dak Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 (Редактирано) Колеги , значи проблема е че когато колата е напълно студена при първо палене около полувин минута от ауспоха излиза сивкав дим все едно когато колата гори масло и след това изчезва и излиза само пара. Не съм забелязъл колата да харчи масло ! Същия дим го има и при форсиране когато е топла точно преди да паднат оборотите. Това го забелязах от както махнах катализатора. Питах едно майсторче и той ми каза че може да се получава от богата горивна смес ?! Това възможно ли е ? Може ли това да са картерни газове и на какво може да се дължи ? Редактирано 5 Март 2011 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 При богата смес пушека е черен, при горене на масло е синкав, при конденз е пара, при наличие на антифриз или вода е сиво-бял на цвят....Ти избираш А като запалиш в първите секунди, колебае ли обороти, пресецва ли мотора? Губи ли антифриз колата? Ако имаш тези признаци може и да е тръгнала гарнитура. Ако ли не значи си караш арабийската и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 При богата смес пушека е черен, при горене на масло е синкав, при конденз е пара, при наличие на антифриз или вода е сиво-бял на цвят....Ти избираш А като запалиш в първите секунди, колебае ли обороти, пресецва ли мотора? Губи ли антифриз колата? Ако имаш тези признаци може и да е тръгнала гарнитура. Ако ли не значи си караш арабийската и това е.Не губи антифриз ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 гумички на клапаните може би?!възможно е да пропускат масло в цилиндъра и като е загасен двигателя маслото се събира в цилиндъра и като запалиш го издухва, на работещ мотор пак е възможно да пропускат, но тогава то се издухва веднага и не се забелязва в аспуха. от студеното гумичките се свиват и втвърдяват! ТАКА СЪМ ЧУВАЛ, НЕ СЪМ АВТОМОНТЬОР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 гумички на клапаните може би?!възможно е да пропускат масло в цилиндъра и като е загасен двигателя маслото се събира в цилиндъра и като запалиш го издухва, на работещ мотор пак е възможно да пропускат, но тогава то се издухва веднага и не се забелязва в аспуха. от студеното гумичките се свиват и втвърдяват! ТАКА СЪМ ЧУВАЛ, НЕ СЪМ АВТОМОНТЬОР Сменени са гумичките ама какви са сложени идея си нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Моето ауди а6 2,5 98 прави същия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Сменени са гумичките ама какви са сложени идея си нямам.Когато го имаше катализатора нямаше такъв дим ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubopa4kata Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 При богата смес пушека е черен, при горене на масло е синкав, при конденз е пара, при наличие на антифриз или вода е сиво-бял на цвят....Ти избираш А като запалиш в първите секунди, колебае ли обороти, пресецва ли мотора? Губи ли антифриз колата? Ако имаш тези признаци може и да е тръгнала гарнитура. Ако ли не значи си караш арабийската и това е.диузи или гарнитура,виж си антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 диузи или гарнитура,виж си антифризаВ какъв смисъл дюзи колега ? Антифриза не е мрднал от както имам колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Когато го имаше катализатора нямаше такъв дим ...чел съм за 1.8Т, с проблем с турбината, като махнат катализатора и тогава се разпушва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Колега аз го имах същия проблем,наистина се получава от богата смес на студено.Проблема при мен беше от дебитомер,по точно кабелите му,мотора е 2.2 20V turbo.Може да провериш и темп. датчк успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 (Редактирано) Колега аз го имах същия проблем,наистина се получава от богата смес на студено.Проблема при мен беше от дебитомер,по точно кабелите му,мотора е 2.2 20V turbo.Може да провериш и темп. датчк успех Имам съмнения в темп датчик , трудно пали когато е студено . Редактирано 5 Март 2011 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Когато е темп датчик пали трудно когато навън е топло (поне при мен беше така).Закачи един VAG-COM и ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 6 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 (Редактирано) Когато е темп датчик пали трудно когато навън е топло (поне при мен беше така).Закачи един VAG-COM и ще разбереш.На Ваг-Ком няма никакви грешки !Никога не съм сменявал горивния филтър . Редактирано 6 Март 2011 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Тази сутрин, като запалих колата, забелязах абсолютно същото нещо:30-60 сек. сиво-бял дум, после изпарения.Случва се само като е студено, при топло времето - никакъв дим няма.И моята кола трудно пали на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikan Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Колеги здравейте При мен зимно време също имаше пушек, но най-много 20 до 30 секунди (да я извадя от гаража). Пушека беше гъст сиво-бял (по-скоро бие на бяло...). При самото запалване не губеше обороти (единствено от 1000 падна на 900 и закова, както си я държа поприцип).Относно паленето на колата имах проблем лятно време. Не видях такова мнение в тази тема и затова ще го споделя:При запалване на талигата, колата се държи около 1 до мах 2 секунди и гаснеше веднага. Борбата за палене се водеше до около 15 пъти... докато благоволи да запали и да задържи, което си беше цяло чудо след 10 минути палене... Проблема при мен беше от емобилайзера. И като всеки горд българин го отскубнах от колата и започна да пали, като по часовник. (разбирасе с чип, който лъже, че колата е с емобилайзери и чак тогава тя пали). Защо се е развалил: според човека, който ми направи чипа, проблема идва от резервния ключ, който съм изплозвал за колата, а не оригиналния. Сега съм без емобилайзер и колата си варви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 13 Март 2011 Доклад Share Публикувано 13 Март 2011 чел съм за 1.8Т, с проблем с турбината, като махнат катализатора и тогава се разпушва При мен си изпушва по описания начин, но след махане на катализаторите, пуши повече.Отваратително се чувсвтвам всяка сутрин - все едно карам егати боклучавата кола........как пък нито един от 4те мерцедеса вкъщи никой не пуши - единия е 96та година!Какъв им е проблема на тия аудита?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Тази сутрин, като запалих колата, забелязах абсолютно същото нещо:30-60 сек. сиво-бял дум, после изпарения.Случва се само като е студено, при топло времето - никакъв дим няма.И моята кола трудно пали на студено.Колега , при мен е същото , когато имах катализатор нямаше пушаци ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 На Ваг-Ком няма никакви грешки !И не е задължително да има, ако е въпросния датчик.Гледат се не само записаните грешки, но и работни показания на тази програма.Не е от горивния филтър. Това за мен е богата смес, а не си го виждал преди да махнеш катализатора, не за друго, а просто си е вършел работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 А дали тази богата смес не се дължи точно на махането на катализаторите? Смисъл, дали не от погрешни показания на ламбда сондите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 А дали тази богата смес не се дължи точно на махането на катализаторите? Смисъл, дали не от погрешни показания на ламбда сондите...Нищо чудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JuDaS* Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Здравейте колеги имам един проблем с моята А3-ка 2008 2.0 TDI 140 к.с. От два месеца като паля и изкарва един ужасен син пушек. Първоначално при самото палене прави облак от дим, но след 20-30 секунди спира и всичко е нормално. Това всеки път докато паля. Смених Опръстените на дилзите и продължи. Не знам какво да права и къде да отида на сервиз вече два пъти ходя при мастори, а те ми казват така да я карам, но не се търпи. Моля за съдействие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 И при мен има сивкав пушек 1 минута след като я запаля. Това стана когато минах на разпръсквачи 0,216. Явно наистина е от богата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentin 89 Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Смених гарнитура на главата и работен комплект на дюзите и сега и при мен се случва,сутрин със леко затруднение пали и изкара бял сив пушек и нз какво е и какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ico 75 Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 И аз имам същият проблем Ауди 2.0 tdi 2005 г. като е студена ,вдига огромен облак пушек ,цилиндрите се колебаят и след 30 секунди се оправя .Губи и антифриз.Надуваха я и не показа нищо .Имаха опасения за спукана глава ,но маслото е чисто .Никой няма решение .Помагайте !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване