Jump to content

Дали ризите в блока могат да се сменят


bulhomes

Recommended Posts

Поостаря Аудито (80), не съм му мерил от 10 години компресията, но ми се струва, че вече не е като едно време. Имам едно 5 цилиндрово (вероятно 90 или В4-не ги различавам) за части, та се чудя ако компресията му е по-добра от моята - дали няма да мога да сменя ризите с буталата и сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако диаметъра на буталата е един и същ ще стане.

Само дето не знам тези двигатели дали имат ризи?

някой по-запознат да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И някой френски "чудеса" ... Компресията не е от ризи,сегментите са "тайната"!

Има ремонтни сегменти,а за да разшириш толкова цилиндъра,че да се налижи смяна на блока,колата сигурно трябва да е на повече от 10 милиона км ... При нормална експоатация де ... Задрали бутала и т.н. много рядко съм виждал!

Забрави от 5 цилиндров да станат на 4,при един и същ обем на двигателя ...

И няма да е зле да кажеш,бензин ли е дизел ли е,колко е обема на двигателя :) !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто е бензин 1,8, а това за чарковете не знам. При 1,8 се получават по 450сс на цилиндър, така че, ако на петака са същите би трябвало да бъде 2.25л

Ясно ми е как се прави освновен ремонт на двигателя - смяна на сегментите и шлайф на цилиндрите, но едва ли ще си заслужава да го правя. Все пак през десетина години е нормално да си купим по-новичка кола, а не да се забатачваме в сериозни капиталовложения по дърти кошници. Ама пък толкова време ми служи тая кошница, все още си поддържам 120 междуградско, гори ми по 12-13 лв/100 (газ), голяма кола си е (а сравни я с возията на някой Golf), та за това не ми се ще да я пенсионирам още. Почти съм разколачил другото - като се постопли и като намеря време ще му махна и главата и ще видя дали става, но ще се радвам ако някой може да каже какви са размерите на моите бутала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите мотори са на блок колега. ЗА дизеловите - незнам.

Има ремонтни бутала със сегменти и биелни болтове по около 70 лева бройката мисля беше.

Разликата между моторите, които споменаваш не е само в диаметъра на буталото, а и в хода, мотовилката, коляновият вал и още куп неща.

Бутала от 2.3 на 1.8 мисля, че няма да станат.

:оффтопик: Жигули и лада също са с чугунов блок, а не с ризи.

Москвича е на ризи, на Алфа ромео стария мотор 8 клапана 2 разпределителни вала 2.0 туинспарк, 1.8, 1.7 също.

БМВ също имат мотори на ризи и алуминиев блок, Ланчия, Хонда и още др. марки.

Редактирано от Iltcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам - WAUZZZ89ZJA253000. Ма няма смисъл, щом колегата Ичо вика, че са на блок. 70 лв х 4 = 280 лв. Шлайфа предполагам и там ще извадят цифра. За такава "умираща" кола няма смисъл. Може би колекционери да си играят, но аз минавам около 20 000 км на година - ще се наложи да я сменям, лошото е че не мога да си харесам друга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не е надран блока отвътре няма смисъл да го шлайфаш, едни сегменти и основни и биелни лагери, едно "лъскане" на главата и гумички за клапаните и си караш още много време. Това при условие че блока си е читав.

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bulhomes, това което си дал е номера на шаси-то.

Не е от значение само надирането на цилиндрите. Задължително трябва да се премерят, за да се види дали нямат елипса, колко е степента на износване, и е много препоръчително да ти направят един хонинг на цилиндрите преди да се бутнат новите сегменти (или така поне пишат по дебелите книги).

Всеки случай аз на твое място бих разглобил мотора на съставните му части, бих сменил всички гарнитури (без изключение и компромис с цената) с маркови (Payen, Goetze ) сегменти, основна ревизия на главата и повдигачите + замерване на разпределителния вал, нови основни и белни лагери (при необходимост и шлайф и ремонтни лагери).

Съмнявам се 4 цилиндров мотор на Ауди да е чак за бутала...

п.п. В сайта на Евро 07 има всичко и е на приемливи цени.

Цена за комплект сегменти на Маале за 4-те бутала не надскача 80 лева.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена за комплект сегменти на Маале за 4-те бутала не надскача 80 лева.

Успех!

Само дето може и да не влязат в цилиндъра тея сегменти или пък ключът им да е по-голям от на старите. Не ме питай от къде знам, а и далеч не беше 80лв цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето може и да не влязат в цилиндъра тея сегменти или пък ключът им да е по-голям от на старите. Не ме питай от къде знам, а и далеч не беше 80лв цената.

Не споря. Нямам наблюдения, просто гледам в интернет каталога им, защото ми стана интересно.

:hilezh: за това, че не си предавате 80-тките и продължавате да си ги тачите!!!

Една наистина приятна колица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...