bulhomes Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Поостаря Аудито (80), не съм му мерил от 10 години компресията, но ми се струва, че вече не е като едно време. Имам едно 5 цилиндрово (вероятно 90 или В4-не ги различавам) за части, та се чудя ако компресията му е по-добра от моята - дали няма да мога да сменя ризите с буталата и сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 ако диаметъра на буталата е един и същ ще стане.Само дето не знам тези двигатели дали имат ризи? някой по-запознат да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Ризи...това май само москвичите и жигулките го имаха като част, която може да се смени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 (Редактирано) И някой френски "чудеса" ... Компресията не е от ризи,сегментите са "тайната"!Има ремонтни сегменти,а за да разшириш толкова цилиндъра,че да се налижи смяна на блока,колата сигурно трябва да е на повече от 10 милиона км ... При нормална експоатация де ... Задрали бутала и т.н. много рядко съм виждал!Забрави от 5 цилиндров да станат на 4,при един и същ обем на двигателя ...И няма да е зле да кажеш,бензин ли е дизел ли е,колко е обема на двигателя ! Редактирано 8 Март 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 8 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Мойто е бензин 1,8, а това за чарковете не знам. При 1,8 се получават по 450сс на цилиндър, така че, ако на петака са същите би трябвало да бъде 2.25лЯсно ми е как се прави освновен ремонт на двигателя - смяна на сегментите и шлайф на цилиндрите, но едва ли ще си заслужава да го правя. Все пак през десетина години е нормално да си купим по-новичка кола, а не да се забатачваме в сериозни капиталовложения по дърти кошници. Ама пък толкова време ми служи тая кошница, все още си поддържам 120 междуградско, гори ми по 12-13 лв/100 (газ), голяма кола си е (а сравни я с возията на някой Golf), та за това не ми се ще да я пенсионирам още. Почти съм разколачил другото - като се постопли и като намеря време ще му махна и главата и ще видя дали става, но ще се радвам ако някой може да каже какви са размерите на моите бутала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 (Редактирано) Бензиновите мотори са на блок колега. ЗА дизеловите - незнам. Има ремонтни бутала със сегменти и биелни болтове по около 70 лева бройката мисля беше. Разликата между моторите, които споменаваш не е само в диаметъра на буталото, а и в хода, мотовилката, коляновият вал и още куп неща. Бутала от 2.3 на 1.8 мисля, че няма да станат. :оффтопик: Жигули и лада също са с чугунов блок, а не с ризи. Москвича е на ризи, на Алфа ромео стария мотор 8 клапана 2 разпределителни вала 2.0 туинспарк, 1.8, 1.7 също. БМВ също имат мотори на ризи и алуминиев блок, Ланчия, Хонда и още др. марки. Редактирано 8 Март 2011 от Iltcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Е дай кода на мотора,и ти казвам на момента ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 8 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Давам - WAUZZZ89ZJA253000. Ма няма смисъл, щом колегата Ичо вика, че са на блок. 70 лв х 4 = 280 лв. Шлайфа предполагам и там ще извадят цифра. За такава "умираща" кола няма смисъл. Може би колекционери да си играят, но аз минавам около 20 000 км на година - ще се наложи да я сменям, лошото е че не мога да си харесам друга... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 (Редактирано) Колега, ако не е надран блока отвътре няма смисъл да го шлайфаш, едни сегменти и основни и биелни лагери, едно "лъскане" на главата и гумички за клапаните и си караш още много време. Това при условие че блока си е читав. Редактирано 8 Март 2011 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 bulhomes, това което си дал е номера на шаси-то. Не е от значение само надирането на цилиндрите. Задължително трябва да се премерят, за да се види дали нямат елипса, колко е степента на износване, и е много препоръчително да ти направят един хонинг на цилиндрите преди да се бутнат новите сегменти (или така поне пишат по дебелите книги). Всеки случай аз на твое място бих разглобил мотора на съставните му части, бих сменил всички гарнитури (без изключение и компромис с цената) с маркови (Payen, Goetze ) сегменти, основна ревизия на главата и повдигачите + замерване на разпределителния вал, нови основни и белни лагери (при необходимост и шлайф и ремонтни лагери). Съмнявам се 4 цилиндров мотор на Ауди да е чак за бутала... п.п. В сайта на Евро 07 има всичко и е на приемливи цени. Цена за комплект сегменти на Маале за 4-те бутала не надскача 80 лева. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 9 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Благодаря на всички. Лятото ако имам време ще се заиграя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Цена за комплект сегменти на Маале за 4-те бутала не надскача 80 лева. Успех!Само дето може и да не влязат в цилиндъра тея сегменти или пък ключът им да е по-голям от на старите. Не ме питай от къде знам, а и далеч не беше 80лв цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 10 Март 2011 Доклад Share Публикувано 10 Март 2011 Само дето може и да не влязат в цилиндъра тея сегменти или пък ключът им да е по-голям от на старите. Не ме питай от къде знам, а и далеч не беше 80лв цената.Не споря. Нямам наблюдения, просто гледам в интернет каталога им, защото ми стана интересно. за това, че не си предавате 80-тките и продължавате да си ги тачите!!! Една наистина приятна колица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване