксенонови крушки и да ги използваш. :hilezh:

022451312-big.jpg?r=0

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България Шкода Октавия на тотал със здрави ксенонови фарове..... не знам колко дълго ще трябва да я чакам докато открия. Из eBay.de се намират по 130-150 Евро парчето. Аз за толкова купувам двете ДЕПО-та, които надявам се ще са прилично качествени. Ако не си заминават!

Моята е от първите, тоест 2005та април месец. В момента ползвам Н7 за къси и Н1 за дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се насочил, предполагам това е цена само за фаровете, а за останалите части от къде смяташ да ги взимаш? Желателно е тогава тези блокчета ако взимаш оригинални да се вържат към компютъра на централната електрика. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баластите ще дойдат от eBay вероятно. По 50 евро парчето.... Крушките евентуално и те, барабар с кабелите към баластите.

Ами тогава ще купя позиция 10 от твоята схема и мисля с това нещата ще са бетон :zustimm:

Пиша си днес няколко пъти с французина, който е правил вече тази интервенция и думите му са, че всичко е plug 'n play, тоест не се активира или свързва към компютър, но това не означава, че няма да потърся допълнителна информация!

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако позволиш да ти дам един съвет.

По-добре да си вземеш оригинални фарове с лупи на старо и да монтираш китайски ксенон, от колкото да монтираш на фар DEPO или други китайски и тайвански алтернативи, скъп ксенон.

Почти всички неоригинални фарове, които съм виждал са със счупени механизми за регулиране. Ако не са, то много лесно се чупят.

Отделно самата изработка на рефлектора зад лупата е под всякаква критика. Образът от неоригинален прожекторен фар е далеч от истината. Отделно има и много разсейки, които водят до заслепяване на отсрещните.

Личното ми мнение е да инвестираш в оригинални фарове с лупи, и евентуално на по-късен етап в скъп ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега!

Да, съгласен съм напълно с теб, че ДЕПО и всички останали aftermarket са компромисно решение. За съжаление при мен точно нещата седят така: за колата ми серийно се предлагат три различни вида фарове - халогенни фарове без лупи, халогенни фарове с лупи и ксенонови фарове с лупи. Последните са много скъпи, а имат и още един проблем, че нямат контролиране отвътре през въртящото се копче за регулация на височината, а взимат информация от 4 датчика за това колко е натоварена колата. Аз такива датчици нямам и не ми се инвестира време и средства и във това. Сиреч оригиналните фарове с ксенон отпадат тотално. Обаче! Тъпите Шкода монтират фабрично фарове с лупи БЕЗ ксенон само и единствено на един модел - Скаут. От там намирането на точно такива фарове става адски трудно.... за това прибягвам към най-евтините фарове (реплика на онези от Скаут) в комбинация с истински оригинален (фабричен) ксенон към тях и ако действително не са ОК - продавам и търся истински фарове от Скаут където нещата вече са ТОП. Просто в момента се опитвам да мина една идея по-"тънко"....

Объркана история, но ме сърби зловещо, знам какъв кеф е фарове с ксенон и съм твърдо решен да ъпгрейдна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава наистина е много трудно.

Мислил ли си за други варианти. Ето ти 2 възможности.

1. Има хора, които се занимават с монтиране на лупи на рефлекторни фарове. Аз не съм го правил и не съм ползвал таква фарове, но съм чувал за хора които го правят.

2. Има ксенови крушки H7R, които са предназначени за рефлекторни фарове и част от крушката е покрита с непрозиращо покритие. Това покритие пречи точно на разсейките, които се получават от рефлекторните фарове с ксенон крушки.

35whidxenonbulb71166jpg.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Ако преходникът, който по-горе колегата ivoair предложи пасне - всичко опира до пари. Ако няма вариант преходникът да се закрепи зад рефлектора тогава става сложно и вероятно няма и дори да се занимавам.

Фаровете с лупи са поръчани, с което пърото ти предложение отпада

:respekt::2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...