Павлото Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Здравейте, Аудаджии!Пише ви един млад шофьор на Ауди 80 с едно проблемче - доста кофти спирачки, търся причината за това и ще бъда много благодарен ако някой помогне Проблемът е следния: През миналата година година имаше период от 7 месеца, през които не карах колата. Дотук добре, но сега задните спирачки, които са барабанни, хващат мноого слабо, за разлика от предните, които пък не искат да отлепят накладките от дисковете дори в движение Дясната спирачка е по-зле от лявата, докато карам чувам много гадно скърцане от търкането на накладката, с едно приятелче преди време разглобихме набързо този спирачен апарат и се разбра, че водача и цилиндърчето имат нужда от почистване и смазване, но изглежда не е само това, иначе и дисковете и накладките са в добро състоние. Как може да се отстрани напълно този проблем - почистване, смазване, смяна на гумички и маншони (15 лв за апарата на едното колело)или какво?И как да оправим задните спирачки да хващат по-добре, може ли проблемът да е в спирачната помпа, която струва 66 лева?Всякакви съвети ще бъдат от полза, благодаря предварително на хората, които ми обърнат внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Раздвижи си пак спирачните апарати (смазване, почистване и т.н.) и си обезвъздуши системата. По принцип задните хващат по слабо от предните-съотношение предни/задни-60%/40%. Може и да имаш износени челюсти или повреден саморегулиращ механизъм но това ще се установи като махнеш барабаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Причина за задържане на апарат може да е спирачен маркуч. Провери ги. Ако има и най-малко съмнение ги смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 здрави ли са ти маншоните на буталата и водачите ?ако не са ето ти жокерче ремонтен комплект на топран за 11-12 лева в който няма само маншони на водачите но пък тях ги има в магазините за руски части по 1.50 бройката ( едно към едно с нашите са) ... взимаш маншончето и бягаш в магазина да ти дадат същото за задните спирачки ако челюстите и другите джаджи вътре са ти наред погледни "кантарчето" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 Колега,най-вероятно е кантара... Имах го същия проблем :-) изхвърлих въпросния кантар,купих си две спирачни мЪркучета с женски накраиници,вързах спирачките 50на50 и всичко е ток ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 Ся,ние докато се обясняваме,колегата да изрине всичко по таз система ... Говорим за нова спирачна течност + всичките прилежащи маркучи,нови накладки (горе прочетох че предните си седят блокирали,което ще рече изпечени до безобразие,а от там може и диска да е крив) като препоръчвам Remsa,тъй като знам че няма да му се дават много пари,пък те са перфектни за цената си,една ревизия на апаратите отпред както казаха колегите по-нагоре,едни нови спирачни цилиндърчета,няма значение че старите са "ок",и после ако евентуално проблема остане (в което се съмнявам) ще го мислим !Но просто задължително нова течност с маркучите,и предни накладки!Цената ... Около 150-180 кинта все (с ремонта на апаратите и смяната на течността,ако не изпитаната система - аз и комшуУУ) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 Понеже доста шофьори си мислят, че като не текат маркучите и не може проблема да е от тях - да обясним на човека:С времето гумата на маркучите набъбва и затваря канала в маркуча. Налягането от педала е голямо и прекарва спирачна течност по маркуча, но за обратния път няма такова налягане и затова спирачките остават зацепени при пуснат педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлото Публикувано 31 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 Благодарско за вниманието!А сега да разкажа какво стана с апаратите.На задните спирачки сменихме накладките. На предните накладките бяха добре, с изключение на това, че на дясното колело бяха се разлепили от челюстта и се мандахерцаха свободно, затова ги занитихме Сега го няма това ужасно скърцане. Почистихме водачите и ги смазахме, сменихме маншоните им, че старите бяха скъсани. Буталата бяха добре. Маркучите бяха доста зле, може би пред скъсване. Затова опитахме да ги сменим, но видяхме проблем с отвиването на гайките, които свързват маркуча с медната тръбичка. За това ходих на сервиз, където също не успяха да свалят гайките и срязоха тръбичките. Поръчаха нови, маркучите им ги дадох аз (бащата на приятелката ми беше дал такива от Трабант, вършат същата работа, малко по-дълги са, но ако се застопорят под определен ъгъл няма никакъв проблем) Та, смениха ми тръбичките и маркучите, направиха ми обезвъздушаване, целият този лукс ми струваше 92 лева, като по-късно разбрах, че това с тръбичките е можело да стане и без сервиза - имало е как да се поръча и обработи медната тръба и от нас и да я сменим ние, като така щеше да ми излезе много по-евтино, все пак оставих колата на сервиза с надеждата, че там ще успеят да развият гайките, които бяха от мед Те също не успели, загладили ги в опита си да ги развият и затова рязоха. Покрай това занимание натегнахме ръчната спирачка, че нещо и тя не хващаше, след още човъркане от наша страна пак обезвъздушихме, уж сега е добре, но пак ми се струва, че има какво още да се иска от спирачките. Може би просто да караш повече от 20 годишна кола не е работа, лошото е, че за по-добро няма пари. Забравих да спомена, че на едното предно колело на диска имаше ръб и пречеше на свалянето и поставянето на накладките, затова подходихме рационално и го изравнихме с флекса Ако има още развитие по случая ще държа в течение, благодаря още веднъж за помощта на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) това с флекса не е добре, най-вероятно ще ти бие при някаква скорост. прави се на струг за да е щогоде точно. кантара отзад провери ли го? той създава доста проблеми.а премери ли си колко са дебели дисковете? че като паднат под 11 мм. лесно се пукат/и после не дай боже, чупят/п.п. ако си от София колегата Пепи /buzzi/ е правилният човек има и тема във форума Редактирано 1 Юни 2011 от zorba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлото Публикувано 2 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Ние с флекса махнахме само ръба леко, колкото да излязат накладките и после да влязат пак.Мисля, че не трябва да прави проблем, махнато е съвсем малко (не съм и много компетентен де, в крайна сметка аз съм само помощник в тези ситуации, основното го прави или бащата на приятелката ми или един много добър приятел на чиито способности съм се начудил през годините). За кантара на сервиза ми казаха, че "го били натегнали докрай" и не можел да прави проблеми, то след това сменихме задните накладки, които между другото ги сложихме руски Дисковете добре бяха сякаш. Ще видя на buzzi темата, иначе съм от Сливен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване