Jump to content

синхронизиране на ключ


Recommended Posts

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

100лв.Не е за сгъваем а обикновен без бутони но с чип.Оригиналния ми е прав с два бутона,но ми се иска да си направя един резервен,че всичко се случва

Редактирано от Dobcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е, иди на ул. Ген. Колев, срещу сладкарница Неделя има ключари, питай там, скоро правих обикновен с чип, беше към 25-30 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не съм сигурен, правих доста неща тогава, но абсурд да е цифра като твоята, става дума за нов ключ и ампула с обучаването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос! Много често конфорт модула ми губи връзка с ключвете! Говоря само за дистанционното! Иначе с паленето няма проблеми. Но след 3-5 отключвания/заключвания, ключвете губят врзка с главниа мозък. Предполагам, че не е от батериите, защото се губят и двата ключа! Трябва да отбележа, че имам и допълнителна аларма, която управлява както заключването, така и стълката. Загъбата на връзка с ключвете става дори и когато не употребявам алармата! Благодаря предварително, ако някой е по-наясно с електрониката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

колеги имам следният проблем!купих друг комфорт модул,работещ щот моята кола я купих без дистанционни!смених ги и неще да тръгне!трябва ли компютъра да разпознава новия по някакъв начин или си трябва диагностика!колата е а4 аеб 1996!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам следният проблем: Немога да видя пин кодът на таблото за да си обуча ключът. Аудито е а4 1,9тди 2001г. таблото е Magnetti Marelli. Опитвам с Vag Commander 1.4. Уж го прочита, но не ми излиза кодът. Ще се радвам ако някой може да ми помогне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,моля за помощ.По време на монтаж на аларма (Сатурн М6) на А4 седан 2001-ва 2.0 бензин са се скъсали част от кабелите,които минават през шофьорската врата,дали са на късо и са започнали да припукват,при което майстора сваля клемите на акумулатора.По принцип колоната на шофьорската врата не свиреше и затова не ми се вижда много нереално докато е работел да са се скъсали и останалите.Момчето свърза кабелите и монтира алармата,но комфорт модула ми вече не работи,не ми вдига стъклата нито като задържа копчето на дистанционното,нито като задържа ключа на дясно за да заключа.Как да го оправя.Според майстора трябва да се включи функцията с комбинация тип вдигане на стъкла,задържане на контакт и пак бутон и т.н. но не знае как точно.Възможно ли е да е изгорял бушон или самия модул.Иначе от копчетата на вратата стъклата се вдигат.Моля помагайте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен.Тръгна без да съм правил нищо.Стъклата се вдигат с ключа и с алармата

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги,

Малко по-различен въпрос:

Имам 2 ключа, колата е с безключово палене, А6 2011

На информация излиза, че има 3 обучени ключа, искам единия да го разкарам.

 

Имам кабел.

 

Някой има ли идея как да оставя активни само двата ключа, с които разполагам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При мен нито един от двата метода не сработва. Направих си 2 ключ но с него не мога да паля (давам само на контакт с него), а с оригиналния (понеже е само един) се мъча да го обуча към уж неговата аларма. 1 година си работеше без проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

Имах проблем с дистанционното, който изчезна след чистене на грешките с VAG-COM. След това отключвах няколко пъти и с пластмасовия авариен ключ.

В момента дистанционното отключва и заключва всички врати без шофьорската. Имате ли идея как мога да реша проблема? Някой имал ли е такъв случай? С металната част на сгъваемия ключ отключвам и заключвам централно всички врати без проблем. С един ключ с дистанционно съм. Колата е А6 C5, 1999 година. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е от помощ, прилагам грешките, които ми изписва VAG-COM 409.1. Записите са правени през една седмица, като пробвах да адаптирам ключа между двете проверки:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

   Controller: 4B0 962 258 E

   Component: Zentralverrieg.,DWA D33

   Coding: 04683

   Shop #: WSC 02325

3 Faults Found:

01559 - Drivers Door

            58-10 - Can't Lock - Intermittent

01559 - Drivers Door

            59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01559 - Drivers Door

            60-10 - Won't Safe - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

   Controller: 4B0 962 258 E

   Component: Zentralverrieg.,DWA D33

   Coding: 04683

   Shop #: WSC 02325

2 Faults Found:

00955 - Key 1

            09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

01559 - Drivers Door

            59-10 - Can't Unlock - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

имам подобен проблем, само че изпробвах всичко написано в темите тук и нищо не помага. Централното работи нормално с металния ключ, но бутоните не действат и никакво синхронизиране не помага.

-батериите са нови

-всички бушони са изправни.

:wall:

Освен това, въпреки че всички бушони са изправни и крушките също са наред , не светят светлините на рег.номера както и тези в багажника.

Много странна ситуация.

Всякакви идеи и предложения ще са от полза :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, като идея.

Възможно ли е нещо в модула да е изгоряло, но само това което отговаря за дистанционното заключване, а другото да си е в ред?

Забелявам че в ляво до съединителя е разместена кората, (май там се намираше модула) може би нещо е бутано по него.

В понеделник ще ходи на сервиз но мен си ме дразни така като не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Карам Ауди S4, 2,5 TDI, 2001 г. преди няколко месеца смених комфорт модула и сега дистанционното на ключа не работи.

Има ли вариант да се обучи и как? Мога ли да си купя нов?

Благодаря предварително.

Редактирано от Madzharov
объркан модел
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Здравейте,

темата е стара, но мисля, че тук мога да попитам за моя проблем. Имам един оригинален ключ, сгъваем - Audi A4 B7 3.0 TDI Avant Quattro (2005 г.). Реших да си направя втори. От ключарския сервиз след като видяха оригиналния, ми казаха следното:
- 140 лв. - 150 лв. за прав ключ, който да отключва/заключва автомобила и да пали двигателя;
- около 320 лв. ако искам такъв с дистанционно.
Само оригинален ключ имало за този модел. Не разбрах само кое прави толкова скъп ключа с дистанционно? Та дори и този правия ми се вижда скъп. Поразрових се из интернет.  Намерих са около 60 лв. в Ebay нещо, което се чудя дали ще ми свърши работа (ТУК). 
Въпросът ми е следния: ако взема този от ибей или случайно ако намеря някакъв от морга, възможно ли е да бъде програмиран, адаптиран или каквото там се прави, за да заработи с колата? Колебая се дали дори да не пробвам и сам да го направя (освен частта с резбата), тъй като има няколко видеоклипчета, на които е показано как става с програма. Така като гледам в този ключ има чип, но не знам дали само това е достатъчно, или е необходимо още нещо. За целта прилагам кода от оригиналния ми ключ.
 

код.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, колеги! Виждам, че темата е стара, но да се включа и аз. Я кажете някой добър ключар за София, който да изкара втори ключ за А4 2011. Някакви мнения за www.soslocksmith.bg ? Май те са най-големите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎09‎.‎02‎.‎2019 at 13:34, hristo_bo написа:


 

код.jpg

Може да си купиш заготовка в иБей със същия номер и тука ще ти вземат още 120-150 лв за да го кодират и нарежат, спестяваш около 100-150 лв.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Поръчах от ибей за 60 лв. Като пристигне ще дам да ми го нарежат. Кодирането дали ще стане с VCDS или трябва друг софтуер?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...