ACE Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Даже май са по добри от Варта. :hilezh:Не ставай втори гсб, да си рекламираш кфото продаваш.Аз продавам и VARTA ве готин, даже ми е по-добре да му сурна VARTA, защото търговскта отстъпка е еднакава, ама на повече пари е по-добре за мен.Айде поинтересувай се да видиш че съм прав! Все едно SWAG и FEBI. Едни и същи неща, в различна опаковка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Аз съм доволен от BANNER и пак бих си купил. На джипа имам 2 такива и се товарят доста - лебедки, печки, компресори... Проблеми - никакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Съвсем забравихте словенските TOPLA! Подкрепям и за VARTA.Относно хвалбите за Банер - внимавайте защото качеството им е на партиди. Преди 3 години единият вносител прекрати предсрочно договора си за дистрибуция, защото австрийците бяха доставили дефектни партиди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Аз продавам и VARTA ве готин, даже ми е по-добре да му сурна VARTA, защото търговскта отстъпка е еднакава, ама на повече пари е по-добре за мен.Айде поинтересувай се да видиш че съм прав! Все едно SWAG и FEBI. Едни и същи неща, в различна опаковка!Може ве. Аз само исках да кажа. Знаеш, че си те бичкам. :hilezh: Аз лично си взех Мидак от Коко и тая зима му беше втора. Няма признаци да сдаде багажа. Карам предимно градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 AC Delco e сред най-добрите и безпроблемни акумулатори. Но качеството там си има и цена. Както и при високите серии на Бош и Варта. За безименните марки - без коментар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Колко години гаранция има ACdelco и колко години издържа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 (Редактирано) Трябва да погледна - на А6та ми е такъв, на 80та - втори акумулатор слагам такъв. Първия на 80та го купих от Лукойл някъде 2001 г. Изкара 2 г на Шкодето, което търкалях по онова време, после още 4 г на 80-ката. От 3 г е на ЮПС-а на камината. Издържа по 3-4 часа на помпата на парното когато спират тока.НА А6та е нисък (под седалката нали седи), имам го от 2007 г. Никакви грижи досега.Акумулатори АЦ ДЕЛКО Редактирано 23 Февруари 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 (Редактирано) http://bparts-bg.com/categories.php?CategoryID=425 А нещо за тези като качество ,като цена 60 ач 116 лв.не е лошо но в Пловдив/АСЕ/,а в София от 140 нагоре.Три години гаранция Редактирано 23 Февруари 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Може ве. Аз само исках да кажа. Знаеш, че си те бичкам. :hilezh: Аз лично си взех Мидак от Коко и тая зима му беше втора. Няма признаци да сдаде багажа. Карам предимно градско.E то няма как да сдаде багажа много ясно! аз също съм на мнение, че по-добре някакъв евтин акумулатор с гаранция и да не ти дреме!Тва с различните марки, някои от които безбожно скъпи е илюзия! Истината е гаранция, както и свестен човек, какъвто е КОКО, дето да не ти прави въртели ако трябва да се прави рекламация и тва е! Другото са илюзии! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 аз отскоро съм IQ Power, взех го от колегата АСЕ. Акумулатора е нов, и не мога да кажа отзиви!Стария беше Магнет Марели, при мен изкара 5 годин, преди това не мога да кажа, но като се има предвид как се кара колата, мога да кажа, че са много добри акумулатори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 +1 за варта оригиналния ми беше такъв искарал е 8 години преди няколко дена го смених защото вече започна да върти по бавно сега сложих някакъв испанска марка с 3 го. гаранция защото беше на оферта тук в испания.Далие хубав си нямам и на идея с времето ще видим.Успех с избора колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 български СТАРТ изкара 11 години. 2 монбата изкарват гаранцията и умират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Един акумулаторджия занимаващ се с тази дейност ми каза че всички Варти на БГ пазара се правят в Чехия,немските им еквиваленти били с около 100лв отгоре и не ги внасял-по ясни причини Берга се правели само в Германия-на по ниска цена!Аз лично съм разочарован от силвъра на Бош-2.8г и беше аут! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 (Редактирано) То е и невъзможно,...какво имаш в предвид?Така наречените необслужваеми са просто акумулатори на които им е монтирана една малко по-особенна обща капачка над клетките, която има за цел да "кондензира" отново това което се изпари като вода от електролита в процеса на заряд/разряд. Истината е че ако "кипенето е една идея по-силно тази капачка просто несмогва и клетката започва да губи нивото на електролита и се налага доливане на вода. Това се прави като простичко се отлепи голямата лепенка която покрива общата капачка и с една отверка от двата края лекичко се надигне капачката. Рално тя влиза малко като "коркова" тапа в шише и се държи само на триенето на отделните тапи отдолу които влизат в клетките.Мисля някъде имаше и снимков материал по темата. Редактирано 23 Февруари 2011 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko_F1 Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Вече трета година откакто си купих Varta и никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubakaaaa Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Аз работя в аколулатор ния завод старт.Гигават се правят при нас и са абсолютни боклуци.Един акомулатор момчета или е ВАРТА или не е акомулатор не деите се залагва цената си заслужава.Моят акомулатор е ВАРТА 5г. го карам веднаш сам го зареждал до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubakaaaa Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Не опслужваем акомулатор това ще рече капсолован.А и във завода на Варта се произвежда само и единствено Варта и никакви други марки.Варта дори не си дават и технологията.Няма такав акомулатор дето да е Варта ама с други лепенки.Пак и ништо чудно да е издаржал 8г. Напално нормално хората си имат безупречна репотация и то апсолютно заслужена.Пак казвам един акомулатор или е Варта или не е акомулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Я сега дай малко инфо под сурдинка за акомулаторите на Джонсън Контрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Не опслужваем акомулатор това ще рече капсолован.А и във завода на Варта се произвежда само и единствено Варта и никакви други марки.Варта дори не си дават и технологията.Няма такав акомулатор дето да е Варта ама с други лепенки.Пак и ништо чудно да е издаржал 8г. Напално нормално хората си имат безупречна репотация и то апсолютно заслужена.Пак казвам един акомулатор или е Варта или не е акомулатор.И като какъв работиш в завода, оператор на челен товарач ли?Оправи си правописа и спри да дрънкаш за капсуловани акумулатори да не ти се смеят врабчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 (Редактирано) някои акумулатори нямат капак ..само отвор за газовете Редактирано 23 Февруари 2011 от pacofazomera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubakaaaa Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 хахаха аз говоря за капсоловани да пак тебе които те лъгал че етеи с две отверки надика капака и и долива вода жестоко са те излагали.Не врапчетата ми не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Лубакааа - проста любопитсво - какво значи aydi? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Нещо като "мирене". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 И какво стана с тая тема Същото , като още 1001 подобни преди нея . Изброиха се всичките възможни марки и извода какъв е - точно никакъв . Препоръчват се акумулатори от хора , които нито пишат какъв им е двигателя , нито колко часа е батерията ...просто лаф да става и да си контра на предния пост Ще се долива вода на херметически затворен акумулатор и ще стане чудо а ... ... всеки да взима акумулатор който му е по джоба и толкова . Като разбира се е наясно , че като му изтече гаранцията , колкото изкара отгоре е далавера . Скапе ли се пиеш една студена вода и отиваш за нов ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Всеки препоръчва това което е ползвал. Аз лично съм купувал 2 броя от въпросните Fiamm Diamond и не са ми правили абсолютно никакви проблеми цената им беше добра за времето когато ги купувах но не е меродавна към момента. Ползват се вече трета година (което е малко като време но е нещо), единия например е на кола с 6 цилиндров мотор която се кара много рядко и все на някакви смешни дистанции в града което е възможно най-лошия режим.А относно капсулованите акумулатори няма как да се случи защото най-малкото презареждане ще доведе до взрив от налягането в корпуса на акумулатора. Единствените акумулатори които условно могат да се нарекат капсуловани са тези които обикновенно си ги купуват върлите off-road-аджии и са с гел а не с течен електролит вътре, цената им няма нищо общо с масовите и там целта е друга.Това което в България махленските майстори му викат капсулован или необслужваем е това което съм описал по горе. То нито е капсуловано и малко е пресилено да се нарече необслужваемо защото както описах и малко проблем да има с зареждането и трябва да се отвори за да се досипе дестилирана вода.някои акумулатори нямат капак ..само отвор за газоветеПокажи ми такъв (или кажи марка/модел) защото тези в които съм се заглеждал всичките си имат обща капачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване