Jump to content

какви са симптомите на неработещ ЕГР клапан


buhoveca

Recommended Posts

колеги какви са симптомите на неработещ ЕГР клапан или на неработещ както трябва смисал да не затваря докраи за 1.9 тди 90 коня 1з и също симптоми на спукан турбо маркуч или кулер ме интересуват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неможе ли да има лек спад в варвенето а не да е пълен мартвец че при мене има лек спад в варвенето и съм на мисалта катализатор или ЕГР

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен мътрвец предполагам, че колегата има впредвид спукан кулен или турбо маркуч. За запецнал ЕГР бих казал много черни пушаци на натиснат педал на газта до край при ниски обороти. Ако питаш мен ЕГР-а е излишен, на твоита кола няма да има проблеми да се затапи според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз моя егр като го погледа вътре в него има едно като буталце като е изгасена колата се прибира като запаля колата излиза около 5 милиметра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам какво прави този ЕГР клапан, но на всички които познавам с такива мотори и от други хора които съм чувал са със затапен клапан както и моя е така, нямам представа защо ги затапват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан има изцяло екологична функция. Нарича се още клапан за рециркулация на изгорелите газове, служи за повторно доизгаряне при ниски обороти на празен ход,когато на колата не и трябва мощност. Абсолютно излишен! При мен отдавна го няма. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз онзи ден тръгвам да го затапвам но някой ме беше изпреварил :)

А с него не загрява ли по бързо колата или не?специално за дизел говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...
  • 1 year later...

Здравейте , използвам темата, за да питам: решил съм да изчистя всмукателния колектор и да затапя ЕГР клапана, за да не ми цапа повече. Колата е 96г с АФН мотор и питането ми е, необходими ли са някакви софтуерни манипулации и с колко ламаринки се затапва егр? 1 или 2? Наред с него необходимо ли е да се почисти и картерната вентилация, клапана й отгоре, понеже доста изчетох по темата, че създавал някакви ядове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарини 2, от към блока 1 и към егр 1, но поне 2 ММ дебелина. Да не сложиш от капачка на буркан като мен. 2 бр. Ако решиш един ден да върнеш егр. Ако не 1 бр. Отдолу към блока.

 Слагаш болт 6мм. отрязан в вакума към егр. При мен колата в Германия така бяха го затапили с отрязък от болт.

 Почистващ хубаво колекторите и колата ще диша по леко, без еко клапана. Относно загряването разликата с и без егр е малка. Има много изписано относно трудното загряване зимата на тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , колега. Колектора е изчистен, единствено което не попитах - между тапата и егр , и между колектора и блока има ли гарнитури и нови дали се намират?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/ad/zamestitel-egr-agr-egr-race-pipe-bmw-x5-x6-e90-e60-e65-drosel-vw-audi-CID360-ID6KKPr.html

Аз съм купувал от тук.Нещата са направено професионално.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здраввйтв колеги.. Да съживя малко темета.. Имам и аз проблем с този EGR... Вчера както си карах на извънградско ми светна Чека... И като пусна колата по инерция обоеотите започват на играят 600-1400 и така до безкрай.. Подавам газ на свободна, пускам газта и пак същия филм, оборотите играят в същият диапазон 600-1400... Включвам си на скорост,и колата си върви без проблем... След като се успокои малко мотора оборотите заспиват... Това ми го прави само на дълъг път... Ходих на диагностика, и излезнаха грешките от снимките.. Направиха тест на ЕГР клапана, стоеше си на 2.0 при подаване на газ.. Трябвало да бъде над 5,нещо такова спомена монтьора.... Въпроса ми е следния.. В града колкото и да си карам това не го е правила колата, само на извънградско, при продължително каране... Може ли наистина този ЕГР да прави подобни мизерии.. Ако в за смяна , ще го сменям още тия дни, никакъв проблем ... 

Screenshot_20211110-200047_Gallery.jpg

Screenshot_20211110-200033_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - симптомите са, че колата загрява до работна температура по-бавно от обичайното, както и че работи неравномерно (макар и едва забележимо) в ниските обороти.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите са незабележими за шофьора, но когато ЕГР откаже компютърът блокира двигателя и той започва да работи неравномерно, не може да се изфорсира и светва "check engine". Най- често се износва пластмасовото зъбно колело, което отваря и затваря едната клапа. Най-елегантното решение е софтуерно блокиране (компютърът на "търси" въобще ЕГР-а). Вече всички сервизи знаят "хватката" и срещу стотина лева я прилагат. Недостатък на блокирането на ЕГРа е забележимо по-бавното загряване на колата, а дали блокираният ЕГР може да се открие при проверката на газовете (при техническия преглед) не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@iliyan_pi Поръчах си нов оригинален на Metzger който днес дойде...Та искам да попитам,има ли някакво значение дали в сервиз ще ми го поставят,или тази процедура мога да извърша сам...Дали трябва някаква адаптация със OBDeleven  или VCDS ако трябва,как се извършва със горепосочените програми....Благодаря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...