Jump to content

Странен проблем AUDI A6 C5 4B 2.5 TDI AFB 1999


Lubaka Boy

Recommended Posts

Дебитомера не ти е в ред - тазис тойност не е нормална и то нея ти диват грижите. Като сложиш работещ дебитомер ряза намалява защото ти намалява и горивото (пушека ти е прекалено богата смес) - просто трябва да го смениш няма как. Може и да има и нещо друго, но и да го орпавиш с тоя дебитомер все ще пуши и на 2700 оборота компютъра ще я отрязва аварийно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На канал 3 actual (измерени) и specified (очаквани от компютъра) да са приблизително еднкви. Единствено когато ЕГР-а е затапен вместо 250 отчита 380-420 единици, но няма как на рпазен ход да е 600 - това са стойности при движение и с леко надута турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да видиш дали са близко исканите и реалните стойности (това се случва само в много малък диапазон) много важно е да направиш лог и на 10 канал - трябва поне 800-850мг да дава над 3000 об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при него като гледам проблема е обратен (макар и изключително рядко се случва, или пък някои нарочно слагат резистор на дебитомера да показва повече).

Не само направи нов лог с другия дебитомер , но изчисти грешките и виж дали пак забива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някаква грешка за абс, но за друго няма. Нея ще я гледам после и определено е нещо малко, понеже не винаги светва таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

icon_share.png coresnet и icon_share.png TDI_Fan първо искам да ви кажа :flehan: и че вмомента като натисна педала на гаста се получава :loldev: . Смених дебитомера и колата полетя. Днес ще сменя всички видове ролки, ремъци и филтри, накладки, водна помпа и термостат. В петък ще изкарам колата на дълго и ще направя и нужния лог с vag com-а. И двамата сте от София(според профила) следователно на следващата клубна среща, бирата е от мен :bia: .  

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Решил си проблема значи :) Аз също скоро сменях дебитомер (моя даваше макс 550-600мг) и разликата е осезаема, просто с прецакан дебитомер колата е спъната отвсякъде. Сподели после ако можеш колко са ти излезли ремъците и ролките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая като тегля чертата ще кажа, понеже имаше сбъркан маслен филтър и ще ходя да го сменям днес. Горе-долу 800+лв. за части и още 175лв. за масло и 200лв. за труд. Даже вчера изчистих кулерите, смукателите и клапите. Очаквам да стане по-директна. В сервиза където я правя, сина на шефа източи маслото на скоростите... Добре, че го познавам и знам, че ще сложи ново. Хубавото е, че сина му нищо друго не е пипал по колата :hilezh: . Имам още един въпрос, да сваля ли да почистя геометрията на турбото, или да не пипам там, а да я закарам на някой проверен майстор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравей извинявам ссе че пиша  в тази тема но мога да открия нищо с моя проблем относно турбото. Свалигох  да го почиста и присабирането едната втулака се обърна  и при затягане е смачках и деформира (дистанционна втулка) и закап загубих втората . Трета дадох на стругар да направи нови. Нз дали ще издъражат нагряването ? И даали продават нови болтове без цялата геометрия разглеждахремонт комплекти но тези точно ги няма.   

27781145_2027601707267146_126492373_n.jpg

27781335_2027577160602934_1616486951_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...