Jump to content

Гарнитура на глава ли е ?


kosio86

Recommended Posts

Колата ми преди година ми направи същия номер - изби маркуча който влиза в радиатора и изхвурли водата. После смених термостат и продухах парното и се оправи. От юли на сам не съм имал проблеми като изключим че антифриза спада по много малко. И сега - същия номер- изби маркуча на един паркинг- сглобих го изчаках час - налях нов антифриз и едва се прибрах( темп стигаше до 109 гр по 51ви канал и 100 и нещо по табло) и изпускаше през капачката от налягане. Оставих я в сервиза и там ми смениха термостата и провериха помпата и казаха че било за гарнитура, защото пак кипвало. Аз я оставих да обезвъздуши. Долях антифриз и цял ден карам и колата върви по-добре от преди и температурата е закована на 90 на таблото а на климатика варира от 87 до 101. Има ли 100% признак за глава по който да разбера или да разглабят на сляпо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи на загрят мотор да отвориш капачката ако изфьщи мощно значи там ти е болката ако слабо изфьска значи си ок,по принцип ако е гарнитура като отвориш капачката на загрято трябва водата да прави фонтани дет се вика или да циркулира видимо напрво да е като бясна в разшеритела да се движи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тест на загрял мотор го прави обаче след като включи перки и после изключи. В противен случай ще ти избие през капачката като я развиеш. Ако пьк термостата не ти е отворил пак ще изплюе антивриз, защото системата си прави налягане точно с тази цел.

Отиди за по-сигурно и в друг сервиз да ти направят оглед за по-сигурно.

На един приятел така искаха уж да му сменят гарнитура, защото му губеше антифриз, но след като огледахме колата подробно, устаноеихме пробил радиатор....Искам да кажа, че за тежка диагноза от сервиз не се хващай веднага. Задьлжителен е оглед и на друго място, освен, ако не вярваш безрезервно на майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано като отворя капачката на канчето когато е на 90 градуса по табло , водата се надига но не прави мехури. Имал съм 3 коли и на всяка една се е надигала по същия начин :steinigung: Винаги ме е притеснявал фактът че на климатика на 51 ви канал температурата е варирала докато на таблото стои на 90 и изведнъж се вдига като прегрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега махни свещите ако фърля антифриз значи е заминала гарнитурата... поне аз така проверявам.

Тоест да запаля, и да махна едната свещ докато работи ли, или да изчакам да загрее и тогава да загася и отвия свещите?

Надува ли маркучите си за гарнитура,гарантирано .

Така и не разбрах какво се счита за надуване. При мен стават осезаемо по-твърди, но могат да се стиснат не са като камък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да надникнеш през дупките на свещите със едно фенерче да видиш буталата. Ако са много чисти или поне някое от тях е по-чисто от другите вероятно "гори" вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък проверявам дали ми надува през гарнитурата на главата по следният начин:

Пълня казанчето догоре с антифриз - ама до ръба (без да слагам капачката) и оставям колата да загрее докато се включи перката. През цялото време с една 50 кубикова спринцовка смуча по малко да не прелее антифриз (защото докато загрява колата той се разширява). Като се пусне перката рязко спара нивото на антифриза и със спринцовката доливам.

Идеята е ,че ако през гарнитурата на главата ти влиза "компресия" със сигурност ще видиш балончета как излизат - по този начин и най-малкото изпускане на гарнитурата може да се засече.

Започне ли да бълбуника още при студена кола - няма какво да се чудиш - гарнитура!

Редактирано от Anbuch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес цял ден правих тестове и все повече клоня към виското на перката. Налях до ръба антифриз и запалих- няма балончета. Отворих свещите една по 1 и при затворени клапани в горна мъртва точка с компресор надувах всеки един и не излезнаха мехурчета в антифриза. Свещите бяха омаслени заради гарнитурата на капака която е за смяна но бяха с чисто масло. После запалих и чаках 15 мин да захапе виското ама не- перката се върти ама се спира с лекота при температура 90 по табло и 96-7 по климатроник. Доколкото знам на 90 на място трябва да включва ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да включва на 90 започва да увлича след 94 95,но тя на обороти не увлича толкова много колкото като подадеш газ все едно почва да вие прахосмукачка.Моята е така особено лятото почти постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да включва на 90 започва да увлича след 94 95,но тя на обороти не увлича толкова много колкото като подадеш газ все едно почва да вие прахосмукачка.Моята е така особено лятото почти постоянно.

колега на камионите перките се чуват и то не винаги,според мен твоита перка иска дозареждане с силикон.виското не се включва просто като усети по висока температура започва да се вьрти по силно това е функцията на виско перката. косио ти да си барал нещо по водната система тоя месец,имам предвид да си сменял водата маркуч някои,термостат,ако си барал нещо от сорта е много вероятно да е имало вьздух в системата и това да е довело до този случаи които коментираме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм пипал по колата цяла зима. Колата откакто съм я взел губи по мн малко антифриз. Показанията на климятроника винаги са показвали ~100 докато стрелката само 2 пъти е минавала над 100- единия път преди година когато смених оригиналния термостат и сега отново. Мислих че всичко беше причинено от едно зле свързано маркуче от газаджиите откъдето капеше антифриз, но отдавна го затегнах и сега освен от заял термостат нямам обяснение. Перката съм я чувал да фучи както си трябва само няколко пъти мн рядко. Сега я оставих на място и и подавах газ, но или не е достатъчно топло навън или е развалена. Откогато запали до 96 градуса по климатика все върти еднакво и се спира еднакво лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на камионите перките се чуват и то не винаги,според мен твоита перка иска дозареждане с силикон.виското не се включва просто като усети по висока температура започва да се вьрти по силно това е функцията на виско перката. косио ти да си барал нещо по водната система тоя месец,имам предвид да си сменял водата маркуч някои,термостат,ако си барал нещо от сорта е много вероятно да е имало вьздух в системата и това да е довело до този случаи които коментираме

Колега виското ми е ново,на не повече от 20 хил км и това кето пиша е така и на място увлича но когато подадеш газ увлича повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виското ми е ново,на не повече от 20 хил км и това кето пиша е така и на място увлича но когато подадеш газ увлича повече.

това е ясно че ще увлича повече като дадеш газ,когато загрее колата започва да увлича още повече. :gruebel: Сега я оставих на място и и подавах газ, но или не е достатъчно топло навън или е развалена. Откогато запали до 96 градуса по климатика все върти еднакво и се спира еднакво лесно. Косио с такива упражнения на място нама как да разбереш дали ти работи виското,защото няма топла струя която да принуди перката да се включи,наи много да прегрееш колата,ако имаш сьмнения в виското провери лагера дали не е разбит и ако е здрав може да пробваш с дозареждане самоче пак няма да искара достатьчно доволно време.или скачаш с 240 кинта за виско и си ти

Редактирано от NIKELL BEGA4KA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега отиди на сервис ко?то прави химически тест за гарнитурата на главата прависе за 10-15 минути докато чакаш и химикала направо ти показва дали има изгорели газове в охладителната система това е ако искаш даси сигурен а другите начини просто са относителни освен ако ти меша маслото и водата Владо 0878388401

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам много но имам подобен пробелем с един 20 годишен курник,ама от друга марка. Според мен имаш теч някъде по системата, ама още не можеш да го хванеш, щото е малък и най-вероятно е от някое съединение където капе върху колектори и изпарява. Ще го разбереш в по-студено време, на тъмно, като спреш на място на фарове и гледаш как след малко от под капака започва да излиза пара, пушек,както искаш го наречи. Трябва да се стопли времето, да изсъхне пътя,двигателя всичко, и ще стане ясно. Обикновено, както казваше дядо ми ВОДА И ЖЕНА КАТО ТРЪГНАТ НЯМАТ СПИРАНЕ, така,че ако съм прав, много е вероятно скоро да се усили теча, с цел да го видиш от къде тече. Аз за момента съм подменил почти цялата водна система на въпросния хотел за кокошки, и отново някъде губя водичка, точно се замисля за гярнитура на главата и започвам сериозно да питам за майка му на този дето ми я продаде и тя направи локвичка отдолу. Вдигам капака и се оказва следващия маркуч, 20 годишен, японски ама заприличал на терлик! Обикновено ако имам време си играя и го сменям с нов, ако се случи на по-кофти място и време просто режа напуканото място, нахуй.....вам, стягам с нова скоба и гледам дали капе. Заклел съм се да купя 3-4 метра маркучи и като изсъхне времето и имам възможност една събота ще я разглобя цялата, ще я почистя и ще и сменя всичките маркучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проблема пак се появи с новия термостат- пак изби маркуча. Причина- термостата не беше отворил отново( маркуча до него беше леден, докато горния койти изби беше горещ. Просто водата не се върти. Колата е в сервиз за смяна на водна помпа(както и ангренаж и други ремъци и ролки като ще я разглабям). Ако това не помогне ще трябва да тествам с друг радиатор. Ако и това не помогне вече ще я разкарвам - определено е най проблемната кола която съм имал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз преди две седмици смених водна помпа. При мен проблема не бяха маркучите а просто колата прегяваше, смених термостата, но нищо - на водната помпа турбинката е пластмасова и се отлепила от оста.

Маркучите не ми е надувала, а температурата стигаше дооо..., 115 градуса - тогава някъде и зумера писва и лампа светва...

Щом е надувала маркучите за да гърмят, така и така си я разглобил за ремъци..., няма да е проблем още някоя кинта да дадеш и за гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...