vladetelia Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 (Редактирано) Здравеите всички,значи проблема ми е следният.Не ми подава ток бобината на 1 и 4 цилиндър те са на една бобина. Опитахме със смяна на бобината но резултата беше същия.та въпросат ми е дали може да е от комутатора или........ как да се замери комутатора или какво друго може да бъде.Благодаря предварително за помоща. Редактирано 6 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 (Редактирано) Двата края на бобината в същност са двата изхода на вторичната намотка на повишаващ трансформатор разбирай > Ако има прекъсва не в кабел и двата цилиндъра няма да работят, ако има прекъсване в свещ пак двата няма да работят!!! Елементарно е когато няма "верига" ток не протича. Вземи купешка пробна лампа и я сложи в буксата на бобината ако докато работи мотора лампата мига значи комутатора работи Редактирано 26 Февруари 2011 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 26 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 Мерси за отговора още утре ще пробвам. утре направо ще я закача и на VAG-KOM,че днес нямах преход към 4пин. букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Мерси за отговора още утре ще пробвам. утре направо ще я закача и на VAG-KOM,че днес нямах преход към 4пин. букса.Ваг Ком може да покаже доста малко информация. С други думи ако покаже записани грешки, те може да са само в първичната намотка на бобината. В изхода на бобината или казано направо във високото напрежение няма как ваг ком да регистрира грешка. По-скоро би регистрирал грешки в детонационен датчик, ламбда сонда и други. ПП - Както написах вземи и смени кабелите на тези два цилиндъра, после смени и свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 27 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 (Редактирано) Благодаря за съветите, всичко това беше направено.Проблема се оказа в датчика на Хол.След почистването му всичко заспа.(за сега) Редактирано 6 Февруари 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Браво че си решил проблема, да си я караш без аварийно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ст.Станчев Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Колеги и аз имам същия проблем но при 1,8 125к.с АДР мотора само че при мен 2 и 3 нямат искра,последно работеха 1и4 сега и те не работят.Някой да сподели мнение дали може да е от датчика на хол-на (коляновия вал) В понеделника като слязох да запаля колата едвам завъртя, и със стартерна количка я запалих работи 2,3 мин. и почна на 3 цилиндъра да работи ,и изгасна и от тогава не мога да я запаля няма искра смених бобината но пак същото.Ще съм ви много благодарен да ме насочите към нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Колеги и аз имам същия проблем но при 1,8 125к.с АДР мотора само че при мен 2 и 3 нямат искра,последно работеха 1и4 сега и те не работят.Някой да сподели мнение дали може да е от датчика на хол-на (коляновия вал)В понеделника като слязох да запаля колата едвам завъртя, и със стартерна количка я запалих работи 2,3 мин. и почна на 3 цилиндъра да работи ,и изгасна и от тогава не мога да я запаля няма искра смених бобината но пак същото.Ще съм ви много благодарен да ме насочите към нещоДатчик на колянов вал? Предпазители (захранване) на бобината? Окабеляване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ст.Станчев Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Датчик на колянов вал? Предпазители (захранване) на бобината? Окабеляване?Благодаря колега за насоките,изключвам предпазителите те са здрави,захранването на бобината идва един + два - само единия кабел не идва най вероятно е импулса който ми трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksei chapov Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Колеги каде се намира датчика на хол 1,8 125к.с АДР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 На всмукателния разпределителен вал, под капака на ремъка. С 2 болта се закрепва към главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Един диод с 700 ома резистор може да свърши работа за пробна лампа на сигнала от комутатора. Това съм го правил с едно ADA и със същия диод мерих, че има сигнал преди комутатора и, че след него няма никой. В аутодата имаше схеми къде да мериш, работата отнема 2 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksei chapov Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 На всмукателния разпределителен вал, под капака на ремъка. С 2 болта се закрепва към глavataА на коляновия вал има ли такав датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 На коляновия вал има датчик, но не е на хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksei chapov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Вчера в един сервиз го тарсиха и не можаха да го намерят Редактирано 23 Юни 2015 от aleksei chapov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksei chapov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Някой може ли да каже каде точно стои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Намира се от лявата страна на блока(по посока на движение), между конзолата за масления филтър и картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksei chapov Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 (Редактирано) Колеги и аз имам същия проблем но при 1,8 125к.с АДР мотора само че при мен 2 и 3 нямат искра.Като позагрее малко и се оправя..Някой да сподели мнение. Сменени кабели, свещи, датчик на коляновия вал,бобината е на три месеца VEMO Редактирано 8 Юли 2015 от aleksei chapov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване