Jared Nomak Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Коя година ти е колата?2004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Ето защо не става.Нека колегите ме поправят ако греша, но меню до колкото ми е известно има едва от МГ2006 нататък.А междувременно не е зле да прочетеш правилата на форума за цитиране на постове. Цитиране на предходен пост е безсмислено и не се толерира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jared Nomak Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Добре а как тогава мога да си смена езика има ли някакъв начин? Редактирано 2 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 И продължаваш с цитирането? Да има - VAG-COM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jared Nomak Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev_vt Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 (Редактирано) Като за начало ЗДРАВЕЙТЕ,от 5 месеца съм със А3 2.0 TDI BKD номер на главата V320 (честито на мен )Иначе колата ми е идеална като разход и вървене(като се има на предвид че слизам от BMW 530 2006г) но само до тук. Та имам няколко въпроса на който не можах да си отговоря и ако можете и искате помогнете /След като прочетох цялата тема и проверявах в нет-а и по колата,вече съм наясно че трябва да се ремонтира главата,а колата я карам постоянно (градско и извънградско)Доливам си какво да правя само че нямам време за ремонта в близките месец-два.Въпрос №1.Колко време мога така да съм.Като време колко трябва да е в "бокса" и колко излиза (ако някой е правил тази интервенция)№2.Имам омаслено отдолу снимка №1 и 2,което не знам на какво се дължи(знам че снимките са неясни поне за мен)?№3 Когато отворя тази кутия какво трябва да видя сн.№3,трябва ли да има нещо?БЛАГОДАРЯ предварително и да знаете че ще ви тормозя с въпроси и занапред(колкото и глупави да са те ме простете но съм моторджия и от коли почти не разбирам) Редактирано 4 Април 2014 от tenev_vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Лично аз по снимка 1-2 много не разбирам какво си снимал , относно 3-тата снимка , в кутията няма нищо това е началото на въздуха който влиза от решетката ти и отива към въздушния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 (Редактирано) Ако е много зле работата ще смесва антифриз и моторно масло и при смяна на масло ще си личи! Може и да не е главата, а нещо друго! На колко време респективно километра наливаш? Редактирано 5 Април 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev_vt Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 (Редактирано) За снимките знам,за което се извинявам но няма няма как да го заснема пак(нямам канал и време)мисля че там се намира някакъв маркуч за турбото и имаше 1 гайка която позатегнах.От горе като погледна(мястото което съм маркирал на снимката)там навътре е омаслено,но ми казаха че поради това че ремъка се омаслил и хвърля навсякаде иначе теча бил отдолу а по-горните снимки са направени отдолу след сваляне на кората. А антифриз доливам на около 500км което си е често според мен и моето каране. Редактирано 5 Април 2014 от tenev_vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boc_ko Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Audi A3 sportback 2.0T FSI (200PS) vs. Audi A3 2.0 TDI (170PS) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Е...? И...?Нормално, 2.0 TDI 170 PS e дори под 1.8 TFSI по ускорение и макс. скорост, макар и с малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 нормално 30коня отгоре са си разлика, но пък поне аз предпочитам дизелчето. Иначе на клипа нещо на големите скорости всякаш не ускорява много добре, возил съм се на тауран 170 коня автоматик имаше уникално ускорение и доускорение, а е къде къде по-тежък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audilina Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 За това има добра палитра от различни двигатели - за всеки вкус по нещо И аз винаги бих предпочела 1.8 TFSI или 2.0 TFSI пред 2.0 TDI, било то и 170PS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 @tanev_vt изолирай си ЕГР охладителя. На мен от там ми вкарваше вода в газовете и пушеше и аз като теб доливах на 500 км. В момента доливам на 1600км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Странността с липсата на радио-часовника ми вече продължава седмица..... някой да е научил допълнително инфо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Ха. Интересно... тук още някой се оплака от липса, ще е любопитно да се разбере дали и при него още няма сигнал. P.s. Порових но не намерих официална информация някой от предавателите да е долу... Може най-много Руснаците да са си ги спрели, че да десинхронизират Украинците Редактирано 7 Април 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev_vt Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 @tanev_vt изолирай си ЕГР охладителя. На мен от там ми вкарваше вода в газовете и пушеше и аз като теб доливах на 500 км. В момента доливам на 1600км.Мерси много за препоръката TeRRaNoiD,но как да го направя и кое да изолирам(това което се вижда на снимката или нещо отдолу,мисля че по напред във форума не съм срещал как става)А за почистването на ЕГР-а да попитам,свалям---чистя----монтирам,няма настройки или нещо друго Знам че задавам много и може би според някой от вас глупави въпроси,но искам да си оправя количката,не ми се продава още.Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssssl Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Топлообменникът е зад мотора, под всмукателната тръба, в която влизат картерните газове. Дано от него да ти е проблема...След почистване на ЕГР-а няма нужда от адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 При демонтаж, изчистване до блясък, монтиране на дросела, трябва ли обучение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Да. Става автоматично обаче стига да спазиш "процедурата" (и иначе ще стане но не е желателно). По спомен - 5-6 минути на контакт без да палиш, после палиш и оставяш 5-6 минути да работи на място. Адаптацията продължава автоматично и в следващите 50-60км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev_vt Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Благодаря много на всички за бързите препоръки тези дни ми се очертава да имам 2-3 часа свободни по-светло така че това ще е момента на истината ми се стува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Колеги нещо запалката не работи. От както купих колата, не я бях пробвал. Натиснах я обаче не захапва. Задържах я натисната- не загрява. Сложих зарядно за GPS, но не включва. Иначе като включа фаровете, светлината около запалката свети. Дайте съвети. Трябва ли да се смени цялата запалка и как става това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Вариант 1: бушон!. Вариант 2: взели една здрава дървена клечка и натисни ламелите ( 2- те стърчащи ламаринки в запалката) навътре, така че като вкараш запалката да има хубав контакт където трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Бушона ще го видя. Не вярвам да е от тези ламаринки, защото слагах друга запалка в гнездото и отново нито захваща, нито стопля като я задържа ръчно натисната. Да не би самото гнездо нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Няма какво да му има на гнездото. С най-голяма ввероятност бушон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts