rdolinov Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Здравейте колеги!Много пъти съм намирал полезни нещица по тук но ми се случи много интересно нещо .Моторът ми е ААТ,когато колата е студена пали и веднага след това гасне и така няколко пъти докато заработи.Но проблема не е само този,когато я подкарам при превключване на предавки понякога педала на газта "изчезва"-за да е по ясно пример:от 2-ра натискам съединителя преминавам на 3-та и когато подам газ никакви реакций все едно натискам "нищо" :( но ако натисна съединителя пак без да превключвам и го пусна всичко си идва на место подавам газ и изчезвам.Това се появява и в двата случая при приминаване от по ниска на по висока и обратно.Смених всички филтри но няма оправия!!Ако някой е имал подобен проблем много моля да помогне Предварително БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Много е странно. Не би трябвало да е това, но провери дали работи коректно машинката на съединителя. Не знам защо да влияе така, но все пак това е единствената връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdolinov Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Забравих да добавя че когато не е загряла при натискане на съединителя автомобилът гасне в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) мисля че е електрониката на помпата да се е скапала,като загрее колата почва да работи на компресия,кога за последно е ходила на преглед помпата. на 99 процента сьм сигурен че е помпата нещо Редактирано 2 Март 2011 от NIKELL BEGA4KA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdolinov Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Преди 5-6 месеца но тогава и нямаше нищо.Пак ще я закарам.Май се налага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Щом все при съединител стават проблемите има само 1 начин - машинката за натиснат съединител нещо прави. Но тя не може да влияе така. Остава кабелът от машинката да се окъсява с някой друг и да бърка компютъра. Провери какви грешки има в компютъра. Може да те насочат.За проба може да махнеш захранването на машинката или по добре да я окъсиш да дава само ненатиснат съединител и да видиш дали ще има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdolinov Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Ще пробвам.Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 а потенциометъра на педала на газта ако се ебава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdolinov Публикувано 3 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Това също може да е причина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Ако е педала на газта няма да загасва. Затова му казвам да види грешките.Пробвай също да натискаш съвсем леко съединителя - без да отделя - само колкото да задейства датчика. Това преди пробите с окъсен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 и така минаха години и при мен се получава този келяф от няколко дена,педала си изчезва когато иска натискам сьединитела колата се форсира и педала на газта идва забелязох че това го прави от 1000 до 2000 оборота и си мисля че ще излезне плочката на помпатакогато я карам на педала до доло няма проблем но карам ли спокоино пенсионерската почва да засича ,някои ако има изживян подобен случаи да сподели че ще се видим в чудо,не мисля че е от педала на газта и сьединитела няма нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Колеги, темата е стара, но ще я вдигна малко нагоре, защото от известно време имам същия проблем. Само че при мен "симптона" се проявява при превключване на предавките във високите обороти (над 2000). При по-спокойно каране проблема го няма. Решава се като се натисне съединителя и леко се изфорсира или се изключи от скорост и се изфорсира. Ще съм благодарен ако автора на темата, a също и колегата nikell bega4ka споделят... Установихте ли причината, от къде идва проблема, нещо насочващо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване